2.♔Cursa♚✔️

10.3K 527 18
                                    

•Editat ...sper că nu s-a strecurat vre-o greşeală•
•Prespectiva Rebeccăi•
-Doar uită-te. A spus şi a închis apelul.
Am luat laptop-ul şi am coborât în living. Am scris parolă şi ceea ce am văzut m-a lăsat masca erau poze , fimultete ... cu mine când conduceam ... când câştigăm dar cele care m-au afectat emoţional au fost cele cu Ryder ... după ce toate pozele şi filmuleţele au poposit pe ecran ... în faţă a aprut Mia ,prezentatorea, împreună cu Mark.
-Prinţesă ştiu că te uiţi în acest moment la noi şi vreau să îţi spun că o să ne fie dor de ţine ... fanii tăi sunt aici scumpo , şi îţi urează succes în continure la curese ,acolo unde eşti acum .. toţi ştiu că o să fii catalogată din nou "prinţesa" curselor. A spus Mark. Şi în faţă a apărut Adam ... cel cu care eram în război încă de când l-am bătut.
-Prinţesă , tu ai fost singurul concurent cu care am putut ţine o cursa normală. De ce naiba a trebuit să pleci ... păi atunci sper să găseşti şi acolo un tip pe care să îl baţi la fel cum ai făcut cu mine ... aşa că lume turati motoarele pentru prinţesă. A spus şi s-au auzit sunetul de maşini turate ... cât iubesc acest sunet.
-Astea au fost ştirile despre Prinţesă ... nu am mai ascultat ce a zis pentru că am închis laptop-ul.
-Tu chiar nu glumeai ... a spus Luke privind în gol.
-Nu glumeam ... dar chiar nu vreau să vorbesc despre curse acum. Am spus şi mă uităm la ceilalţi ... Aaron privindu-mă terifiat. Ce dracu are şi asta?
-Mai ai de gând să participi? Întreabă o voce grosa ... Aaron.
-Da ... dar nu o să particip zilnic ... cred că o dată la o săptămâna.
-Pff ... fetiţo eu particip acolo şi îţi spun că nu sunt şanse să mă baţi ... eşti doar o faţă ce caută atenţie. A spus şi am simţiţi cum sângele îmi fierbe în vene.
-Dacă nu ştii nu vorbi ... nu caut atenţie , fac asta pentru cineva şi încetează să te dai atot ştiutor.
-Gata voi doi încetaţi. A spus Kate.
-Dacă tot te crezi atât de bună ... hai să facem o cursa.
-Bine.
-La capătul pădurii ... acum. A spus şi eu am acceptat.
-O să pierzi fraiere. Am spus. Mă duc să mă schimb. Am continuat şi Kate se pare că vine după mine.
-Ştii nu trebuia să accepţi ... el e nedetronat , are experienţă ... Becca să ai grijă ... nu ştiu de ce dar am impresia că o să fim foarte bune prietene ... pe mine Aaron nu mă lasă să stau cu fetele că mine şi mă pune să stau cu panaramele liceului ... aşa că tu eşti singură de care mă lasă să mă apropi. A spus şi eu am chicotit.
-Nu îţi face griji ... mă duc să mă schimb. Am spus şi am luat o pereche de blugi negrii rupţi şi un tricou negru ... mi-am luat brăţară norocoasă , e primită de la Ryder şi mi-am lăsat părul pe spate. Am coborât în living şi i-am văzut pe băieţi jos.
-Hai... am spus şi mi-am încălţat conversele negre şi mi-am luat geacă de piele pe mine ... am ieşit din casă şi am pornit spre garaj.
-Motor sau maşină? L-am întrebat pe Aaron şi am deschis garajul lăsând la vedere cele 3 motoare şi cele 7 maşini.
-Maşină. A spus şi se uită mirat la copilaşi mei.
-Cine îţi modifică maşinile? Întreabă el uitându-se la Agera R roşie cu negru. Am luat cheile de la maşină aia şi am zis:
-De ce te interesează?
-Face o treaba bună. A spus.
-Mulţumesc muncesc din greu la ele. Am spus şi atunci gură lui formează un "o" perfect.
-Tu le modifici?
-Dap ... acum haide. Am spus şi în maşină cu mine a urcat Kate şi Harry.
Tot drumul a fost tăcut ... Aaron îmi e atât de cunoscut dar nu ştiu de unde.
După ce am ajuns am putut deja să simt aerul plin de alcool şi tutun ... muzică ce răsună în boxe ... fetele pe jumătate goale şi cel mai minunat sunet ... cel al motoarelor.
