•Editat ... sper că nu s-a strecurat vreo greşeală•
•Perspectiva Rebeccăi•
"-Hei , Becca ... ce faci?
-Bine ... tu ce faci Mark? L-am întrebat pe sponsorul lui Ryder.
-Am venit să văd starul ... tu nu participi azi?
-Nu ... azi sunt doar spectator. Am spus şi în următoarea secundă maşinile au luat-o de pe loc.
-Uită-te la maşină albă. Spune Mark iar privirea îmi e acaparată de un Agera alb... wow ... tipul conduce atât de bine. Am văzut cum în următorul minut ... un Lamborghini galben l-a scos afară din cursa , maşină lui rostogonindu-se. Atunci m-am ridicat în picioare şi am început să alerg spre tipul din maşină albă ... nu ştiu de ce dar simţeam nevoia să îl văd ... şi atunci am observată că maşină lui era răsturnată şi gata să explodeze în următorul minut ... am deschis portiera şi l-am scos din maşină şi fix atunci maşină a explodat ... trântindu-mă pe mine şi pe brunet la pământ. Eu eram desupra lui şi încercăm să opresc sângele care curgea din cauza că şi-a spart capul. Am luat bandana pe pare o aveam în par şi i-am legat-o strâns la cap pentru a opri sângerarea ... şi atunci a apărut o ambulanţă.
-Domnişoară ... aţi făcut un lucru nobil ... nu mă aşteptăm că o faţă să salveze un băiat ... de fapt m-aş fi aşteptat că toţi ceilalţi să îl lase să ardă de viu ... sunteţi o persoană destul de rară ... să nu lăsaţi pe cineva să va schimbe sufletul ... nu merită. A spus un doctor în timp ce îl pune pe targă pe brunet.
-Nimeni nu merită să moară în acest fel ...
-Aţi făcut un lucru bun că aţi legat bandana în locul răni ... aţi împiedicat hemoragia ... chiar că sunteţi o persoană rară. Îl cunosteti pe băiat?
-Nu ... nimeni nu îl cunoste , nu e din L.A. A râspun în locul meu Ryder ... care nici nu sitiam că a ajuns lângă mine.
-Domnişoară ... ne spuneţi numele ... pentru a îi spune băiatului cui să îi mulţumească.
-Nu ... pur şi simplu spunetii că a fost salvat de îngerul lui păzitor. Am spus şi i-am pus în mâna brunetului o brăţară din aţă cerată negra şi cu o cruciuliţa la capătul ei în mâna ... atunci când am simţit că a strâns pumnul m-am uitat la el şi era un adevărat Adonis ... când ochii lui s-au deschis încet , mi-am întors capul brusc .... nu vreau să primesc prea multă atenţie ..."
Mi-am scuturat încet capul şi m-am uitat la uşa salonului în care se află mama ... am văzut cum acelaşi doctor care a avaut grijă de brunet ... iese din salonul mamei şi se uită cu o privire tristă la mine ...
-Domnişoară ... se pare că ne întâlnim iar ... îmi pare rău pentru mama ta ... dar cancerul s-a răspândit în tot corpul ... nu mai e şansă să scăpăm de el ... a spus şi o lacrimă s-a prelins pe obrazul meu ... mama ta vrea să vorbească cu ţine. A spus şi m-a lăsat să întru în salon.
-Mama. Am spus şi i-am luat mâna celei mai importante persoane din vată mea şi am sărutat-o ... ţinând-o strâns ...
-Rebecca ... astea s-ar putea să fie ultimile mele cuvine aşa că ascultă-mă bine ... te iubesc atât de mult scumpo dar după ce moartea o să îşi pună amprenta pe mine ... tu trebuie să te duci la tatăl tău ... scumpo ascultă bine , atunci când o să faci 18 ani să îi ceri moştenirea tatălui tău ok? Te iubesc mult scumpo şi aş vrea că şi Luke să fie aici ... dar nu tot ce ne dorim se întâmplă. Şi vreau că tu să ai asta ... a spus şi a întins lănţişorul ei spre mine ... era un lănţişor din argint foarte finuţ cu o cruciuliţa ... aceaşi cruciuliţa că şi cea pe care i-am dat-o brunteului.
