34.♔Drake♚

6.4K 389 22
                                    

•Needitat•
•Perspectiva Rebeccai•
Am ajuns la un teatru vechi si intram in interior ...Aaron se duce in spatele cortinei si a zis sa stau putin acolo.
Stateam si dintr-o data de aude ceva divin ...cortina cade si in fata imi lasa una dintre cele mai frumoase imagini din viata mea , era ...... Aaron ce canta la pian ...atunci cand degetele lui apasau clapelenpianului fiori apareau din ce in ce mai mult. Il priveam pe cel ce mi-a furat inima cum isi exprima fiecare sentiment prin muzica. Era atat de magic ...sa il vezi pe tipul cel dur intr-o ipostaza de vulnerabilitate te face sa te gandesti ca fiecare om oricat ar fii el de nebun are un moment de sensibilitate , o peresoana la care tine si care ar face orice pentru ea ...atunci cand se opreste se uita in ochii mei si eu inlemensc ...era atat de frumos , ochii lui ciocolatii ce te vrajeau numai cu o simpla privire aruncata, tenul lui alb si parul lui ciufulit intr-un mod atat de dragut avea o infatisare de inger.
-Canti extraordinar. I-am zis iar el rasufla ususrat si vine in fata mea punandu-se pe marginea scenei fiind acum in fata mea la aceasi inaltime ...ma trage de mana si acum ajung in fata lui. Ma ridica punandu-ma pe piciorul sau.
-E atat de dragut aici. Am zis iar eu chicoteste. Cum de ai gasit locul asta?
-Pai ma plimbam si eram cu gandul numai la tine si am vazut un om ce a iesit furios din cladirea asta si el mi-a zis ca a fost un dezastru tot teatru si ca trebuie sa il demoleze ...asa ca l-am cumparat , asta e al meu acum. A zis iar eu ma uitam peste tot ...scaune tapitate de culoare rosii ...un candelabru din cristal desupa scaunelor ...si mici beculete inconjurau scena ...
-E dragut locul asta. Am zis iar el imi zambeste.
-Aici veneam cand te vroiam aproape , eram atat de tulburat imi parea atat de rau ca noi ne-am certat ...veaneam aici si ma intindeam pe scena si manuitam la tavan apoi imi imaginam cu in sala sunt peste o mie de persoane ce ma privesc cantand la pian ...apoi mi te imaginam pe tine ...si dupa imi dadeam seama ca te-am pierdut si incepeam sa dau cu pumnii in perete , dar acum esti aici cu mine. Stam imbarisati si vorbim ... Rebecca pot sa spun cu mana pe inima ca tu m-ai schimbat ... A zis iar eu imk ascundeam fata in gatul lui.
-E atat de dragut ...eu am facut lectii de box ai lupte pentru ca aveam stari de nervi si vroiam sa lovesc si sa bat ceva. Am zis si am simtit cum sunt luata pe sus.
-De fapt stii care e adevaratul motiv pentru care te-am invitat la petrecere. A zis si eu ma uitam ciudat la el.
-Care? Intreb si el ranjeste si urca niste scari pana cand dam de aer ...suntem cumva pe acoperis.
-Pai ...am aranjat asta pentru tine. A zis si atunci ma lasa jos si acolo era o masa aranjata dragut ce avea doua farfurii si niste lumanari la mijloc ...mancarea era pusa intr-un mic cosulet.
-Nu trebuia. Am zis iar el imi indrepta capul spre oras.
Totul era atat de genial ...tot orasul se putea vedea de aici.
-Pai atunci domnisoara. Zice si isi intinde mana si ma conduce la masa.
Am inceput sa mancam si sa vorbim despre cele mai nebunesti lucruri pana cand am ajuns la un subiect foarte ciudat ...copii.
-Eu as vrea sa am gemeni. Am zis iar el se stramba.
-Eu mereu am vrut o fata ...ca sa o pot trata ca pe o printesa , si sa am cum bate baiati ce o sa se atinga de ea cand o sa creasca mare si o sa fie cea mai frumoasa fata.
-Dar ...si un baiat e bine daca ai. Am zis iar el isi da ochii peste cap dar apoi ranjeste.
-Deci insemna ca o sa trebuiasca sa facem doi copii. A zis si pe mine ma pufneste rasul.
-Si la nume te-ai gandit? Intreb iar el zambeste usor.
-Pai pe printesa me-a m-am gandit sa o cheme Diana ...
-E atat de dragut numele ...asa o cheama pe fata care lucreaza la cafenea.
-Asa o chema pe sora mea. A zis si am observat cum se incordeaza.
-Am avut o sora geamana ...dar a fost rapita , nici nu stiu daca m-ai traieste ...am cautat informatii dar nimic ...am sunat la politie , au cautat-o timp de jumatate de an apoi cazul a fost inchis ...aveam 14 ani cand a fost rapita ...imi e atat de dor de ea. A zis si o lacrima s-a prelins pe obrazul meu.
-Si nu ai ideea cine a rapit-o?
-Ba da ...oameni lui Drake ...el era in limba dupa sora mea si parintii lui fiind niste mafioti au un clan ...si daca el e un alintat si i se facea orice pofta ...cumva a rapit-o si sunt sigur ca e undeva acolo ...asteapta sa fie salvata , pot simtit asta. A zis si eu ma incrunt.
-Dar Drake e in inchisoare. Am zis iar el zambeste trist.
-Stiu ...parintii lui au fost pedepsiti cu moartea. A zis iar eu fac ochii cat cepele.
-Esti atat de sigur ca ea traieste?
-Nu ...am avut un timp in care am jurat ca e moarta ...dar apoi credeam ca nu e adevarat.
-Daca vrei te pot ajuta. Am zis iar el jntinde pe jos o parura si se pune pe spate tragandu-ma langa el.
-Nu vreau sa te implic in asta ...oricum oamnei mei ii au in vizor pe oameni lui Drake ...a zis si atunci telefonul meu bazaie.
Am deschis mesajul ca sa vad ca era de la un anomi. "Va vad!"
-Aaron ... Am zis iar athnci ma ia in barte si coboara scarile cu mine.
-Aaron ce s-a intamplat?
-Trebuie sa ajungem in campus , acum. A zis si am urcat in masina lui si a inceput sa conduca dar o masina sport negra se tinea dupa noi.
-Cine naiba e ala? Il intreb pe Aaron iar el inghite in sec si zice scurt.
-Drake.

Hei hei hei , of of of Drake asta si de Satana te lepezi mai usor decat de el.
Nu stiu cat o sa mai tine povestea ...dar sfarsitul se apropie cu cei mai repezi pasi. Hei m-am gandit destul de mult si am zis sa nu mai fac povestea cu Kim ...vreau ceva special , dupa Rebecca cred ca o sa iau o micuta pauza pentru a imi odihni creierasul :))

Rebecca♔♚|In curs de editare|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum