22.♔Cine e Becca♚

7K 422 45
                                    

•Needitat•
•Perspectiva Rebeccai•
Am deschis incet un ochii si am vazut cum Drake si ceilalti complici ai lui au fost luati si cand mi-am intors capul spre ceilalti am constatat ca unul dintre noi a fost impuscat ... m-am uitat mai bine si am vazut ca cel impuscat era Aaron. Am simtit cum piciorele mi se fac de gelatina si cum lacrimile isi fac aparitia.
-Nuu ... nu nu nu nu nu. Am spus si m-am trantit in genchi langa el. M-am uitat la el si avea ochii intre deschisi.
-Nu inchide ochii. Am spus eu si i-am luat mainile im mana mea.
-Becca ... te iubesc. A spus si dupa ochii lui s-au inchis complet.
-Nu nu nu nu .... Aaron. Am tipat printre sughite ... am simtit cum Luke ma ridica de jos iar niste asistenti il iau pe Aaron si il pun pe targa ... am intreat in ambulata si m-am pus pe scaunul de langa ... nu se poate intampla asta ... nu din nou.
-Domnisoara ... sunteti ruda cu pacientul? Intreaba o asistenta.
-Nu , dar nu ma dau jos de aici nici batuta. Am spus iar ea a oftat si a pornit ambulanta. I-am luat mana într-a mea si am simtit cum nu mai are puls.
-Domule doctor .. nu mai are puls. Am spus si el se ridica in piciore ... a luat electro-socurile si am vazut cum incerca sa il readuca la viata ...
-Domnule il pierdem a tipat un asistent si atunci am tresarit. Te rog domne ca sa fie bine ... nu vreau sa mai trec prin ce am trecut ... nu si el ... cum se face ca mor numai persoanele la care tii cel mai mult? Pentru ca aduc probleme ... asta e , eu sunt de vina pentru tot ... eu ar trebui sa fiu acolo nu el... mi-am tras genunchi la piept si mi-am infundat capul in genunchii ... am simtit cum lacrimile se preling pe blugii mei si cum genunchii imi devin umezi.
Am observat cum masina s-a oprit si cum Aaron este dus rapind intr-un salon m-am aşezat pe un scaun d asteptare si am observat cum ceilalti isi fac aparitita ...
-Becca esti bine? Intreaba Kate daraleg sa o ignor ... nu am chef sa vorbesc cu nimeni.
-Kate las-o... a trecut prin multe... a spus Luke iar eu stau si ma uit fix la usa salonului pana cand un doctor iese si se uita spre mine.
-Cum se simte? Intreaba David.
-Operatia a decurs bine ... glonul nu i-a atins nici un organ ... avand in vedere ca a fost impuscat in abdomen ... dar am si o veste proasta. A spus si am simtit cum picioarele mele de fac din gelatina.
-Care ... e vestea? Intreb eu cu vocea stinsa.
-E in coma ... nu stiu cand o sa se trezeasca ... ce stiu e ca poate dura ... ore , zile, luni , ani si in cel mai rau caz poate sa nu se mai trezeasca ... a spus iar eu am simtit cum camera se invarte cu mine.
M-am pus pe scaunul ala si doctorul se uita speriat la mine.
-Domnisoara ... va simtit bine? Intreaba iar eu am dat din cap in semn afirmativ.
-Ar trebui sa mergeti acasa ... e traziu si daca se trezeste va anunt eu ok? A spus doctorul si toti se ridica.
-Becca ... vii? Intreaba Harry si dau sa ma ridic de pe scaun dar simt cum genunchii imi cedeaza si cad in genunchi.
Am simtit cum cineva ma ia in brate si am observat ca era Harry ... am inchis ochii si am fost cuprinsa de somn.
••••••
-Domnisoara ... Aaron nu s-a trezit inca ... ar trebui sa mergeţi acasa, este iarna... bucuraţi-vă de zpada... e cel mai pur anotimp... a spus o asistenta...
-OK , o sa ma duc acasa. Am spsu si am iesit afara din spital ... am condus spre casa si am intrat in living unde erau ceilalti ... toti aratu atat de oribil aveam cercane la ochii si tenul nostru era palid ... arătam ca nişte psihopati.