Am dus maşină la linia de start la fel făcând şi Aaron.
-Eşti gata să pierzi prinţesă?
-Wow ... mi-ai zis prinţesă. Am spus şi el a rânjit.
-Aşa îţi ziceau cei de la curse. A spus el.
-Corect ... care e traseul? Întreb eu.
- Păi ai o mică porţiune dreapta după curbe şi după pe la mijlocul traseului e o groapă în formă de spirală ... dacă treci de ea ai o porţiune drepta şi linia de start ... dar ai grijă la spirală ..  mulţi şi-au pierdut viaţă acolo ... şi după finish vezi că e drum în pantă ... aşa că ai grijă şi la pietriş ... eşti gata?
-Dap ... circuitul din L.A. era mai complicat ... dar era o curbă la care mulţi îşi pierdeau viaţă ... am spus iar el privea în gol.
-Ai ocazia să te retragi până nu o să pierzi. A sus revenindu-i rânjetul.
-Aceste cuvinte îţi sunt bine venite şi ţie. Am spus şi am urcat la volan.
Am aşteptat să vină încă 4 concurenţi şi atunci am pornit motorul trezind maşină la viaţă ... am dat drumul la muzică ... Crown of Thorns de la Black Veil Brides răsună în maşină ... am apăsat pe acceleraţie şi când sutienul fetei din faţă a atins asfaltul am pornit ... mă simţeam atât de bine , adrenalină făcându-şi apariţia.  Pe parcursul drumului două maşini au fost eliminate ... înainte să ajungem la spirală.
Eram la linie cu Aaron ce părea destul de tensionat iar eu eram cea mai relaxată persoană din lume ... am ajuns la spirală iar Aaron a incetenit ... asta e şansă mea ... am încetinit foarte puţin şi am ajuns în spirală ... nu e atât de greu ... e că într-un carusel ... doar că acum viaţă ta depinde de ţine ... după ce am ieşit din spirală am accelerat şi am schimbat viteză acul indicând 230 ... am avazut după puţin timp Lamborginiul negru a lui Aaron dar e inevitabil să mă întreacă... a ajuns în spatele meu iar eu mă jucăm cu el ... nu îl lăsăm să mă depăşească , lucrul ce l-a enervat destul de tare ... am văzut linia de start şi în următorul minut piciorul meu a atins podeaua maşinii ... am trecut linia de start fără nici o complicaţie ... după mine venind Aaron.
Am coborât din maşină şi toţi se uitau speriaţi , şocaţi , miraţi .... la mine ... Aaron a ieşit din maşină şi a venit ameninţător spre mine.
-Cum dracu' ai reuşit să câştigi?!
-Asta înseamnă să ai talent ... ceea ce la ţine lipseşte , Aaron nici nu m-am chinuit să te întrec ... frate nici măcar nu ai reuşit să mă întreci ... eşti varză. Am spus iar Kate ce a ajuns lângă mine şi a început să radă ... lăsându-l pe verişorul ei cu gură deschisă.
-Kate hai acasă. Am spus şi am urcat în maşină ...
-Ai fost super ... băieţi se uitau că nişte boi la poartă nouă ... îţi dai seama că ai reuşit să îl întreci pe Aaron?
-Chiar atât de bun era?
-Becca ... nu a pierdut de un an ... nu a pierdut la o cursa de când a început să conducă.
-Acum că spui asta ... îmi pare rău că l-am prăfuit în halul asta ...
-Să nu îţi pară ... e unul dintre cei mai aroganţi băieţi din liceu.
-Acum nu îmi mai pare. Spun şi încep să rad împreună cu Kate. Am ajuns acasă şi ne-am trântit pe canapea.
-Cât e ceasul?
-10:36 p.m.
-Uhh ... vrei să ne uităm la ceva?
-Ce zici de Ochii lui Juli ? Întreabă şi ridică CD-ul.
-Ok ... mă duc să fac un dus şi să îmi iau nişte haine mai lejere. Am spus.
-Pot să iau nişte haine de la ţine?
-Bineînţeles. Am spus şi am intrat în baie ... după un dus bine meritat ... mi-am luat o pereche de pantaloni scurţi de pijama şi un maieu. Şi am coborât în living de unde se auzeau sunete.
-Hei băieţi. Am spus şi i-am salutat.
-Hei ... putem să ne uităm cu voi la film?
-Kate ce zice despre asta? Întreb ridincand o sprânceană.
