•Needitat•
•Perspectiva Rebeccai•
-Kate , imi trebuie o schimbare. Am spus iar ea se incrunta la mine.
-Ce ai patit? Intreaba ea punandu-si mana pe fruntea mea.
-Am intrat la Drept ... Aaron e acolo. Am spus si am simtit cum inima mea se face cat un purice si a aparut un mic fior cand i-am pronuntat numele.
-Chir crezi ca o sa iti faca rau? Intreaba iar eu dau din umeri.
-Orice e posibil. Am spus iar ea imi zambeste.
-Bine ... A spus si am mers spre salon ... Am intrat in interior si am privit spre coafeza ...
-Cat vrei sa iau din el? A intrebat iar eu i-am aratat sa imi taie parul cu putin mai sus de umar ... Ea se uita speriata si spune ok.
Ma uitam in oglinda si am inchis incet ochii ...imi era atat de somn ...de cand m-am certat cu Aaron am numai cosmaruri ...am auzit ca a ingetat anul din cauza unei batai si a ajuns la spital ...atat am auzit de la Kate , dar cel mai rau lucru am auzit ca s-a schimbat complet ...am oftat la gandul ca s-a schimbat din cauza mea. Am decis sa inlatur toate gandurile cu el si a am deschis ochii ...am observat cum parul imi e taiat ...in ultimul an de liceu m-am axat pe invatat ...chiar vroiam sa ajung la drept , am avut foarte putin timp liber dar important e ca am intrat.
Dupa o jumatate de ora ma ajunta ca am terminat si am zambit usor dar ceva lipsea ... Era prea simplu ...doar saten.
-Poti sa imi vopsesti parul in degrade? Am intrebat iar ea zambeste.
-Bine inteles. A zis si dupa ce a terminat totul am zambit multumita aratam mai matur ... I-am platit fetei iar Kate ramane cu gura deschisa.
-Arati genil ... De ce nu te-ai mai tuns? Intreaba ea.
-Nu stiu. Am zis iar ea mi-a zambit .
-Haide sa iti facem bagajele ...o sa pleci. A spus ea bosumflandu-se.
-O sa imi fie dor de nebunia ta. Am spus iar ea mi-a zambit.
-Si mie o sa imi fie dor de glumele tale. A spus si am intrat un casa.
-Tata , am ajuns. Am spus iar el a coborat jos.
-Rebecca?! Intreaba el cu gura cascata.
-Dap ... Eu ma duc sa imi iau bagajele ...avionul decoleaza in jumatate de ora.
-O sa imi fie dor de tine. A spus iar eu l-am imbratisat.
-Masina ajunge odata cu mine nu? Intreb iar el rade.
-Dap ... O sa ti-o duca Mark in parcare. A spus iar eu i-am zambit usor.
-Mersi. Am zis si am coborat cu bagaj dupa tata m-a dus la aeroport. Am ajuns la aeroport iar dupa o despartire plina de lacrimi si de imbratisari am urcat in avion ... Apoi amintiri din ziua in care am venit in Londra imi inunda capul ...am atat de mult amintiri legate de Aaron ...si imi e atat de frica de el mai ales ca o sa fim acelasi an.
M-am intors capul si am onservat langa mine o fata cu un ten masliniu si cu niste ochii ciocolatii perfecti ...avea parul brunet si i-am zambit.
-Eu sunt Rebecca. Am spus iar ea se uita timid la mine.
-Skyler. A spus iar eu am zambit.
-O mica intrebare ...mergi cumva la facultatea de drept? Intreb iar ea proveste socata.
-Fie mergi si tu acolo fie vrei sa ma ucizi ...iar eu cum nu te cunosc e prima varianta ... Si ca sa iti raspun la intrebare Da. A zis iar ea am zambit.
-Macar cunosc pe cineva. Am zis.
-Pot zice acelasi lucru. A spus si atunci imi scoteam telefonul pentru am imi pune castile in urechii.
Mi-am pus o casca si o piesa de la Nirvana imi inunda capul.
-Wow ... Iubesc trupa asta. A zis ea si a aratat spre telefonul meu.
-Tine. Am spus si i-am dat o casca.
-Asculti rock? Jntreaba ea iar eu zambes usor.
-Da dar nu numai atat. Am zis eu.
-Nici eu ...adoca eu ascult ceea ce imi place. A zis iar ei am aprobat-o.
Dupa ce am ascultat nenumarate trupe si am povestit despre lucruri marunte , avionul a aterizat si am coborat din masina luandu-mi bagajul langa mine fiind Skyler.
-Pot sa iti zic Sky? Intreb iar ea aproba.
-Nu mi-a mai zis nimeni asa decat mama. A spus iar eu ma incrunt.
-Adica nu ai mai avut prieteni? Intreb eu.
-Nup ...la liceu toti ma cedeau ca fata ciudata fara tata ...a zis iar eu am luat-o in brate.
-Acum ma ai pe mine. Am spus iar ea zambeste scurt.
-Becca! A tipat cineva si atunci il vad pe Mark langa BMW-ul meu.
