•Editat•
•Perspectiva Rebeccăi•
-Rebecca trebuie să vorbim. M-am întors şi am văzut că era Luke cu Aaron şi Jen ,dar şi căţeluşa ei ,Mona.
-Vorbeşte. Am spus eu incruntandu-mă.
-Rebecca nu îmi vorbi aşa. Se răsteşte la mine.
-Nu eşti mama ca să îmi spui ce să fac , ok? Am văzut cum faţă să se întristează.
-Poate că nu sunt mama şi nici tată dar sunt fratele tău. A ţipat înapoi la mine.
-Nu eşti fratele meu ... fratele meu ar fi vorbit măcar o dată cu mine cât timp mama şi tată au fost despărţiţi ... nici un amărât de "ce mai faci" nu mi-ai zis ... eu de ce te-aş ascultă ... lăsaţi-mă în pace ... am vrut să plec dar m-a prins de mâna.
-Eşti atât de încăpăţânată ... nu e de mirare de ce boală mamei s-a agravată. A ţipat la mine şi atunci lacrimi mi se prelingeau pe obraji.
-Ei bine ... mulţumesc frumos Luke ... mă simt că ultimul rahata din lume , mai bine rămâneam în L.A. şi mă menţineam singură. Am ţipat la el şi am văzut cum faţă lui se întristează şi am putut vedea regretul că a zis de boală mamei.
-Becca ... îmi pare rău nu am vrut ... a spus dar l-am întrerupt.
-Pentru ţine sunt Rebecca ... şi ştiu că asta ai vrut să spui ... dar ştii ceva mai bine pretindem că nu suntem fraţii şi aşa că am crescut fără ţine ... mie îmi e tot una ... ai înţeles Lucas. I-am spus şi mi-am smuncit mâna dintr-a lui şi am luat-o pe Kate.
Nu a scos nici un cuvânt despre ce s-a întâmplat adineauri.
-Kate ... vreau să rămân singură ... o să îmi spui mâine despre Aaron. I-am spus şi ea a aprobat , am lăsat-o în faţă casei ei şi am plecat spre casă. Am ajuns acasă şi pe canapea am dat de tată ce era cu Luke şi cu Aaron , perfect.
Am trecut pe lângă ei fără să îi salut şi am plecat în camera mea. Mi-am dat jos uniformă de majoretă şi mi-am luat pe mine o pereche de blugi negri un tricou alb cu ceva desenat pe el şi geacă de piele ... mi-am luat cheile de la Ferrari-ul meu roşu şi am vrut să ies din casă dar vocea tatei m-a oprit.
-Becca ... Luke mi-a spus de scăparea ta de nervi ...
-Ohh ... nu şi tu , am înţeles , nu e bine să reacţionez aşa şi acum o urmeze o morală de secole şi poate şi o pedeapsa deci treci direct la subiect. Am spus.
-Semeni atât de mult cu mama ta la comportament ... eşti atât de implulsiva şi pretinzi că ştii tot , Becca , nu trebuia da reacţionezi aşa.
-Pff ... şi să mă las călcată în picioare ...
-Se pare că nu se poate vorbi cu ţine ... aşa că nu mai ai voie să participi la curse timp de o săptămâna.
-Stai ce? Nu poţi face asta.
-Ba da pot Rebecca ,sunt tatăl tău. A spus el.
-Da ... cel care m-a părăsit pe mine şi pe mama ... ştii ceva nu mă interesează de curse ... poftim. Spun şi scot cheiele de la la maşini şi i-le pun pe masă ... eu ies în oraş ... nu ştiu când vin. Am spus şi am ieşit din casă trântind uşa , cum de are tupeul să îmi zică ce să fac ... poate pentru că e tatăl tău ... da tată care m-a lăsat pe mine şi pe mama atunci când ne era cel mai greu ... numai eu ştiu prin ce am trecut , numai eu ştiu cum e să stai cu o persoană bolanava de cancer şi să o vezi murind în faţă ta. M-am căutată în buzunare şi am văzut că mai avem cheia de la BMW , aşa că am urcat în maşină şi am început să conduc ... nu ştiam unde mă duc , dar tot ce ştiu e că trebuie să caut un loc liniştit . Am trecut de liceu şi la două străzi distanţă era o cafenea , am coborât din maşină şi am intrat în cafenea ... m-am pus la o masă din colţ şi am putut vedea cum ceilalţi adolescenţi sunt atât de fericiţi ... parcă nu îi interesează de nimic ...