-Ce a zis? A intrebat Kate.
-Nu s-a trezit inca .. am spus si m-am trantit pe canapea di am luat o cana cu ciocolata calda si bezele.
-Bai ar trebui totusi sa facem ceva distarctiv ... nu putemsta ca niste morti. A spus Kate.
-Da dar paraca ma dimt vinovsta ca eu ma distrez si cel mai bun prieten e pe muchie de cutit. A spus Mike.
-Aveti dreptate ... a spus Kate. Dar totusi haide-ti sa nenuitam la un film ... a continuat ea si am deschis televizorul ... am inceput sa nenuitam la un film aleatoriu cand telefonul meu suna ... era domnul doctor.
-Alo ... am spus eu plina de speranta.
-Aduna-ti prieteii .. s-a trezit. A spus el iar eu incep sa chiatai ..
-Acum. Am spus si am inchis apelul.
-Hainele pe voi si miscati-va fundul ... s-a trezit regele. Am spus si toti incep sa rada.
-A dat domnu. A spus Kate in timp ce isi lua paltonul pe ea. Am iesit afara din casa si ne-am impartit in doua masini ... am condus pana la spitala si am tarat in salonul lui Aaron.
-Oh slava domnului ca esti bine. A spus Luke si la imbratisat.
-Sumt bine frate. A spus Aaron cu p voce ragusita ... si atunci am simtit cum inima imi sare in sus de buurie cand l-am vazut pe el treaz ... era ca un vis devenit realitate ...
-Becca a stat aici zi si noapte. A spus Kate.
-Cine e Becca? Intreaba el iar eu simt cum lacrimile isi fac aparitie.
-Rebecca ... sora mea ... iubita ta. A spus Luke.
-Nu imi amintesc. A spus si atunci ochii lui ma fixeaza.
-Te rog spune-mi ca nu e ea. A spus el.
-Ba da. A continuat David.
-Imi reamintit ce am vazut eu la ea? Intreaba si eu inghit in sec si muit in ochii lui ... erau atat de revi si nu exprimau nici un sentiment ...
-Uite ... stii daca nu imi aduc aminte de tine insemna ca nu ai fost ciar atat de importanta ... asa ca poti sa ma lasi cu prietenii mei? Intreaba iar eu am simtit cum un junghi imi strabate inima ...
-Aaron ... se uita urat Kate la el.
-Nu e nimic ... astept afara. Am spus si parasit salonul cu ochii in lacrimi ... m-am trantit le scaun si am inceput sa plang silentios.
Am simtit o mana pe spate mei si cand imiridic privirea dau de ... Jeff ... ce cauta el aici?
-Becca ... de ce plangi? Ma intreaba iar eu izbucnesc si mai tare in plans. Am simtit cum bratele lui ma strang tare la piept iar eu am oftat zgomotos.
-Am sperat sa nu te mai vad asa ... vin si eu si o vizitez pe prietena cea mai buna a fratelui meu mort si o gasesc tot intr-un spital ... cum de ai ajuns din nou aici? Intreaba el.
-E o poveste lunga. Am spus iar el se uita la mine si eu ma uit in ochii lui vezi ce imi aduc aminte de Ryder .. seamana atat de bine cu el ...
-Am timp ... a spus si am incepui sa ii spun totul ...
-Wow ... de ce ai atat de multe probleme la o vasrta atat de frageda ... de ce ai sufletul atat de plin de tristete ... de ce numai tie ti se intampla?
-As vrea sa stiu asta ... am spus cu lacrimi in ochii iar el ma ia din nou in brate ...
-Ce sufelet obosit ai copile. A spus si m-a strans mai tare ... un suspin iesindu-mi printre buze.
Am observat cum ceilalti ies din salon impreunancu Aaron si atunci cand l-am vazut am simtit cum inima mi se rupe in bucati.
-Becca .. el cine e? Intreaba Kate.
-Jeff ... fratele mai mare a lui Ryder. A spus el si atunci Luke se uita la mine si zambeste slab.
