•Editat•
•Perspectiva Rebeccăi•
-Propun că ei să lucreze singuri. A spus Aaron şi atunci m-am încruntat la el.
-Ce e drept, e drept ... . A spus profa, dar ei o să aibă ceva puţin mai uşor de făcut faţă de voi adică voi o să trebuiască să va găsiţi ceva în comun şi să faceţi un proiect electronic dar şi unul practic pe baza acelui lucru ... iar ceilalţi faceţi un proiect electronic dar şi unul practic despre ce va place vouă să faceţi. Aveţi timp o săptămâna ... puteţi deja să analizaţi lucrurile care va plac , spor la treaba. A spus profa şi s-a aşezat în banca ... hmm ... ce îmi place mie să fac ... am luat o foaie şi am început să scriu lucrurile pe care îmi place să le fac .. şi nu sunt deloc puţine ,dar până la urmă lista a arătat astfel:
Lucruri care îmi ocupă timpu:
•Curse✘* http://diacritice.opa.ro/
•Desen✔
•Muzică✔
•Lenevit✘
•Să mă uit la filme✘
•Să stau cu prieteni mei.✘
✘-cele pe care nu are rost să le fac.
✔-cele dintre care trebuie să aleg.
✘*-ceva ce aş face dar nu pot riscă să plătesc o amendă destul de mărişoară sau în cel mai rău caz să ajung la o şcoală de corecţie sau şi mai rău ,închisoare.
Deci am decis să fac despre cele două ... nu cred că ar supără-o pe profa dacă fac despre cele două pasiuni ale mele.
Am ridicat mâna:
-Pot să combin două lucruri care îmi plac?
-Desigur dar trebuire să facă parte din aceaşi categorie ... de exmplu ştiinţe: chimie şi fizică , sport: alergat şi ridicat de greutăţi ...
-Ohh, va mulţumesc.
-Aaron e aşa un prost. I-am spus lui Kate.
-Cred doar că e gelos.
-Gelos?! De ce ar fi gelos?! M-am încruntat eu.
-Tu chiar nu ştii ,nu?
-Ce să ştiu?
-O să îţi zic ,dar nu aici, ok? După ore ... mergem acasă şi ne schimbăm apoi căutăm un loc total desprins de civilizaţie şi o să îţi zic, ok?
-Ok ... am spus eu rămând pe gânduri.
-Hei ... Becca nu îţi fă griji ,ok? Aaron nu e atât de rău şi numai eu şi prietenii lui ştim asta ,a trecut prin multe şi aşa s-a format Aaron actual. A spus Kate zâmbind trist.
-Kate ... după ore avem repetiţii cu majoretele ... am spus eu zâmbetul de pe faţă pierindu-mi.
-Uhh ... uitasem ... păi mergem după antrenamente. A spus ea.
-Şi temele?
-Le facem cât timp suntem în locul pe care o să îl găsim a spus ea iar eu am început să radă ...
-Dar ce zici dacă rămânem la mine ... Luke e plecat la Aaron în seară asta iar tată e plecat şi el. Am spus şi ne-am luat caetile pentru urnatoarea ora.
-Da ... iar eu îi zic mamaei că dorm la ţine ... bună idee. A început să ţopăie ea.
-Bunn ... dar trebuie că băieţii să nu afle, nu am chef de un asalt al maimuţelor fără creier în seară feteleor. Am spus, iar ea a izbucnit într-un ras de toată frumuseţea.
-Ok ...
După ce orele s-au terminat am ajuns în sala de sport şi mi-am luat pe mine echipamentul de majoretă ... format dintr-o rochiţă cu puţin mai lungă de fund având pliuri. Mi-am prins părul într-o coadă de cal şi m-am încălţat cu tenesii ... am luat afurisitele alea de pampoane şi am ieşit împreună cu Kate din vesiare mergând în sala aia de sport ... unde proful era cu "ajutoarele" lui ... la dracu' nu e de ajuns că îl văd aproape zilnic pe tăntălăul asta de Aaron trebuie să mai fie prezent şi aici ... şi de dată asta mai e şi Harry şi Mike ... cei doi mi se par atât de simpatici ... mai ales Harry ... Mike fiind cel mai închis în sine.
Ne-am aliniat eu fiind ultima faţă ...având în vedere că înălţimea nu prea mă ajută.
-Bun fetelor ... ca orice echipa trebuie să existe un căpitan aşa că cine vrea să candideze pentru locul de căpitan al echipei de majorete? Întreabă antrenorul şi observ patru mâini ridicate ... printre care Jenn şi Kate ... ar fi super ca Kate să fie căpitan.
-Dar tu ...hmm, Rebecca ? De ce nu vrei să fi căpitan având în vedere că ai avut cea mai impecabilă "audiţie"? Întreabă proful iar Jen îmi trimitea săgeţi din privri.
-Nu e de mine ... am spus sec iar proful a ridicat o sprânceană eu făcând la fel ... lucru ce i-a făcut pe băieţi să chicotească.
