23.♔Ryder♚

6.7K 408 40
                                    

•Needitat•
•Perspectiva Rebeccai•
Am deschis incet ochii si am putut observa cum totul in jurul meu e alb ...oare am ajuns in rai? Dar intrebarea mea a fost spulberata de mirosul groznic de pastile specific spitalului.
M-am ridicat usor rezemandu-ma spatarul patului si atunci in salon si-a facut aparitia un doctor.
-Te-ai trezit. A spus el si eu am aprobat zambind timid.
-Aveti vizitatori. A spus si in camera a intrat tata cu Jeff ... Cum ma asteptam.
-Hei , cum te simti? Intreaba tata punandu-mi mana pe frunte.
-Ma simt bine , dar de ce am ajuns aici? Am intrebat.
-Lipsa de calciu dar si fapul ca ai plans mult ...asa ca spune ce s-a intamplat. A zis tata si s-a facut comod pe scaunul de langa pat. Jeff asezandu-se pe un colt al patului. Dupa ce i-am explicat tot tatalui meu ...el a zambit slab si a zis ca totul o sa fie bine.
-Becca inainte sa plangi din nou sau atunci cand iti vine sa plangi gandeste-te la un singur lucru ...frumzele toamna cad pentru ca a sosit momentul si asa s-a intamplat si cu Aaron ...intelegi? Totul pe lumea asta se intampla cu un scop. Poate ca asta a fost piedica ta. A spus tata si i-am facut semn sa continue. Dar singura intrebare pe care vreau sa iti o pun este asta: daca Aaron isi recapata memoria ...l-ai ierta? L-ai primi inappi in viata ta? A intrebat tata iar eu m-am uitat ciudat.
-Nu stiu ... Am spus iar tata mi-a zambit.
-Nici nu ai de unde sa stii gandurile tale sunt tulburate .... A spus tata iar peivirea mea cade pe Jeff ... El de ce e inca aici?
-Jeff , de ce ai venit aici? Am intrebat iar el zambeste.
-Credeam ca nu ma mai intrebi. A spus iar eu am ridicat o sparnceana.
-Am venit pentru ca am o surpriza pentru tine. A spus iar eu m-am uitat confuza la el.
-Ce?! Am intrebat iar el imi zambeste.
-Inchide ochii. A spus.
-De ce? Am intrebat eu enervata de situatie.
-Doar inchidei. A spus iar eu am oftat inchizand ochii.
Auzit cum usa de deschide si apoi niste pasi ...am simtit cum pe fata mea au fost pozitionate niste maini iar apoi cum cineva imi sopteste "Deschide ochii" ... Acea voce atat de familiara imi rasuna in gamd si atunci cand mi-am dat seama cu a cui semana porii pielii mi s-au facut de gaina.
Am deschis cu teama ochii iar atunci cand am vazut cine statea in fata mea inima a inceput sa imi sara din piept si atunci mici secvente din frumoasa mea copilarie au aparut in fata ochiilor mei "-Eu sunt Ryder. A spus baiatul ce m-a salvat de cainele ala.
-Rebecca. Am spus timida si el mi-a zambit.
-Am observat ca esti in clasa cu mine. A spus el iar eu mi-am adus aminte ca el e elevul cel nou.
-Da. Am spus iar el afiseaza un zambet.
-Eu am 8 ani. A spus iar eu am rosit cand am aflat ca e cu un an mai mare decat mine.
-Eu am 7 ... Daca nu te superi , de ce ai 8 ani si esti in clasa I?
-Am avut niste probleme de sanatate dar acum sunt bine. A spus el.
-Uite ca a venit mama. Pa Ryder ...apropo imi place brelocul de la cheile tale.
-Dar e o masina ... Fetelor nu le plac masinile. A spus el.
-Mie imi plac. Am spus iar el a zambit.
-Presimt ca o sa ne intelegem bine. A spus si a scos brelocul ...poti sa il pastrezi tu. A spus si am luat brelocul plecand spre mama" iar la foarte scurt timp am aflat ca e vecinul de alaturi.