-Mark. Am tipat si l-am luat in brate.
-Te duc undeva? A intrebat iar eu am inceput sa rad.
-Sky ... Avem cu ce merge. Am spus iar ea a pasit timid spre noi.
-Sky el e Mark so are 24 de ani ... Am spus iar ea a dat mana cu el ...acesta sarutandu-o.
-Haide urcati. A spus iar ea am urcat in locul din fata.
-Sky ...stai faa grija ca e masina mea. Am spus iar ea se uita la mine.
-E frumoasa. A spus.
Am ajuns in campus si totul acolo era genial ...
-Wow. Am spus eu si Sky la unison.
-Pai atunci hai sa va cac un tur fetele. A spus Mark. Doar e fosta mea facultate. A spus si eu am chicotit ... Am ajuns in parcare si fiori mi-au strabatut corpul atunci cand i-am vazut Lamborginiul lui Aaron.
-Aici e locul unde o sa va duceti viata. A spus si a aratat spre internat.
-Aici e cafeneaua de unde iti iei micul de jun daca esti pe fuga. A spus si a salutat-o pe domna ce vindea.
-Aici e sala de sport ...si terenul , daca o sa il aveti pe domnul Andreson , o sa rupa oasele din voi. A spus si s-a incruntat.
-Aici e cladorea unde o sa va simtit ca la inchisoare ...si daca tot suntem aici hai si la directoare ca sa va luati cartile , a spus el si am mers spre o isa unde scria mare Director. Am intrat in interior iar o domna de varsta mijlocie imi zambeste.
-Mark?! Ce cauti aici? Intreba ea si il imbratiseaza.
-Le aratam facultatea prietenelor mele.
-Ohh ...numele vostru. A spus directoarea.
-Rebecca Holyster. Am spus si noteaza ceva pe calculator.
-Uite aici ai cartile ...tu esti pe profilul de avocatie/judecatorie asa ca o sa trebuiasca sa alegi din cluburile astea. A spus si mi-a intins in fata o foaie.
M-am pus langa Mark si el imi arata spre literatura.
-Aleg literatura si arta ... Am spus iar ea imi zambeste.
-Ok ... Aici ai cheia de la camera ta. A spus si a intins o cheie pe care scria 73.
-Skyler Dalh. A spus ea usor.
-Ai de ales ... 73 sau 50?
-73. Am adaugat eu iar ea zambeste.
-73 sa fie atunci. A spus ea si directoarea i-a dat cartile iar ea la cluburi a ales literatura si muzica.
-Mark le arati tu cantina si restu? Intreaba ea.
-Desigur. Am mers spre o sala mare unde erau nenumarate mese si o domna in jurul varstei de 50 de ani.
-Margi. A spus Mark si a mers spre ea.
-Mark puiule ... Ce cauti aici?
-Uite le arata prieteneleor mele locurile , dumneavoastra?
-Uite tot aici sa hranesc adolescenti. A spus ea.
-Pai e bine atunci ... Eu plec. A spus el si am parasit cantina.
-Si ultima atractie a turului e asta. A spus si am mers spre un loc din centrul campusului unde semana ca un parc .... Erau multi copaci si mii de banci ...trotoare pavate cu pietre si multa verdeata ...arata genial.
-Asta e Centrul ... Aici vin toti adolescenti ...mi-ar placea sa stam aici dar trebuie sa va arnajati hainele , mancarea ...tot. A spus si am mers spre parcare. Mi-am luat cele trei geamantane si avea dreptate ... Aveam mult de aranjat , in primul si jumtate din al doilea geamantan aveam haine si in celalata jumatate ... Papuci si lucrufi pentru ogiena corporala si in al treilea bagaj aveam chitara si caietul cu desene dar in rest era plin cu mancare si dulciuri. Am urcat scarile iar Mark m-a qjutata cu bagajele ... Am deschis usa camerei si cand am vazut cum arata totul am ramas socata ....am intrat in camera si acolo am dat de doua paturi de catre o persoana ...doua birouri si o plasma plasata pe un perete ... Aceam doua mini-frigidere si doua bai ...doua dulapuri , era o canapea si o masuta in fata ei , totul fiind pe nuante de albastru cu alb.
-Wow ... E genial. A zis Sky.
-Stiu. Am spus si m-am trantit in pat.
-Pai eu va las ...sper ca New York-ul este pe placul vostru. A spus si a iesit din camera.
Dupa ce mi-am aranjat hainele si am pustoata mancarea in frigider ...dupa ce am terminat de aranjat am decis sa mergem la cafenea. Am iesit din camera si ne indreptam spre iesirea din internat cand m-am izbit de un piept tare ...Hei hei hei , ce faceti?
La media e Sky.
CITEȘTI
Rebecca♔♚|In curs de editare|
Ficção AdolescenteCartea are greseli de ortografie si de scriere , daca nu va plac greselile puteti sa nu aruncati nici o privire acestei carti , scriu de pe telefon si nu e foarte usor ...in fine , cum am zis daca nu va place cum scriu ...abtineti-va comentariile. C...