-Mama ... nu gândi aşa ... totul o să fie bine , o să trecem pesta asta şi o să ajungem înapoi acasă ... numai noi două.
-Becca ... scumpo ... a spus cu o voce stinsă şi am văzut cum ochii ei se dau peste cap şi cum aparatele care o mai ţineau în viaţă au început să ţiuie.
-MAMA ... Ajutor. Am ţipat atât de tare încât în salon şi-au făcut apariţia ... mai mulţi doctori ... am văzut cum au încercat să îi facă elctro-şocuri dar nimic ... s-a stins.
Am început să plâng atât de tare ... ce o să se întâmple de acum.
După 3 luni
Vacanţă de vara s-a terminat iar eu trebuie să mă mut cu tatăl meu ... am ieşit din casă şi m-am uitat intens la ea câteva lacrimi făcându-şi apariţia în ochii mei dar nu le-am dat drumul ... din ziua în care mama a decis să plece într-un loc mai bun ... am decis să fiu rece şi distanţă ...am fost rănită de prea multe ori.
Ieri mi-am trimis copilaşi în Londra ... şi prin copilaşi mă refer la maşinile şi motoarele mele.
Tată ştie de curse ... şi nu mi-a interzis să nu particip ... a spus că eu ştiu ce e mai bine pentru mine ... astea au fost şi cuvintele mamei ... am urcat în avion şi mi-am pus căştile în urechii remixul melodiei Blue Skies inundandu-mi capul ... mi-am sprijinit capul pe geamul rotund al avionului şi când am ajuns în aer mă uităm la norii pufoşi ... şi în gând mi-a venit o întrebare.
"Ore există viaţă după aceşti nori? Îngeri stau pe nori şi ne veghează? Sau totul e doar o poveste cu care adulţi atrag atenţia copiilor?" Aceste întrebări nu au un răspuns sigur ... unii cred în viaţă de după iar alţi pur şi simplu dau din umeri. Am scos din geantă mea un mic caieţel şi un creion ... şi am început să desenez ... un înger , şi atunci mi-am adus aminte de brunet ... nu l-am văzut bine la faţă ... dar pot spune cu mâna pe inima că avea un corp demn de Adonis ... ce ţin minte e că are brăţară mea ... dar mai sunt un milion de brăţări că aceea ... de exemplu faţă de lângă mine are una identică ... trebuie să admit că nu o să îl mai văd.
Am închis ochii şi am aşteptat că somnul să mă ia în lumea lui ... ceea ce a şi făcut. Am închis ochii şi în faţă mi-a apărut chipul lui Ryder ... am strâns mai tare din pleoape ... şi am simţit cu o lacrimă se prelinge pe obrazul meu ... îmi e atât de dor de ţine Ryder. Am spus în gând şi am adormit.
Am fost trezită de o voce enervantă ce ne anunţă că trebuie să coboram ... mi-am luat geantă şi am coborât din avion ... mi-am luat bagajele şi am încercat să îl găsesc pe tată ... până l-am văzut ... se află lângă Toyota lui şi se uită după mine ... era înalt , şaten şi cu ochii verzi şi mari ... aşa arătăm şi eu ... mi-aş fi dorit totuşi să o moştenesc pe mama dar se pare că norocul asta l-a avut Luke ... el fiind blond ,cu ochii albaştri.
-Bună , tată ... ce mai faci?
-Te aşteptăm dragă ... ai emoţii?
-Puţine ...
-Rebacca ... te-ai făcut atât de mare şi frumoasă. A spus tată şi m-a luat în braţe.
