12. Attention.

1K 116 10
                                    

  15 Μαΐου, 23:23


Χαζεύω στο κινητό μου τσεκάροντας οποιοδήποτε λογαριασμό έχω στα social media. Βρίσκομαι στην αρχική του instagram η οποία είναι γεμάτη με φωτογραφίες της Cami. Πήγε στο Vancouver για να δει τον μπαμπά της μιας και οι γονείς της έχουν χωρίσει από τότε που θυμάται τον εαυτό της. Δείχνει να περνάει καλά αν κρίνω πως ανεβάζει φωτογραφίες κάθε τέσσερα λεπτά. Υποψιάζομαι πως είναι ωραίο το Vancouver και ήταν αρκετή χαζή που απέφευγε να πάει τόσα χρόνια. «Δεν είναι πως έχω κάτι με τον μπαμπά μου. Αντιθέτως τον αγαπάω αλλά δεν νομίζω πως θα μπορώ να συγκατοικήσω με τη νέα του γκόμενα» είχε πει.

Άραγε ο Justin γιατί πήγε πριν ένα χρόνο; Τι το σημαντικό είχε εκεί που έπρεπε να με αφήσει για ένα χρόνο; Arabella θυμήσου τη θέση σου. Δεν του είσαι τίποτα για να σε αφήσει. Σε βοήθησε να ξεμπλέξεις από τα σκατά που είχες πέσει και τέλος. Μπορείς να είσαι ευγνώμων για αυτό και να μην παραπονιέσαι; Το υποσυνείδητο μου δεν χάνει ευκαιρία να μου θυμίζει τι ήμουν και ποια είναι η θέση μου στη ζωή του Justin. Έχει δίκιο. Αντί να παραπονιέμαι και να γκρινιάζω για το γεγονός πως δεν με βλέπει με τον τρόπο που εγώ θα ήθελα ίσως θα έπρεπε να εκτιμήσω το γεγονός πως με βοήθησε και να το βουλώσω. Εξάλλου έχω τον Dom τώρα. Θα μπορούσα να προσπαθήσω μαζί του και ίσως όλα καταλήξουν μια χαρά. Μα ο μοναδικός λόγος που είσαι μαζί με τον Dom είναι για να ξεχάσεις τον Justin. Πως θα μπορέσεις να πας μπροστά έτσι; Είναι σωστό που τον χρησιμοποιείς με αυτόν τον τρόπο; Γαμημένο υποσυνείδητο βούλωσε το επιτέλους αρκετές τύψεις νιώθω!

«Τι κάνεις εκεί;» Γύρισα προς το μέρος του όπου προήρθε η φωνή του. Ήταν όμορφος και είμαι σίγουρη πως πολλές κοπέλες θα τον ήθελαν δικό τους. Αλλά λείπει αυτό το κάτι που έχει ο Justin. Αυτό το κάτι που με κάνει να τον θέλω υπερβολικά πολύ.
«Χαζεύω στο κινητό» χαμογελάω αχνά. «Διάλεξες ταινία;»
Κατεύνασε. «Θα δούμε κάτι πολύ τρομαχτικό»
Με κοιτούσε περιπαικτικά. Το απολάμβανε. «Ξέρεις πως δεν μου αρέσουν οι πολύ τρομακτικές ταινίες»
Γέλασε. «Το ξέρω. Αλλά χρειάζομαι μια καλή δικαιολογία για να σε κρατάω αγκαλιά στη διάρκεια της ταινίας»
Ένιωσα να κοκκινίζω. Πριν το καταλάβω κόλλησε τα χείλη του στα δικά μου και με φίλησε. Αργά και ήρεμα. Καμία σχέση με το πώς με φίλησε ο Justin την μέρα που επέστρεψε. Απαιτητικά και εγωιστικά. Νομίζω πως πρέπει να σταματήσω να συγκρίνω τα πάντα μαζί του. Το μόνο που θα καταφέρω στο τέλος είναι να τρελαθώ.
«Να φέρω τα ποπ κορν;» μουρμούρισε όταν τα χείλια του ξεκόλλησαν από τα δικά μου.
Έγνεψα θετικά και εκείνος πήγε στην κουζίνα. Έπειτα από λίγα λεπτά κατευθυνόταν προς τον καναπέ με ένα τεράστιο –κυριολεκτικά τεράστιο- μπολ με ποπ κορν στα χέρια. Έκατσε δίπλα μου σταυροπόδι ακουμπώντας το μπολ στα πόδια του ενώ άπλωσε το αριστερό του χέρι και έπειτα χώθηκα στην αγκαλιά του. Δευτερόλεπτα πριν πατήσει το «play» και η ταινία "The Ring" ξεκινήσει το κουδούνι χτύπησε κάνοντας μας να ανταλλάξουμε βλέμματα απορίας.
«Περιμένεις κάποιον;» ήταν το πρώτο πράγμα που είπα.
Συνοφρυώθηκε. «Όχι»
«Ποιος είναι;»
«Domenic..Ο Justin είμαι. Θα ανοίξεις την πόρτα ή θα τα πούμε έτσι;» ειρωνεύτηκε.
Κοίταξα τον Dom και αυτός εμένα. Τα μάτια μου είχαν ανοίξει διάπλατα πολύ περισσότερο από τα δικά του. Μοιάζαμε με αυτά τα cartoon που όταν γίνεται κάτι που δεν το περιμένουν τα μάτια τους φεύγουν από τη θέση τους και να ξαναμπαίνουν. Τι στο καλό κάνει εδώ; Τι είναι αυτό τώρα; Ήμουν πανικοβλημένη όπως και ο Dom. Δεν πρέπει να με δει εδώ. Όσο και να θέλω δεν πρέπει.
«Ναι ανοίγω. Δώσε μου ένα λεπτό να ντυθώ» του φώναξε και έπειτα έστρεψε το βλέμμα του σε μένα. «Πήγαινε στο δωμάτιο μου. Θα προσπαθήσω να τον διώξω»
«Τελείωνε ρε μαλάκα λες και δεν σε έχω δει με το μποξεράκι» του φώναξε απ'έξω.
Κατεύνασα θετικά και έκανα ότι μου είπε.
«Μην ανησυχείς μωρό μου δεν θα τον αφήσω να σε δει».

MMDXVIWhere stories live. Discover now