•Editat•
•Perspectiva Rebeccăi•
M-am trezit din cauza alermei şi am ghiontit-o puţin pe Kate ... trezind-o.
-Haide trezirea. Am ţipat la ea , iar ea se încruntă.
-Poţi folosi baia din camera de oaspeţi. A spus , iar ea iese din camera cu câteva hainele de la mine. Eu am intrat în baie şi mi-am făcut rutina de dimineaţă ... după m-am îmbrăcat mi-am luat o pereche de pantaloni scurţi ... şi o pereche de ciorapi de culore negra ... un tricou alb şi o cămaşă cren cu carouri negre. Părul l-am lăsat pe spate şi m-am încălţat cu tenesi , mi-am luat geantă şi am coborât cu Kate în bucătărie.
-Neaţa , i-am salutat pe băieţi. Iar ei mormăie fiind cu gurile pline. Mi-am luat un măr şi l-am devorat ... iubesc merele sunt cel mai bun mic de jun. Ceilalţi se uită ciudat la mine iar eu ridic o sprânceană.
-Numai un măr?
-Dar ce are?
-Nu e cam puţin?
-Nu... pentru mine e destul ... acum serios vedeţi-va de cerialelele vostre. Am spus şi am ieşit din casă împreună cu Kate.
Am urcat în maşină şi am gonit pe stradă ... azi e o zi atât de urâtă , e înnorat şi e cât pe ce ca cerul să plângă. Când am ajuns în curtea liceului afară a început să picure şi dintr-o dată a început să toarne cu găleată. Dar noroc că am ajuns la intrarea în liceu. Am mers la dulapul meu şi mi-am luat cărțile , iar Kate făcând la fel ... dulapul ei fiind lângă al meu ... toţi adolescenţii vorbeau ... radeau ... până când cineva intră în şcoală ... se auzea sunetul unor tocuri cu cum se izbeşte de podeaua şcolii ... şi nu m-a surprins când le-am văzut pe Jen şi Mona ... dar de mâna cu Jen se ţinea Aaron , iar cu Mona era Luke ... şi în spatele lor era Mike şi Harry. Atunci când au trecut pe lângă mine m-a pufnit râsul ... deoarece Jen avea pe talpă de la papuc o hârtie. Atunci Jen m-a fulgerat cu privirea iar eu mi-am dus imediat privirea spre papuci ei.
Atunci când ochii ei cad pe papucii ... se face roşie la faţă şi am observat cu fuge la baie.. ceea ce a făcut-o pe Kate să nu se mai stăpânească şi a dat drumul unui ras zgomotos iar eu am acompaniat-o ... până când am simțit o mâna pe talia mea ... m-am întora şi am vazut că era David ... având o mâna şi pe talia lu Kate.
-Ce faceţi?
-Vrem să mergem la ora , tu?
-Şi eu mă duc spre sala ... care e lângă a voastră aşa că hai. Am mers cu David până la clasa noastră şi deja am putut vedea privirile mirate , şocate , invidioase ale celor din jur.
-David ... tu nu ai nici un prieten prin liceu?
-Pe voi două ... de ce crezi că stăteam singur la masă ... şi când ceilalati adolescenții ce vroiau să se împrietenească cu mine ... mă vedeau ... în urmataorea secundă plecau ... le e frică. A spus el.
-Le e frică pentru că tu ai un aer misterios ... intelegi?
-Da ... adică ştiu că am un aer misterios ... asta mi-a zis-o şi mama ... dar na ... asta e ... eu mă duc la ora. A spus şi a intrat în clasa de alături. Am intrat şi noi în clasa şi ne-am pus în banca obişnuită.
-Devid e de treaba. A spus Kate.
-Dap ... şi cum e cu organizarea pentru balul de Halloween?
-Merge bine ... deja am făcut rost de decoraţiuni ... şi de mese şi scaune ... dar ne mai lipseşte o trupa înţelegi? Şi nu ştiu dacă o să găsesc una. A spus ea.
-Am eu o idee ... de ce nu vorbeşti cu cei din grupul de muzică şi îi pui pe ei să cânte?
-Doamne eşti genială ... dar vii cu mine ca să vorbeşti , ok?
-Ok. Am spus şi ora de biologie a început.
***
-Haide ... trebuie să mergem să vorbim cu cei din clubul de muzică. A spus şi m-a tras de mâna fix când orele s-au terminat.
-Am luat 3 de A azi. Am spus iar ea rade.
-Ştiu ... eram acolo. A spus şi s-a oprit în faţă unei clase pe care scria Muzică am intrat uşor pe uşa şi cei din interior se uită ciudat.
-Ascultaţi aici ... avem nevoie de o trupa ... pentru a cânta pentru balul de Halloween ... aşa că veniţi la audiţii ... mâine după ore ... ok?
-Şi noi ce primim? Întreabă un tip ce avea o chitară în mâna.
-Bani ... dragule aşa că dacă cântaţii la tuba , trianglu sau trompetă ... mai bine nu încercaţi ok? Avem nevoie de un chitarist hai , poate doi, un solist şi un toboşar . Aşa că mâine la ora 16:00 să veniţi la casă nr6 de pe Street24. A spus Kate şi am ieşit afară mergând în parcare. Am dat să întru în maşină dar l-am văzut pe Aaron rezemat de ea.
-Nu îmi zi că ai uitat de meditaţii ... a spus el.
-Ohh ... scuze doar că Kate m-a cărat până la clubul de muzică. Am spus iar el se incunta.
-Da-mi cheile conduc eu ... maşina mea e acasă , iar Kate se duce cu Luke. A spus şi mi-a luat cheile din mâna , ceea ce m-a făcut să mă încrunt. Am intrat pe locul pasagerului şi m-am afundat în scaun.
-Nu îmi place ca cineva să conducă în locul meu.
-Asta e. A spus şi s-a concentrat asupra drumului. Pe la jumătatea lui sunt trezită din visare de mâna lui Aaron ce urcă pe coapsă mea.
M-am încruntat la el şi i-am dat la o parte mâna dar fără folos ... el şi-a pus-o înapoi.
-Aaron ţine-ţi mâinile acasă. Am spus iar el m-a ignorat.
-Aaron ... am spus iar el încă mă ignoră.
-Ohh deci aşa faci ... şi eu pot să joc ... acest joc stupid. Am spus şi i-am dat încă o dată mâna la o parte şi mi-am poziţionat privirea pe apre geam.
-Am ajuns. A spus iar atunci îmi dau ochii peste cap. M-am dat jos din maşină şi când am intrat în casă am văzut că acolo era .....Hei hei hei ... ce faceţi? Eu m-am gândit să postez.
La media e Rebecca
CITEȘTI
Rebecca♔♚|In curs de editare|
Fiksi RemajaCartea are greseli de ortografie si de scriere , daca nu va plac greselile puteti sa nu aruncati nici o privire acestei carti , scriu de pe telefon si nu e foarte usor ...in fine , cum am zis daca nu va place cum scriu ...abtineti-va comentariile. C...