Untitled Part 16

66 3 3
                                    

V noci jsem se neustále převalovala neboť jsem měla zlé sny. Ve snech jsem viděla blondýnu jak pořád někoho "oblejzá" a když se ten dotyčný otočil na mě, začal se dábělsky smát a on to byl Marek. V tom snu na mě něco křičel a když za mnou poté šel blíže, chtěla jsem utéct, ale nemohla jsem se pohnout z místa a tak jsem se rozbrečela. Vlastní slzy mě probudily a já jsem brečela a nemohla jsem přestat. Někdo zaťukal na dveře a v nich se ukázala Chrisova usměvavá hlava. „Hej Kláry, jsi v pořádku? Slyšel jsem tě brečet, tak jsem se šel podívat co se děje." úsměv mu trochu zmizel a já jsem mu naznačila, ať si ke mně lehne. „To snad nic nebylo, jenom zlý sen" fňukala jsem. Chris mě objal a já jsem se k němu víc přitulila. „Co bylo v tom snu? Povídej mi o něm." A tak jsem mu pověděla o tom snu, úplně o všem co se stalo mezi mnou a Markem až do toho nejmenšího detailu a i to, jak jsem se chtěla zabít, přičemž jsem ale musela odklonit hlavu na druhou stranu, protože jsem se na něj nedokázala koukat. Když jsem mu to povídala, tak si slzy našly svou cestu a utíkaly mi po tvářích jako by jim šlo o život. Celou dobu Chris mlčel a já jsem se bála, že to vlastně povídám do prázdna, neboť usnul. Avšak na konci mi chytil bradu a otočil mi opatrně hlavu k němu a velmi jemně, jako kdybych byla z porcelánu mě políbil. „Děkuji ti, žes mi to všechno řekla a neboj, já ti nic takového neudělám, přísahám" usmál se a mě poskočilo srdce. „Ale když už jsme u toho, tak mi dovol ti něco říct o mě." „Poslouchám?" „víš, když jsem byl malý, něco kolem 10 let, tak můj otec ztratil práci a začal pít, až se z něj stal alkoholik. 2 roky to bylo ještě k snesení, ale pak se to zhoršilo" Přikryl si oči rukou a já se začala bát, co teď poví. „Na moje třinácté narozeniny se zase opil a začal na mě křičet něco o tom, že jsem nechtěnej parchant a že jsem mu zkazil život. Mamka mě bránila a on jí zmlátil. Takhle to bylo pomalu den co den a po roce to mamka už nevydržela a když jsem se vrátil ze školy, našel jsem ji na lustru, kolem krku provaz..." Odmlčel se a já jsem začala pomalu brečet, bylo mi ho líto. „Pohřbil jsem jí a jelikož jsem s tím hnusákem nechtěl zůstat, tak jsem se sbalil a odešel z domu."

Láska, zrada, smrtKde žijí příběhy. Začni objevovat