•Editat•
•Perspectiva Rebeccăi•
Am început să vorbim vrute şi nevrute până când se aude o voce dreasă şi când ne uităm spre persoană ce ne-a deranjat observ că era Aaron ... mă urmăreşte peste tot?!
-Ce vrei? Întreb eu tăios.
-Ce căutaţi cu el la masă? Întreabă Luke.
-E un prieten , ok? Am spus eu.
-Ştiţi că e periculos?
-La fel că şi voi doi. Am spus eu şi atunci fetele celor doi devin mirate.
-Ştiţi ... dacă ne cunoştem asta nu înseamnă că nu se aud zvonuri. A spus Kate.
-Mda , Becca , Zoey vrea să te întrebe ceva... a zis că nu are încredere în mine deci vrei să fi bona lu Rose weekend-ul asta până se întoarce bonă de la părinţii ei.
-De ce eu şi nu Kate? Întreb eu ... iar el da din umeri.
-Kate şi Zoey nu prea vorbesc ... a spus el iar eu mă uită la Kate...
-Bine ... weekend-ul asta nu?
-Da , să vii la 15:30 , ok?
-Bine , alt ceva?
-Meditatile , când e urmatlrea ora?
-Nu ştiu ... tu când ai timp?
-Mai după ore?
-Ok , am spus şi între noi se lasă o linişte de mormânt.
-Becca , putem vorbi? Întreabă Luke.
-Ultima oară când am vorbit nu a ieşit prea bine.
-Uite îmi pare rău , sunt un mare dobitoc doar că sincer să fiu nu ştiu de ce i-am luat apărarea lui Jen , îmi pare rău ... te înţeleg dacă nu vrei să mai vorbeşti cu mine având în vedere că te-am acuzat de maortea mamei. A spus el ducându-şi mâna la ceafă iar eu mă uităm la el ... cum să fi supărată pe el? ... acum ai apărut şi tu? ... uită-te la fățuca lui se vede că îi pare rău ... ai dreptate. M-am ridicat de pe scaun şi l-am îmbrățișat ... la început rămâne surprins ... dar după ce îşi da seamnă îmi acceptă îmbrăţişarea.
-Îmi pare rău ... sunt un frate rău ... a spus iar eu doar am aprobat ... ceea ce l-a făcut pe David şi Kate să chicotească.
-Eşti cel mai rău frate .. dar te iubesc. Am spus şi un zâmbet îi apare pe faţă.
-Ce zici de un film ... în semn de împăcare ?
-Luke ... seară asta am zis că e dedicată mie şi Kate ... dar ok ... dar cu o canditie.
-Să o aud. A spus el.
-Vine şi David cu noi. Mă completează Kate ... wow fata asta ştie ce gândesc?
-Bine ... alt ceva?
-Nup ... hai să mergen acasă. Am spus şi am urcat im maşină mea împreună cu Kate şi David.
-David ... tu de ce lucrezi?
-Pentru că ... vreau să am banii mei ... câştigaţi curat adică fără chestii ilegale ... intelgi?
-Dar părinţii tăi?
-Păi tată ... e un alcoolic ... şi a părăsit-o pe mama când a aflat că e însărcinată cu fratele meu ... eu pe atunci aveam 2 ani ... a mai încercat să se dea pe lângă mama ... avand în vedere că mama e şefa secţiei de politite ... dar de fiecare dată era scos afară din casă de către mine şi fratele meu ... şi pentru că vreau să îi arăt mamei că nu am nevoie de banii eu m-am angajat aici. A spus el.
-Uhh ... interesantă poveste ... am spus şi am oprit în faţă casei.
-Sfine sisoie ... casă ta e uriaşă. A spus el.
-Mda ... aşa am reacţionat şi eu când am văzut-o prima dată. Am spus iar el a început să radă ... am ieşit din maşină şi am intrat în curte ... după în casă şi după noi intrând Aaron şi Luke.
-Deci ce film vedem?
-Unul de groază. Au spus băieţi iar eu mă strâmb ...
-Ce ziceţi de Shutter? Intraba David.
