•Ediatat sper să nu s-a strecurat ceva greşit•
•Perspectiva Rebeccăi•
Am simţit cum telefonul meu bâzâie şi deschid ochii uşor şi observ că două mâini se află pe talia mea ... am încercat să îl ghiontesc pe Luke... dar mare mi-a fost mirarea când am văzut că Luke o ţinea în braţe pe Kate ... m-am întors către cel ce mă ţinea în braţe şi am văzut că era Mike... am răsuflat uşurată şi am început să îi trezesc pe toţi ... azi avem prima zi de liceu ... eu cu Kate şi Mike clasa a 11, iar Luke , Harry şi Aaron sunt a 12.
I-am trezit pe toţi şi am urcat în camera mea pe urmele mele fiind Kate. Am intrat eu prima în baie în timp ce a zis că îşi alege nişte haine de la mine. Am ieşit din baie ... Kate luându-mi locul , am ales din dulap o pereche de blugi negri rupţi în genunchi , un tricou gri cu Nirvana ... mi-am luat în picioare perechea de bocanci negri ... mi-am pieptănat părul şi l-am lăsat pe spate ... am luat geacă de piele pe mine şi am aşteptat că Kate să iasă din baie ... când a ieşit avea un tricou gri pe care scria "I love ... hmm ... me" şi o fustă negra cu o palmă desupra genunchiului .... în picioare şi-a lăut tenesi negri şi geacă de piele... a luat o geantă de a mea şi şi-a pus un caiet ... la fel făcând şi eu şi am coborât în bucătărie unde băieţi mâncau iar tată vorbea la telefon ... se pare că a ajuns şi el , am luat un măr şi m-am pus pe un scaun şi am început să îl devorez. După ce am terminat mărul ... iar Kate cerealele ei , ne-am luat la revedere de la tată şi am plecat ... băieţii luându-şi fiecare maşinile , iar eu şi Kate am intrat în BMW-ul meu negru mat. Am ajuns în faţă liceului şi am observată privirile celorlalţi adolescenţi ... am coborât din maşină iar mulţi au fost surprinşi să o vadă pe Kate cu mine ... săracă a trebuit să îl suporte pe Aaron şi mofturile lui.
Am trecut pe lângă un grup de băieţii şi i-am auzit şuşotind ... dar o şoaptă mi-a atras atenţia.
"Ea e cea care l-a bătut aseară lacurse pe rege" am zâmbit victorios şi am intrat în liceu ... privirile fiind iar pe mine şi pe Kate.
-Te rog frumos zi-mi că înveţi bine. A spus Kate.
-10 pe linie surioară.
-Uhh ce bine.. mă gândeam că eu o să fiu tocilară dintre noi două a spus ea şi a început să radă. Am intrat în cabinetul directorului şi ne-am luat orarele intrând în sala23 ... fiind 11C.
-Avem o clasa destul de prietenoasă exceptându-l pe Eric ... el fiind mai retras ... şi unul din prietenii mei ascunşi. A spus şi a început să radă.
-Ascunşi? Întreb eu chicotind.
-Da ... Aaron nu se înţelege cu el.
-Uhh ...
-Dar din câte am înţeles de la el ... anul asta se mută ... deci nu o să îl întâlneşti niciodată ... în rest ceilalţi sunt ok ... exceptând-o pe Jennifer şi pe Mona , fetele astea sunt cele mai plasticate târfe de pe planetă. A spus şi am început să radem ... am intrat în clasa şi ne-am aşezat în ultima banca de la perete ... Kate punându-se lângă mine.
- Uite ... ele sunt Jennifer şi Mona. A spus Kate şi a arătat către o faţă blondă şi o brunetă ...
-Naşpa... să înţeleg că ele sunt de la masă popularilor nu?
-Exact ... masă la care nu o să mai stau datorită ţie... a spus şi m-a îmbrăţişat şoptind un 'mulţumesc'.
-Oricând. Am spus şi mi-am luat telefon din buzunar.
-Scuze că întreb dar ... cine era Ryder?
-Cel mai bun prieten al meu ... dar a murit într-o cursa. Am spus.
-Îmi pare atât de rău. A spus iar eu am zâmbit trist.
-Dar asta s-a întâmplat când eu aveam 15 ani jumătate ... el având 16.
Am vrut să mai zic ceva dar în clasa şi-a făcut apariţia dirigintă noastră ... o doamna foarte slabă şi cu forme... era înalta şi avea părul satent prins într-un coc elegant , era îmbrăcată cu o rochiţă florală până la genunchi şi o pereche de pantofi negri. Nu era machiată strident ... avea doar puţin tuş şi rimel şi un rus roşu închis ...
-Wow. Am spus iar Kate a chicotit.
-Are 22-23 de ani şi e profa de mate , fiind nemăritată.