-Ce aţi dori să comandaţi? Aud o voce de băiat şi m-am uitat la el ... şi am observat că era , David , un tip de pe la şcoală . Am auizt multe despre el dar niciodată nu am apucat să vorbesc cu el şi se pare a unul din zvonuri era adevărat ... lucra la o cafenea.
-Un exprsso tare. Am spus iar el a notat.
-Atâta?
-Da.
-Hei ... tu eşti faţă care i-a ţinut piept lu Jen în sala de sport ... felcitari ai curaj. A spus şi eu am chicotit.
-Ştii despre asta? Întreb stânjenită.
-Eu ştiu tot ce mişcă în liceul ăla , mă duc să îţi aduc comandă.
A plecat şi m-a lăsat complet confuză , iar peste câteva minute apare cu comandă.
-Rebecca , nu e aşa? Întreabă el afişând un zanbet de milioane şi se aşează pe scaunul din faţă mea.
-Da , David , aşa-i?
-Ai auzit deja despre mine? Hmm asta înseamnă că ai auzit şi zvonurile. A spus el.
-Da ... dar sinceră să fiu am auizt zvonuri şi despre fratele meu şi Aaron ... deci s-ar putea să nu fie toate adevărate.
-Wow .. sigură faţă care mi-a vorbit aşa ... ştii şi despre ţine se aud zvonuri ... şi chiar sun curios să aflu dacă e adevărat. A spus el.
-Şi ce mai aştepţi , întreabă. Îi spun şi iau o gură din cafea.
-E adevărat că l-ai învins pe Aaron , am văzut asta cu ochii mei , dar un zvon m-a lăsat puţin în ceaţă , faci trafic de droguri?
-Nu ... cine naiba a zis aşa ceva?
-Se zvonea şi cum s-ar putea să fi un fel de vrăjitoare având în vedere că domnioara Dark , profa de mate , te adoră. A spus şi ne-a pufnit râsul pe amândoi.
-Ohh ... domne asta e atât de nebunesc. Am spus iar el coninua să radă.
-Aşa am zis şi eu , ştii de când ai venit ... numele tău e pe buzele tuturor persoanelor ... şi mai este un zvon foarte nebunesc ... vrei să îl afli?
-M-ai întrebi ... spun iar el zâmbeşte.
-Eşti împreună cu Aaron?
-Eu!? O Doamne nu , asta chiar e prostesc , tipul ăla e un pămpălău. Am spus iar el izbucneşte în ras.
-Ştii , eşti amuzantă , nu mă aşteptăm că o ţipă să vorbească aşa despre zeul şcolii. Spune şi începe să radă iar.
-Zeu!? Pe naiba mai degrabă ... căpcăun. Spun şi începem să radem.
-Îmi place de ţine ... eşti atât de degajată şi nu te deranjează nici o întrebare , mi-ar plăcea dacă am ţine legătură.
-Da ... ar fi drăguţ ... dar dacă vrei pe cineva mai amuzant decât mine stai să o vezi pe Kate , faţă aia e super. Am spus iar el zâmbeşte.
-De ce nu e cu ţine?
-Ehh ... asta nu coneaza ... dar îi trimit mesaj să vină aici , ce zici?
-Da ... ar fi drăguţ ... uite eu mă duc să mai iau nişte comenzi iar peste jumătate de ora mi se termină tură ... deci până atunci cred că o să vină şi Kate. A spus el , iar eu am aprobat şi i-am trimis mesaj lu Kate ... ea spunzand că în 10min e aici ... având în vedere cq localul e aproape de casă ei.
Cât timp David era în tură lui , i-am spus lu Kate de el iar ea îmi trimite un mesaj gen "ooo , mereu mi-am dorit să vorbesc cu tipul ăla mi se părea atât de misterios ... sunt în faţă cafenelei" ... am citit mesajul şi lângă mine apare Kate ..
-Hei ... unde e? Întreabă ea , iar eu încep să rad.
-Uite-l. Am spus şi am arătat spre brunetul ce venea spre noi. Am început să vorbim vrute şi nevrute până când se aude o voce dreasă şi când ne uităm spre persoană ce ne-a deranjat observ că era ...Hei hei hei ... îmi pare rău că nu am postat mai decreme dar nu prea am avut timp.
La media e Rebecca şi Kate.
CITEȘTI
Rebecca♔♚|In curs de editare|
Fiksi RemajaCartea are greseli de ortografie si de scriere , daca nu va plac greselile puteti sa nu aruncati nici o privire acestei carti , scriu de pe telefon si nu e foarte usor ...in fine , cum am zis daca nu va place cum scriu ...abtineti-va comentariile. C...