-Am dat peste o încăpăţânată. Mormăie proful şi îşi îndreaptă atenţia spre cele care au ridicat mâna ... eu zâmbind victorios.
-Bun ... cele care vor să fie căpitan ... vor da nişte probe iar celelate fete veţi stă pe banca ... înafara de tine Rebecca. A spus şi mi-a picat faţă .... perfect m-am pus rău cu profu de sport.
-Dar eu ce voi face? Întreb eu plictisită.
-Tu ... hmm ... poţi te rog să strângi mingile de football de pe terenul de afară. A spus şi a zâmbit.
-Desigur. Am zâmbit înapoi ,iar atunci când s-a întors mi-am dat ochii peste cap şi chicoctele lui Luke s-au putut auzi.
Am ieşit afară din sala încă înjurându-l pe proful asta şi am strâns fiecare minge aşezându-le la locul lor ... şi apoi am intrat în sala unde proful trebuia să zică cine e căpitanul.
-Ai terminat? Întreabă proful.
-Da ... am râspuns sec şi m-am pus pe banca.
-Bun ... unde am rămas ... a da ... şi căpitanul e chipei de majorete e ... hmm ... cine vreţi să fie? Spune şi se îndreaptă spre noi.
-Jenn ... a spus Mona iar eu mi-am dat ochii peste cap.
-Kate. Am spus eu şi Jen se încruntă.
-Deci avem două tabere diferite ... aşadar caputanul este ... băieţi cititit-l voi. A spus iar eu murem ne nervi.
-Da la mine asta. Am spus şi proful mi-a întins mie foaia.
-Căpitanul echipei este Kate ... felicitări ... eşti cea mai tare. Am spus şi am luat-o in brate ... iar atunci când am zis Kate ... faţă lu Jen ... a fost una memorabilă ... ea fiind acum roşie de nervi ...
-Echipa asta o să fie cea mai jalnică cu asta că şi căpitan. A spus ea nervoasă.
-Ce e Jen ... ţi-ai pierdut tronul. A spus Kate râzând.
-Dacă nu era proastă asta de Rebecca acum ai fi fost acasă stand cu nasul în cartea de mate,ce acum că a venit ea prinzii aripi ... pff ... mi-e milă de tine. A spus Jen şi Kate pune capul jos ... stai tocăni se lasă călcată de Jen ,dacă nu ripostează ea, ripostez eu.
-Fii atentă aici ... poţi să îţi baţi joc de cine vrei tu dar o singură dată dacă te mai iei de Kate ... îţi jur că îţi smulg extensile cu mâna mea ,ai auzit ... la dracu cu tine blondă oxigenata. Am ţipat la ea iar toată lumea muteşte ... inclusiv ea până când un rânjet stupid îi apare pe faţă.
-Pff ... tu crezi că dacă eşti sora lui Luke mă impresionezi ,numai ameninţările sunt de ţine ... Spune zâmbind superior.
-Blondo ai un mare noroc că suntem în cadrul şcolii că alt fel jur că îţi făceam eu un machiaj permanent. Am spus iar prostu asta de profesor se uită la noi şi nu făcea nimic şi în următorul moment palmă ei face contact cu obrazul meu ,cand sa reactionez sunt prinsă de mâini ,de catre Luke ... iar Jen de Aaron.
-Luke da-mi drumul ... jur că o distug pe târfă aia. Am spus eu zabatandu-mă.
-Becca calmează-te.
-Nu vreu să mă calmez. Am ţipat eu.
-Nu vreu detenţie asa-i?
-Ai dreptate ... dar cu prima ocazie când o prind pe blondă asta ... nu va scapă fără o vânătaie ... şi atunci nu o să aibă ce să mai facă. Am spus eu înainte să mă calmez. Acum îmi dai drumul? Am spus iar Luke îmi da drumul la mâini şi atunci palmă mea face contact cu obrazul blondei.
-Acum sunt calmă ... haide Kate. Am spus şi mi-am luat ruxacul din vestiar fără că măcar să mă schimb şi am vrut să din liceu dar o voce m-a oprit.
-Rebecca trebuie să vorbim. M-am întors şi am văzut că era ......
Hei hei hei ... ce faceţi? Îmi pare rău că nu am postată aseară dar nu am avut timp să scriu ...
Ce părere aveţi despre poză de la media ... e făcută de mine.
Şi dacă tot sunt atât de mulţi cititori ce ar fii să e cubostem ...
Deci dacă vreţi puteţi răspunde la următorele întrebări:
1.Cum va numiţi?
2.Câţi anişori aveţi?
3.Liceu sau Generală?
4.Dacă sunteţi la liceu pe ce profil?
1.Oana
2. 15anişori.
3. Liceu
4. Profil. Mate-info.
CITEȘTI
Rebecca♔♚|In curs de editare|
Roman pour AdolescentsCartea are greseli de ortografie si de scriere , daca nu va plac greselile puteti sa nu aruncati nici o privire acestei carti , scriu de pe telefon si nu e foarte usor ...in fine , cum am zis daca nu va place cum scriu ...abtineti-va comentariile. C...