-Tată ... m-am făcut mare pentru că atunci când tu şi Luke aţi plecat eu aveam 6 ani ... eu zic că în 11 ani te maturizezi ... nu e aşa? Am spus şi el a chicotit. Am urcat în maşină şi am pornit pe străzile Londrei ... acest oraş e atât de posomorât. Atât de întunecat ... nu se compară cu L.A.
Am ajuns în faţă unei case imense şi tată a oprit maşină acolo ... e mult mai mare decât cea în care am locuit eu cu mama.
-Sper să îţi placă scumpo.
-O să fie bine tată nu te ambala atât.
-Ştiu doar că vreau că totul să fie perfect.
-Uff ... maşinile mele au ajuns? Am întrebat şi tată îmi înmânează cheile unui garaj ... cred că cel exterior ... având în vedere că este şi garajul care face legătură cu casă.
-Toate ... dar vreau să întreb ... câte maşini ţi-a cumpărat mama ta?
-Două ... resul sunt câştigate dar cele două motore sunt cumpărate tot de mama.
-Înţeleg ... a spus şi am intrat în casă. Am intrat în living şi era imens ... totul fiind decorat în maro şi crem ... bucătăria era cu verde şi gri ... am intrat înapoi în living şi pe canapea l-am văzut tolănit pe fratele meu şi încă un băiat.
-Luke. Am spus surprinsă iar acesta îşi întoarce atenţia spre mine privindu-mă confuz.
-Rebecca. A spus iar gură lui a format un "o" perfect.
-În carne şi oase ... ţi-a fost dor de mine frăţioare? Am spus şi i-am zâmbit.
-Tot nu cred că eşti tu ... adică ai forme , când am plecat nu erai aşa.
-Avean 6 ani dobitocule ... acum am 17 logic că am forme. Am spus şi mi-am dat ochii peste cap.
-Îmi pare rău pentru ... mama. A spus şi am simţit cum lacrimile sunt gata să se prelingă pe obraji dar nu le-am dat drumul.
-Ar fi fost frumos să vii la înmormântare ... Luke , mama şi-a dorit să te vadă înainte să .. ştii tu. Am spus sec şi priveam în gol.
Nu a zis nimic doar m-a luat în braţe ... mi-am pus capul pe pieptul lui el fiind mai înalt decât mine cu mult ... şi atunci a coborât tată.
-Becca , Luke ... treuie să plec la firma. A spus şi a plecat.
-Obişnuieşte-te ... o să fie plecat mereu. A spus Luke.
-Uhh ... am vrut să zic ceva dar tipul creţ de lângă Luke a vorbit.
-Luke ... ce facem în seară asta ... având în vedere că e ultima zi de vacanţă?
-Nu ştiu frate ... ce zici să îi chemăm pe băieţi aici ... jucăm şi noi ceva , bem ceva ... nu ştiu ... şi Aaron să o aducă pe Kate ... verişoara lui , ce zici?
-Sună bine ... îi sun pe băieţi. A spus creţul ... apropo eu sunt Harry. A spus şi a afişat un zâmbet imens.
-Rebecca. Spun şi dau mâna cu creţul de pe canapea.
-Becca ... sper că nu te superi că vin nişte prieteni de ai mei nu?
-Luke ... stai calm nu mă supăr. Vreau doar să îţi zic ceva important ... tată ştie , la fel şi mama ...
-Becca mă speri. A spus şi se uită speriat la mine.
-Particip la curse. Am spus iar el privea neutru.
-Becca ... ştii că nu e de glumit cu aşa ceva nu?
-Nu mă crezi ... nu e aşa? Întreb şi ridic o sprânceană.
-Nu îmi vine să cred ... a spus el.
-Ei bine o ai în faţă pe "prinţesă" curselor. Spun şi chicotesc.
-Vreau o dovadă. A spus el serios.
-Bine ... am spus şi mi-am scos iPhon-ul din buzunar ... arătându-i o poză când am terminat cursa ... atunci ieşeam din maşină.
-O Domne ... tu? Ryder e de vină nu? A spus şi am dat scurt din cap.