-Nu ştim ... ea face pop-corn.
-Uitaţi-va şi voi. Am spus şi am aşezat perne pe jos.
-Conduci super. Au spus băieţi.
-Mersi ... spun şi mă uit la Aaron.
În camera a apărut Kate cu câteva boluri de pop-corn şi îngheţată.
Am dat drumul la fim iar eu am nimerit între Aaron şi Mike ... Kate fiind între Harry şi Luke.
Am dat drumul la film şi pe la jumătatea lui am auzit cum Mike a spus că se duce la baie ... eu mâncăm din bolul de pop-corn pe care a trebuit să îl împart cu "regele" curselor ... am strâns mai tare pernă în braţe şi mă uităm atent la film când simt două mâini pe talia mea ,din cauza impactului am ţipat şi în secundă uramtoare eram în braţele lui Aaron strângându-l tare ... Kate aflându-se în aceeaşi situaţie doar că Luke era norocosul.
-Mike ... jur că o să te omor la fel cum a făcut psihopatul ăla cu Lia ... ai înţeles?
-Gata şefa. A spus şi m-am dat jos din braţele lui Aaron.
După ce filmul s-a terminat am decis să jucăm adevăr şi provocare.
-Kate ce alegi? Întreabă Mike.
-Adevăr.
-E adevărat că din cauza lui Aaron nu ai avut încă un iubit ... sau măcar primul sărut?
-Da ... e foarte adevărat , dar asta a ajutat că să nu devin că una din marionetele voastre.
- Dur.
-Ce alegi Harry? Întreabă Kate.
-Provoare.
-Te provoc să îi faci un masaj lui Mike. A spus iar Harry îi făcea masaj lui Mike.
-Ce alegi Aaron?
-Provocare.
-Te provoc să ne spui despre Melisă.
-O să te omor ... jur , păi Melisă a fost , este şi va fii singură persoană , din afară familiei , de care îmi pasă ... bine înţeles şi voi băieţi. Ea m-a schimbat la acel moment dar pierderea ei a fost dezastroasă. Dar asta a fost acum ceva timp ... îmi aduc aminte de felul în care zâmbea , râdea , plângea ... îmi aduc aminte fiecare sărut avut cu ea ... dar dragostea s-a stins încet de când ... ştiţi voi. A spus şi am simţit cum lacrimile mele mai au puţin şi ies la iveală ... a vorbit atât de feumos despre ea ... dar oare ce s-a întâmplat. Am înghiţit în sec... atunci lacrimi au început să se prelingă pe obraji ... am zis că nu mai plâng , că sunt puternică ... dar m-am înşelat.
-Becca eşti bine? Întreabă Kate şi mă ia în braţe. Am zâmbit amar şi m-am uitat la ea.
-Nu ... am spus şi am privit la mâinile mele ce se jucau cu brăţară lui Ryder ...
-Becca ... ce s-a întâmplat? Întreabă Luke.
-Am pierdut cele mai importante persoane din lume. Am spus iar el s-a întristat ...
-Acum mă ai pe mine şi pe tată. A spus şi m-a prins de mâna.
-Luke ... am pierdut-o pe mama şi pe Ryder ... el mereu a fost acolo când tu ai fost aici ... mereu a avut grijă de mine.
-Ştii ... când iubeşti pe cineva trebuie să îi dai drumul ... aşa a fost şi cu mama dar şi cu el ... înţelegi? Ei acum veghează asupra ta ... şi au grijă în mod indirect de ţine.
-Ştii acum chiar mă bucur că îmi eşti frate am spus şi am început să rad.
-Gata cu tristeţe ok?
-Bine.  Am spus şi am zâmbit strâmb.
-Bun ... Rebecca ce alegi?
-Provocare. Am spus sec.
-Te provoc să ne spui câţi băieţi au trecut prin patul tău. Când am auzit ce a zis am simţit că întru în pământ ... e aşa de prost Aaron asta.
-Sunt virgină cap de tablă ... nu am avut nici un iubit. Am spus.
-Uhh ... vezi Kate nu eşti singură virgină de 17 ani ... ai 17 nu? Întreabă.
-Dap ... am făcut vara asta.
Am mai jucat încă o tură iar la a două tură am adormit cu capul pe umărul lui Luke.

Hei hei hei ... are rost să o continui sau să o şterg? Dacă va plăcut lăsaţi o părere ar ajută ...
La media e Kate ... sper că s-a încărcat imaginea.

Rebecca♔♚|In curs de editare|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum