Untitled Part 18

52 0 0
                                    

Začali jsme spolu chodit ven, on poznal Sáru, já jeho kamaráda (který od toho večera, kdy jsem potkala Chrise začal chodit se Sárou. Byl to ten mladík co jí vyzval k tanci) Filipa. Byla jsem několikrát u něho doma, měl krásný rodinný domeček se zahrádkou a altánkem, kolem kterého kvetly bílé růže (byla to nádhera), občas jsme šli na dvojité rande a nebo všichni hromadně do baru a tancovat. Prostě jsme spolu trávili skoro všechen čas a když jsme spolu nebyli, tak jsme si alespoň psali zprávy. Byla jsme šťastná a o smrti jsem s ním už nikdy nepřemýšlela. Avšak jednou jsme byli pozváni někam na nějakou party a tak jsme tam šli, protože jsme neměli nějaký extra program. Já jsem si na sebe vzala modré kráťásky, které mi končili akorát pod zadkem, bílé tílko a lehký letní svetřík, který nebyl na zapínání a tak mohl volně vlát. Chris si vzal černé úzké kalhoty a bílé tílko s lebkou. Sára s Filipem šli také, ale jakmile jsme tam došli, tak šli tancovat, zatímco já s Chrisem jsme si došli pro kelímky a dali si kolu s rumem. Povídali jsme si, smáli se a občas se i líbali, pak jsme i pozorovali lidi kolem a občas jsme i tipovali kdo s kým skončí dnes v posteli, kdo by se ke komu hodil a i co někteří mají na sobě za oblečení. Přišel mi chvilkami i jako holka a když použil "teplý hlásek", tak jsem z něj brečela smíchy. „Pozor ať si nerozmažeš make-up, děvko!" Ozvalo se odněkud a já jsem se kolem sebe rozhlédla.

Láska, zrada, smrtKde žijí příběhy. Začni objevovat