-Dacă ... tată te lasă să faci aşa ceva eu ce aş avea împotriva ... doar că Aaron ... nu pierde niciodată ... nu cred că vrei să concurezi cu el.
-Nu mă sperie genul ăla de Bad Boy care se crede atot ştiutor ... Luke , o să fiu bine ok? Ştiu să conduc mai bine decât ţine. Am spus iar Harry a chicotit.
-Luke nu participa la curese ... el doar e mâna drepta a lui Aaron. Spune creţul.
-Hei ... eu mă duc să îmi fac un dus şi cobor după ,ok? Le spun şi încep să merg spre camera mea. Am intrat în camera mea ... ce era decorată cu alb , negru şi mov ... destul de drăguţ. Mi-am aşezat toate hainele în dulapul cu uşa glisantă şi am intrat în baie ... după un dus foarte bine meritat mi-am luat o pereche de pantaloni scurţi şi un tricou ce a fost a lui Ryder ... chicotesc la gândul că cel mai bun prieten îşi "pierdea" triciurile atunci când era pe la mine. Acel tricou negru îmi era cu 3 numere mai mare ... mi-am luat în piciore papuci de camera iar părul l-am prins într-un coc dezordonată .. lăsând în evidenţă vârfurile blonde ale părului meu ... mi-am luat telefonul şi m-am trântit în pat uitându-mă la poze ... până am găsit ceea ce căutăm ... o poză cu mine şi mama ... am oftat adânc şi o lacrimă s-a prelins pe obraz ... am promis că nu mai plâng ... că o să fiu tare , dar atunci când e vorba de mama totul o ia razna ... m-am ridicat de pe pat şi am decis să merg în living ... cu cât mă apropiam mai mult cu atât se auzeau sunete din ce în ce mai tare ... am uitat că vin prieteni lui Luke ... fuck.
Am ajuns în living şi am dat de o gaşcă de 4 băieţi plus o faţă ce stătea pe canapea şi se juca pe telefon.
-Ummm ... hei. Am spus şi atunci toţi şi-au întors privirile spre mine.
-Băieţi ea este sora mea ... a spus Luke şi atunci s-a putut vedea surprinderea de pe faţă lor.
-Eu sunt Mike. A spus un tip cu părul şaten şi mi-a zâmbit.
-Rebecca. Am spus şi am dat mâna cu el.
-Eu sunt Kate. A spus blondă de pe canapea şi m-a îmbrăţişat ... gestul ei lăsându-mă surprinsă. Mai era Harry şi încă un tip brunet ... care se uită cu o anunita superioritate la mine... pff ce fraier.
-El e Aaron. A spus Luke.
-Cel de care ziceai tu că e bun la curse? Întreb eu.
-Exact, păpuşă ... dar sunt bun şi la alt ceva înafara de curse. A spus el rânjind pervers.
-Pff ... de ce pe unde merg dau de tipi plini de hormoni? Întreb iar blondă ... Kate ... începe a rade.
-Rebecca ... îţi sună telefonul. Spune Luke. Mă uit la telefonul de pe masă şi îl iau în mâna şi mă uită la cel ce mă apelează ... am simtitit cum inima sare în sus de bucurie ... Mark e cel care a sunat.
-Alo?
-Prinţesă ... intră pe ştirile de la curse urgent ... ştii parolă nu?
-Da ... s-a întâmplat ceva?
-Doar uită-te. A spus şi a închis apelul.
Am luat laptop-ul şi am coborât în living. Am scris parolă şi ceea ce am văzut m-a lăsat masca era ...........Hei hei hei .... sper să va placă cartea asta ... dacă da lăsaţi o părere ...
La media e Rebecca.
CITEȘTI
Rebecca♔♚|In curs de editare|
Fiksi RemajaCartea are greseli de ortografie si de scriere , daca nu va plac greselile puteti sa nu aruncati nici o privire acestei carti , scriu de pe telefon si nu e foarte usor ...in fine , cum am zis daca nu va place cum scriu ...abtineti-va comentariile. C...