11. Dark Times

1K 108 13
                                    

5 Μαΐου, 05:23

Το κεφάλι μου έγειρε πρός τα πίσω και τα δόντια του Dom με δάγκωσαν απαλά κάνοντας όλο μου το σώμα να ανατριχιάσει. Καθόμουν πάνω στα πόδια του με τα πόδια μου δεξιά και αριστερά του σώματος του. Βρισκόμασταν μέσα στο αυτοκίνητο του μπροστά στο σπίτι όπου και εμένα το τελευταίο χρόνο.
Έβαλα τα χέρια του στο πρόσωπο του και ένωσα τα χείλη μας.
«Bella..» ψιθύρισε μέσα από το φιλί. «Bella αργήσαμε»
«Δεν πειράζει» μουρμούρισα και τον αγκάλιασα πιο σφιχτά. «Πάμε μέσα» έσκυψα και άρχισα να τον φιλώ στο λαιμό κάνοντας τον να αναστενάξει.
«Ξέρεις πως δεν γίνεται»
«Φυσικά και γίνεται»
«Bella μην το συνεχίζεις» απομακρύνθηκα απότομα και τον κοίταξα νευριασμένη.
Άνοιξα την πόρτα και σηκώθηκα από τα πόδια του βγαίνοντας από το αυτοκίνητο. Τον άκουσα να βλάσφημα και ύστερα τα βήματα του που με πλησίαζαν και με έπιασε απαλά από το χέρι γυρνώντας με προς το μέρος του.
«Μωρό μου ξέρεις πολύ καλά πως δεν γίνεται» έψαξε στα ματιά μου κατανόηση αλλά δεν μπορούσα να κρύβομαι μια ζωή «Όχι ακόμη» μουρμούρισε.
«Εντάξει» ξεφυσιξα και στάθηκα στις μύτες των ποδιών μου φιλώντας τον απαλά ομως με κράτησε βαθύνοντας το φιλί. Γελασε και αφού απομακρύνθηκε ελάχιστα ένωσε τα μέτωπα μας.
«Καληνύχτα μωρό μου»
«Καληνύχτα» μουρμούρισα και άρχισα να περπατώ προς το σπίτι.
Άνοιξα με τα κλειδιά μου και ήμουν σίγουρη πως ήμουν μόνη σπίτι ως που άναψα τα φώτα και είδα έναν νευριασμένο Justin να κάθεται στη πολυθρόνα.
«Που στο διάολο ήσουν; Είδες τι ώρα είναι;» φώναξε. Ήταν ίσως η μόνη αντίδραση που ήθελα τοσο πολύ. Τις τελευταίες μέρες αδιαφορεί τελείως για εμένα και ας υποψιάζεται πως έχω σχέση. Τώρα μου έδειχνε πως νοιαζόταν..
«Δεν είναι δουλειά σου» φώναξα δήθεν νευριασμένη.
«Πρόσεχε πως μου μιλάς» είπε μέσα από τα δόντια του πλησιάζοντας με.
«Αλλιώς τι;» τον ειρωνεύτηκα και τον πλησίασα.
Το βλέμμα του έπεσε στο λαιμό μου και στο στήθος μου. Εκεί που ήμουν σίγουρη πως υπήρχαν τα σημάδια.
«Τι στο διάλο είναι αυτά;» φώναξε και νόμιζα πως θα βγαλει αφρούς σε λίγο.
«Μη μου φωνάζεις» φώναξα. Επιτέλους κατάφερα αυτό που ήθελα. «Τώρα ενδιαφέρεσαι; Τόσο καιρό δεν σε ενδιαφέρε κάν που είμαι και τι κάνω.»
Έκανε ενα βήμα πίσω και κούνησε το κεφάλι του.
«Ξέρεις κάτι; Σωστά δεν είναι δουλειά μου, μια χαρά μυαλό έχεις και κανεις οτι θέλεις.» όχι.. Δεν είναι αυτό που θέλω. Θέλω να ενδιαφέρεται! «Α και κάτι τελευταίο, να χρησιμοποιείται προφυλάξεις, δεν θα μπορέσω να συντηρώ και το παιδί σου» γελάσε και κλείνοντας μου το μάτι προχώρησε προς το δωμάτιο του. Θα αστειεύεται έτσι; Δεν νοιάζεται καν με ποιον είμαι, μόνο να μην μείνω έγκυος επειδή δεν θα του φτάσουν τα λεφτα να μας συντηρεί. Τι μαλακας.
Ξεκολλά Arabella ο τύπος δεν ενδιαφέρεται για σένα. Η σχέση σας είναι απλά φιλική. Τελείωσε αυτό που είχατε, και ας δεν είχατε τίποτα. Υπενθύμισα στον εαυτό μου και μπήκα στο δωμάτιο μου.

MMDXVIWhere stories live. Discover now