13. Revelation

1K 120 18
                                    

16 Μαΐου, 21:17

«Ποιανού είναι τα γενέθλια;» ρώτησα προχωρώντας πίσω του.

«Μιας πρώην γκόμενας» μουρμούρισε χωρίς να με κοιτάξει.

«Θα γυρίσεις αργά;»

«Δεν ξέρω Arabella. Λογικά ναι» στη φωνή του μπορούσα να διακρίνω μια ενόχληση. Ξεκολλά δεν με όλες αυτές τις ερωτήσεις. Σωστά. Δεν του είσαι τίποτα πέρα από μια γνωστή.

«Έφυγα, φρόνημα ε;» γέλασε και πιάνοντας τα κλειδιά του έκλεισε πίσω του την πόρτα.

Ένιωσα παράξενα. Σαν να έπρεπε να τρέξω πίσω του αλλά και να τον ξεχάσω τελείως. Και νομίζω πως η δεύτερη επιλογή ήταν η σωστή. Όχι αυτό που ήθελα εγώ αλλά η σωστή. Το κινητό μου ήχησε δυνατά μέσα από τη τσέπη μου ξυπνώντας με από τις σκέψεις μου. Ενα μήνυμα από τον Dom ρωτώντας με εαν έφυγε ο Justin. Πληκτρολόγησα στα γρήγορα ενα 'ναι' και προχώρησα στη κουζίνα για να ετοιμάσω τα ποπ-κορν. Θα συνεχίζαμε την ταινία που δεν τελειώσαμε εχθές.

Δυο λεπτά αργότερα άνοιξα την πόρτα στον Dom ο οποίος με κόλλησε αμέσως στο σώμα του ενώνοντας τα χείλη μας. Με φιλουσε γλυκά αλλά λες και φοβόταν κατί. Όταν απομακρύνθηκε ένωσε τα μέτωπα μας και με κοίταξε βαθιά στα ματιά λες και έψαχνε κάτι.

«Μωρό μου είσαι καλά;»

«Ναι.. Ναι απλά μου έχεις λείψει όλη μέρα» φαινόταν αναστατωμένος.

«Θα δούμε την ταινια;» ρώτησα χαϊδεύοντας το μάγουλο του.

«Ναι» είπε και προχώρησε ως το σαλόνι και εγώ αφού πήρα το μπολ με τα ποπ-κορν πάτησα να αρχίσει η ταινία.

Μισούσα τα θρίλερ ή οτιδήποτε άλλο είχε σχέση με αυτά. Ο μόνος λόγος που δέχθηκα να το δω επειδή ήθελε ο Dom. Τον κοίταξα και εκείνος κοιτούσε αφηρημένα έξω από το παράθυρο. Κάτι τον απασχολούσε. Σταμάτησα την ταινία και έκατσα πάνω στα πόδια του και τύλιξα τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του.

«Θα μου πεις τι σε απασχολεί;» με κοιτούσε με ενα πολύ παράξενο τροπο σήμερα.

«Δεν είναι τίποτα.. Απλά κάτι με ενοχλεί. Και δεν ξέρω τι είναι αυτό» είπε χαϊδεύοντας τη μέση μου. «Δεν είναι τίποτα μωρό μου μην δίνεις σημασία» χαμογέλασε.

Έπιασα το πρόσωπο του με τα δύο μου χέρια και τον έφερα πιο κοντά μου ενώνοντας τα χείλη μας. Ξαφνικά το φιλί από γλυκό έγινε πιο έντονο πιο κρητικο. Όπως με φιλούσε και ο Justin. Γαμωτο σταματά να τον σκέφτεσαι.

MMDXVIWhere stories live. Discover now