-Becca ... noi mergem la Aaron. A spus si atunci m-am uitat la ei.
-Bine ... lasati-ma toti balta ... si asa ca nu am nevoie de nimeni ... am trebuit singura peste ... singura o sa trec si peste asta ... am tipat tot si am inceput sa alerg spre masina ... am deschis pprtiera masinii si m-am trantit pe scaunul soferului si am imceput sa plang si sa tip... i-am observat pe ceilalti cum se urca in cealata masina si eu m-am uitat la ei ... am pornit motorul si am plecat in viteza din parcarea spitalului ... am condus pana intr-un fel de padure si am oprit motorul masinii ... am coborat din masina si am inceput sa strig ... eram atat de singura ... atat de goala sunt pe cont propriu ... nu am nevoie de ei ... nu am nevoie de nimeni ca sa fiu fericita. Am inceput sa lovesc cu pumni trunchiul unui brad ... am inceput sa dau din ce in ce mai tare pana cand am simtit cum mici firicile de sange se preling pe degetele mele si cad pe zpada alba ... am inceput sa tip ... sa lovesc , sa plang .. nimeni nu ma aude , nimanui nu ii asa de mine sunt doar acel copil fara prietenii ... umplut de singuratae si tinut in viata doar de orgoliu ...am urcat in masina si am inceput sa conduc spre casa ... becurile erau aprinse si masina fratelui meu era acasa. Am iesit din masina si m-am uitat spre cer ...
-Ryder omule ... imi e atat de dor de tine , de ce m-ai parasit? De ce si tu? Am intrat in casa si am putut auzi rasetele celorlalti ... mi-am dat usor paltonul jos si am trecut pe langa ceilalti fara sa ii bag in sema. Cand am trecut pe acolo s-a lasat o liniste mormanatala si m-am uitat la ei.
-Stiti ... puteti vorbi si nu va mai uitati asa la mine , ati renuntat prea usor dar stiti ceva? Nu am nevoie de voi ... nu am nevoie de nimeni ca sa fiu fericita ... stiti vorba aia ce nu te omora te face mai puternic ... ppate asta mi-a fost lectia sa nu am incredere in nimeni si sa imi vad de viata , de scoala de studii ... si poate ca o sa gasesc pe cineva.
-Rebecca ... noi ...
-Nu imi pasa ... stiti trebuie sa fiu si eu fericita ...am nevoie de asa ceva pentru ca simt cum tristetea imi rode sufletul ... am spus si lacrimile mi se prelingeau pe obraji ... m-am intors pe calcaie si am intrat in camera izbind usa dupa mine.
Am intrar in baie si am dat drumul la apa.
Am intrat in cada si am simtit cum lacrimile apar m-am prins de nas si mi-am scufundat capul ... am deschis ochii si priveam prin apa ... mi-am scos capul la suprafata si am inceput sa ma spal ... am iesit din apa si m-am imbracat ... mi-am luat pe mine o pereche de pantalnoi de pijama pufosi si o bluza de pijama la fe de pufoasa ca si pantalnii .. mi-am luat in piciore papuci de casa si mi-am lasat parul pe spate ... m-am izbit in pat si am inceput sa plang ... m-am ridicat din pat si vrut sa ma duc in bucatarie dar am simtit cum piciorele imi devin ca de gelatina si simtit cum ma cuprinde ameteala si cum un junghii imi cuprinde inima ... m-am sprijinit de perete si am tras aer adac in piept ... am dat sa ma ridica sa merg dar am cazut si am putut vedea doua piciore si am putut auzi un tipat dar nu am inteles ce a zis ... poate asa e mai bine ... poate o sa ajung la mama si la Ryder.



Hei hei hei ... ce faceti? Ei bine eu am plans ca o nebuna ... nu pot sa imi stapnaesc lacrimile ... nu am vrut sa iasa atat de trist dar se pare ca acest capitol m-a atins la inima ... am scris capitolul asta numai in lacrimi ...imi pare rau daca v-am dezagit ... dar asa e cartea ... asa a fost planul ei ...
La media e Jeff.

Rebecca♔♚|In curs de editare|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum