Eva pov
'Tuut tuut tuut' ik geef een klap op mijn wekker en sla de dekens van me af. Het liefst was ik nog even in bed blijven liggen alleen denk ik dat mechels dat niet zo leuk vind. Na een paar minuten ben ik aangekleed en sta ik voor de spiegel me haar in een nette staart te binden en een laagje maskara op te brengen. Daarna ga ik naar beneden waar wolfs al aan tafel zit en net een hap neemt van z'n broodje. 'Goeiemorgen' zeg ik terwijl ik me broodje begin te smeren. Wolfs glimlacht en eet dan weet verder.
Na het eten ruimen we af en gaan dan naar het bureau.
Op het bureau aangekomen worden we meteen geroepen door mechels, als we in haar kantoor staan begint ze een heel verhaal waarvan een melding over een reeks overvallen die 's avonds plaats vinden langs een fietspad, wolfs en ik moeten uitzoeken wie het zijn en als er een melding komt er meteen op af gaan, en om te beginnen met de slachtovers praten.
Aangekomen bij het eerste slachtover bellen we aan, al snel wordt er open gedaan door een oudere vrouw, wolfs stelt ons voor en de vrouw laat ons binnen. Als we wat vragen hebben gesteld gaan we verder, zo ziet onze ochtend eruit.
Nadat we iedereen hebben gehad gaan wolfs en ik even lunchen. Als we druk in gesprek zijn zie ik die man weer en dit keer neemt die plaats schuin achter ons. Ik voel me niet zo op me gemak en vraag me af wat die van me moet.Wolfs pov
Sinds die man schuin achter ons is gaan zitten kijkt eva steeds naar achteren en lijkt niet echt meer geintereseerd te zijn in ons gesprek van net. Die man blijft ons in de gaten houden, eva is er klaar mee en vraagt of we alvast naar het bureau kunnen gaan. Ik knik en sta op, als wij aan de overkant van de straat zijn staat ook die man op en komt onze richting op. Eva gaat sneller lopen na een poosje zien we het politie bureau al. De man gaat ook steeds sneller lopen, als die ziet dat wij richting het bureau gaan begint die te rennen...