-Da ... ţipă băieţi şi mi-am dat seama că nu mai are rost să ne împotrivim ... aşa că am făcut pop-corn şi am asteptat ca să îşi facă apariţia Mike şi Harry ... după ce au venit cei doi ... ne-am aşezat toţi pe jos şi am dat play la film ... pe la jumătatea lui ... Aaron a început să radă.
-Uite s-a urcat pe el ... şi îşi ridca hainele , asta e o parte pentru care voi ăştia de 17 ani închideţi ochii.
-Aaaaa ... e descompusă ... aaa nu e nici o parte din aia. Am ţipat eu şi în următorea secundă braţul lui David a ajuns să fie îmbrățișat de către mine ... la fel făcând şi Kate cu celălat braţ a lui , săracul.
-YACS ... nu mă aşteptăm la asta ... huu chinezoaică. A ţipat Luke.
-E din Japonia ... cap de tablă. Spune Kate.
-Tot aia ...încearcă să se apere Luke.
-Ba nuu ... a vrut să mai zică ceva dar îi tati eu frază.
-Shh ... uitaţi-va acolo ... că după nu mai înţelegeţi filmul. Am spus şi toţi tac.
După ce drăcovenia asta de film s-a terminat , Mike începe să vorbească.
-Aţi văzut ... a rămas cu el pentru tot deauna ... săracu e cocoşat de acum.
-Vedeţi ce se întâmplă dacă abuzaţi de fete. Am spus eu , iar Aaron îşi da ochii peste cap.
-Şi ce facem? Întreabă Harry.
-Hai să jucăm ceva. A spus David.
-Pocker. Am spus eu şi Kate la unison.
-Kate ... numai mie mi se pare sau noi două vorbim simultan uneori?
-La asta mă gândeam şi eu. A spus ea.
-Şi cum jucăm?
-Fără perechi ... suntem 7 persoane. Am spus eu.
-Bun ... şi pe ce jucăm? Întreabă David iar Kate fuge până în buzatarie şi vine cu 7 pungi de jeleuri destul de mari.
-Pe jeleuri. A spus Kate zambind ca un copil dependent de zahăr.
Am început să ne jucăm şi ne-am oprit atunci când mâncăciosul de Luke a mâncat jeleurile.
-Şi acum ce facem? Întreb eu şi băieţi se uită unii la alţii şi zâmbesc diavoleste , asta nu e de bine ... nici bine nu am rectionat , că Aaron mă cară în bate şi dintr-o dată am simtit cum sunt aruncată şi fac contact cu apă din piscină.
Bun vor joacă , joacă le dau. Am început să mă prefac că mă inec .. Kate făcând la fel ... asta chiar e ciudat ... şi în următoare secundă toţi băieţi sar în apă ... atunci când Aaron încerca să mă scoată la suprafaţă ... îmi bag mâinile în părul lui şi îl împing în apă .. reuşind să îl scufund ... Luke fiind în aceaşi ipostază , iar celalţi radeau cu gură până la urechii.
-Mama ce v-au făcut-o. Spune Mike , iar Aaron iesie la suprafaţă şi se incunta spre mine şi uite aşa începe o bătaie cu apă ... am ieşit din apă şi deja am început să strănut ... presimt o răceală zdravănă ...
-Noi mergem la somn. A spus Kate în timp ce îşi puse um prosop pe părul ud.
-Ok ... nopate bună. Au spus ceilalți şi noi am intrat în camera mea şi ne-am trântit în pat.
-Vezi Aaron nu e atât de rău ... doar că trebuie să îl cunoști cu adevărat.
-Ai dreptat şi de aceea vreau să aflu de la el ce s-a întâmplat defapt ... aşa că poţi să uiţi de discuţia avută azi. Am spus , iar ea cască.
-Ok ... nopte bună Becca.
-Noapte bună Kate.Hei hei hei ... pot să zic că am postat 4 capitole într-o zis ... sunt tare ...
La media e Mike.
CITEȘTI
Rebecca♔♚|In curs de editare|
Teen FictionCartea are greseli de ortografie si de scriere , daca nu va plac greselile puteti sa nu aruncati nici o privire acestei carti , scriu de pe telefon si nu e foarte usor ...in fine , cum am zis daca nu va place cum scriu ...abtineti-va comentariile. C...