Eva pov
Langzaam wordt ik wakker door een hand door m'n haar. Ik lig op de bank tegen wolfs aan. Ik kom langzaam overeind. 'Wat is er gebeurt?' wolfs begint te lachen. 'Je bent gisteravond in slaap gevallen tegen mij aan' ik begin te bloosen, wolfs begint te grinneken, ik negeer het en loop naar boven om me om te kleden en m'n haar te doen. Beneden heeft wolfs de tafel gedekt en samen ontbijten we. Na het eten ruim ik de tafel af terwijl wolfs zich omkleed. Beneden verzorgt wolfs me hand en daarna vertrekken we naar het bureau.
Op het bureau gaan we verder opzoek naar elise, eigenlijk moeten we oude rapporten bijwerken omdat we niks vinden. De hele dag zijn we bezig met de rapporten.
'Eef ga je mee?' ik kijk op, als ik wolfs met z'n jas aan zie staan sla ik het dossier dicht, sluit de computer af en trek dan me jas aan. Wolfs en ik lopen net de kantoortuin uit. 'Van dongen wolfs!' wordt er vanuit de kantoortuin geroepen. We draaien ons om en zien dat iedereen om mechels heen staat. Ook wij gaan erbij staan. 'Er is een melding van een schiet partij op het mbo maastricht, iedereen weet z'n taak' horen we mechels zeggen en iedereen begint met z'n taak uitvoeren. Wolfs en ik rennen naar buiten, stappen in, zetten de sirenes aan dan rijden we weg op naar de school. De adrenaline giert door m'n lijf. Wat zouden we aantreffen? Zouden er veel gewonden zijn? En nog veel meer vragen die onbeatwoord blijven tot we bij de school aankomen, ik schrik dit had ik nooit verwacht.