-Am auzit că anul asta avem elevi noi. A spus cu o voce rece ... se pare că nu e atât de bună. Domnişoară haide în faţă. A spus şi m-am ridicat timid din banca. Prezintă-te.
-Mă numesc Rebecca Holyster , am 17 ani şi vin din însoritul L.A.
-Eşti rudă cu Lucas Holyster? A întrebat ea.
-Da ... e fratele meu mai mare. Am spus eu şi am observat cum toţi aveau fete mirate.
-Din câte ştiu de la Lucas ... tatăl tău e afacerist , cel mai renumit afacerit ... dar a refuzat să vorbească depre mama voastră ... ea cu ce se ocupă?
-Din păcate mama s-a stins din viaţă acum câteva luni ... dar ea era judecătoare. Am spus sec.
-Îmi pare rău ... aşadar ce medie ai avut toţi ani?
-10. Am spus se chiar ochii celorlalţi se măresc.
-Tu nu semeni deloc cu Lucas.
-Mi s-a spus des. Am spus şi am putut să smulg un zâmbet de la această acritură.
-Bun poţi să mergi la loc. Apropo eu sunt doamna Dark dirigintă clasei dar şi profesoară de matematică.
Am ajuns la locul meu şi după profa ne-a dat drumul dar a spus că fetele care vor să fie majorete să se ducă în sala de sport.
-Hai şi noi. A spus Kate.
-Eu ştiu ... nu e de mine. Spun şi îmi duc mâna la ceafă.
-Te rog. Spus şi a afăcut o faţă de cateleus.
-Bine ... numai nu mai fă faţă aia. Am spus şi ne indeptam către sala de sport.
-Nu am cu ce să mă schimb ... ce păcat. Spun şi vreau să ies din vestiare.
-Am eu. a spus Kate şi a scos două perechi de pantaloni de yoga negri , două bustiere una gri şi una mov şi două maieuri ... unul alb şi unul albastru. Al luat maieul albastru şi bustieră gri şi m-am schimbat ... incaltandu-mă cu tenesi. Am ajuns în sala de sport şi am observat un grup de fete. Printre care şi Jennfier şi Mona ... mi-am dat ochii peste cap şi am început să mă uit la probele celorlalte fete . Şi am văzut că echipa de fotbal şi-a făcut aparitaia cu Aaron , Luke , Harry şi Mike în frunte ... perfect acum trebuie să mă vadă şi aceşti tantalai. A ajuns rândul meu şi a pornit muzică ... am început să fac mişcările esenţiale de majoretă şi bine înţeles ceva în plus... trebuia să impresionez nu? Aşa că am făcut un salt şi m-am rotit în aer terminând în sfoară. Acel lucru lăsându-l pe antrenor cu gură căscată ... şi ce mai antrenor un tip de 25-26 de ani ce e la fel de plin de hormoni că şi ajutoarele lui ,Luke şi Aaron. M-am dus la locul meu iar Kate m-a felicitat spunând că o să întru în echipa.
-Fetelor ... cele are sunteţi strigăte veniţi să va luaţi uniformă de la Luke şi pampoanele de la Aaron.
-Cindy , Jennifer , Mona , Kate , Emma, Denny , Melody , Lara , Molly şi bineînţeles Rebecca. A spus. Am ajuns lângă Luke ce m-a felicitat şi atunci când Aaron m-a văzut doar mi-a dat pampoanele şi eu mi-am dat ochii peste cap.
-Mai bine făceam parte din echipa de football ,cel european nu e atât de dur. Am spus iar Kate rade.
-Cu antrenorul asta crede-mă că o să te plictiseşti de football ... cel mai naşpa e să fii în poartă. A spus şi am început să rad.
Am intrat în vestiare şi m-am schimbat de haine ... am ajuns în parcare şi am constată că îmi uitasem telefonul ...
-Kate aşteaptă-mă în maşină eu mă duc să îmi iau telefonul. Am spus şi am pornit spre vestiare ... aşa cum am zis telefonul meu era pe una dintre băncuţele de lemn. L-am lăut şi am ieşit din vestiar ... am vrut să ies din liceu dar am simţit cum cineva îmi prinde încheietura.
M-am uitată la persoană din faţă mea şi am văzut că era .........
Hei hei hei , ce mai faceţi?
Am zis să va chinui cu un capitol nou aşa că să curgă cu păreri :)) glumeam ... dar o părere sinceră m-ar ajută.
La media e Luke sper că s-a încărcat imaginea.
CITEȘTI
Rebecca♔♚|In curs de editare|
Fiksi RemajaCartea are greseli de ortografie si de scriere , daca nu va plac greselile puteti sa nu aruncati nici o privire acestei carti , scriu de pe telefon si nu e foarte usor ...in fine , cum am zis daca nu va place cum scriu ...abtineti-va comentariile. C...