Bem böyle spor giyindim ama umarım lüks bir yere gitmeyiz. E barada gitmeyiz. Nereye gideceğiz acaba?
Ben böle düşünürken kocamaaaaaaan bir vilanın garajına geldik. Uraz ilk başta kapıyı açmasını biliyorsa şimdide açacak olum!
E heralde o da beni anladı ki açtı kapıyı. Şimdi nasıl desem sanki bi an içim titredi. Vicdanım mı acaba... Yok yaa birisinin kapıyı açmasına bile acıyo olamam dimi? Elbette hayııır.
Kolunu uzattı. Bende gözlerimle kaşımla "Niye bu kol burda?" sorusu soruyordum o ise cevap vermek yerine elimi koluna geçirdi. Elimi koluma geçirdi derken ağız burun daldı gibi oldu haa! sjsjsjsjsj
Biz bagajtan çıktıktan sonra kapının önüne geldik. Ben meraklı melehat olarak hala beynimde acaba bura nere sorurularına cevap arıyordum.
Kapıyı açan sarışın, göğüs dekortesi dekorteyi görevini aşmış artık ama hala öle diycem, mini etek dötünün tamamını bırak yarısını kapatmayan siyah etek, ayağında benim bacak boyum kadar topuk giymiş bir viktorya sekrıt meleği duruyo valla.!
Botokslu, dünyada olmayan, oda dekoru seniiii!
Ben böle içimden saydırıyım kıza ama Uraz beyfendinin yapmadığı kalmadı Botoksu kirli hamam böcüüne! Göz kırpmalar felan! Noluyo olum! Lan gidin yukarıya, gözüme görünmeyin.!
Al işte kızı o kadar kötüledik ve sesini ağzına yaya yaya konuşmasıyla yerin dibine soktuk. Beynim ve ben yaptık bunu!
"Uraz beyfendiciğğğğmm boyroooooğğğn!"
Bem boş durur muyum? Durmam! Ucunda rezil olmak var ama oşmaz yani!
"Lan bi git ağzına kürekle vurcam şimdi haa! Konuşmanı düzelt de gel! Anandan doğma mı bölesin sen!"
Ben bunu söyledim tabi! İkiside at sümüğü gibi apışıp kaldılar.
Uraz: "O benim kuzenim."
Wauwww çok büyük bir şey değişti sanki! Kan bağın varsa banane! Benim böle kan bağım olsa bırak kan bağını kesmeyi, onu kazırdım, hiç olmassa bunum gibisiyle kuzen olacağıma macun yutarak intahar ederim yaaa! Durum o kadar vahim yani!
Bende Uraz' omuz silkerek karşılık verdim. O da benim yaptığıam göz bile devirmedi. Sadece gülümsedi ve birlikte ilerledik.Uraz biraz daha önde giderken, arkaya baktım. Kız ban yüzünü buruşturmuş yaa! sjsjsjsj
Limon tuzu yese bu kadar buruşmaz! Bende ona dil çıkardım ve Uraz'a yetiştim.İçerde sadece benim yaşlarımda olduğunu varsaydığım bir kız ve .... Uzay vardı.
Kızın elinde telefon,Uzay'ın elinde ise tab vardı. Geldiğimizi duymamış olsalar gerek bize ikisde bakmadı.
Uraz yalancı öksürük sesi çıkardı. Onlarda anında bize döndüler.
Kız anında Uraz'ın bonuna sarıldı."Hoşgeldin Abi :)"
Oh be abisiymiş.
"Hoşbuldum Uygu :)"
İsmini şimdi öğrendiğim Uygu bana döndü ve heyecenalı bir şekilde sotu sordu.
"Vaaay abimin sevgililerinden misin?"
Oha! çüş lan! Yavaş gel olum! Bi geei sar! "Sevgililerinden misin?"
Yok artık hepsini bir arada mı götürüyor bu yakışıklı?!
"Dicle sen ona bakma! Genellikle sevgilim olmaz. Ve hayır aynı anda yürütmüyorum. Ve Uygu, Dicle benim sevgilim değil. Yeni tanıştığım bir arkadaşım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasta Kalp
JugendliteraturHepimizin başkalarının dertlerine tahammül edecek kadar kuvvet vardır. Belkide o yüzden tanrı çoğu zaman mutsuzları bir araya getirir ki dertleri yok olsun. Bunları öğrenmek için kitap okumaya gerek yok. Çevrenize baksanız bile öğrenirsiniz. Ama ba...