-Ryder. Am soptitniar el imi zambeste.
-Becky. A spus iar eu am chicotit la porecla data de el.
-Dar cum? Intreb inca speriata de aparitia prietenului meu mort aici.
-Pai in ziua in care a trebuit sa fiu ingropat ca prin minune am inceput sa tusesc si sa respir greoi , apoi cand mama mi-a zis ca nu ai venit pentru ca mama ta avea probleme de sanatate am decis sa plec ...si asa am facut , am plecat din L.A. si ne-am mutat in Australia la Jeff dar stii de ce am facut asta? Ca sa te tin departe pe tine de probleme ...ca sa zambesti si sa te bucuri de viata ta sa incepi un nou capitol fara mine ...dar eu nu pot renuna la tine , cand am aflat ca mama ta a murit iar tu te-ai mutat la tatal tau am inceput sa ma invinovatesc pentru faptul ca nu sunt acolo ...am incercat sa uit tot dar nu am reusit tu ti-ai put amprenta si in creierul meu nu numai in inima. Si asa l-am pus pe Jeff sa te caute si am ajuns in oras ...si cand am aflat ca esti la spital m-am gandur ca s-a intamplat ceva ...dar dupa Jeff mi-a zis de Aaron si atunci cand am vrut sa iti fac o surpriza tatal tau coborat scarile cu trupul tau ce parea ca nu mai avea viata si acum uite-ma aici ...langa tine. Stiu ce o sa zici ...cum de inca mai am tupeul sa imi arat fata , de ce am facut asa ceva ...asa ca haide , striga la mine , tipa la mine ... A spus el iar singurul lucru pe care l-am facut a fost sa il iau in brate.
-Sa nu mai faci asta niciodata. I-am spus in timp ce fata mea era scufundata in pieptul lui.
-Promit. A spus iar eu am zambit.
-Si ca sa fie si mai bine ti-l prezint pe colegul tau de casa. A spus si a aratAt cu degetele spre el.
-Tatal tau a vorbit cu ai mei si o sa imi termin loceul aici si dupa facultatea ...si asa ca verem aceasi facultate asa ca nici o sansa sa mai scapi de mine ...o sa ascapi de mine doar cand e vorba de un baiat. A spus iar ceilalti au inceput a rade.
-Becca poti merge acasa. A spus tata si dctorul a aparut cu o punga in mana si a zis sa iau cate o pastila din fiecare pe zi.
Tata a condus spre casa si atunci cand am intart in casa imaginea din fata mea a lasat de dorit ...in fata mea era ....

Hei hei hei , in primul rand vreau sa imi cer scuze pentru faptul ca ieri s-a postat doar un "s" so chiar nu a fost intentionat ... Watt-ul mi-a sters capitolul , si in al doilea rand dupa ce am postat capitolul am iesit pentru ca aveam niste treaba si cand am intrat si am vazut doar un "s" imi venea sa ma bat singura dar si sa plang din cauza nervilor ... Imi parw sincer rau si sper ca nu o sa mi se mai intample ... Si imi cer mii de scuze daca v-am suparat sau ceva de genu ... Nu a fost intentia mea ... nici mie nu imi plac genul asta de "glume" sti cat de mult asteptati unii dintrw voi acest capitol si eu v-am dezamagit ... Aseara am stat pana pe la 2 ca sa pot rescrie jumatate din capitol , iar azi trebuia sa ma trezesc de la 6 iar de la 8 butonez intruna telefonul ... Sper ca nu v-am suparat prea tare ... Imi cer inca o data mii de scuze si sper ca m-ati iertat.💖💖💖💘💕💗💟🐶💋❤️❤️
La media e Ryder 💖💖💖💕❤️

Rebecca♔♚|In curs de editare|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum