Pustili jsme Marka s tou jeho Monikou z hlavy a asi po roce jsme se dozvěděli, že jí podvedl s nějakou zrzkou. Vůbec mě to nepřekvapilo. Můj starý byt jsme nabídli Sáře s Filipem, kteří spolu bydlí a plánují se i v budoucnu brát a mít děti, v Chrisovi se projevil romantik a jednoho večera mi připravil krásné překvapení. Když jsem přišla od Sáry, Chris stál v altánku ve smokingu a držel jednu rudou růži, kolem byli zapálené svíčky a tak jsem šla k němu. „Co se děje, zlato?" „miluju tě Kláro a chci tě pozvat na večeři. Máme na dnešek zarezervovaný stůl v jedné restauraci, tak se běž převléci, ať můžeme vyrazit" Mrkl na mě a já šla do ložnice. Na posteli ležely okvětní lístky růží a mezi nimi krabice. Když jsem ji otevřela, byli tam nádherné červené šaty s černou tenkou stužkou kolem pasu a k tomu černé lodičky. Oblíkla jsem si do nich a lehce se namalovala a k tomu vybrala šperky. Když jsem byla hotova, lehounce jsem se navoněla a utíkala jsem zpátky k němu. Stál tam zády ke mně a tak jsem k němu přišla potichu a dala mu ruce přes oči. On se otočil a usmál se. „Sluší ti to." „Máš dobrý výběr" odpověděla jsem mu a dala mu pusu. On mi nabídl rámě a odvedl mě k autu. Nasedli jsme a jeli pro mě zatím do neznáma.