28.♔Il urasc♚

6.9K 416 19
                                    

•Needitat•
•Perspectiva lui Aaron•
Am vazut cum mai acea putin si trecea startul dar prostul de Tobias a eliminat-o din cursa ... Am vazut cum masina ei s-a rastogolit si apoi s-a rasturant ... Am inceput sa alerg sprea ea iar prin fata mea imi treceau amintiri cu noi doi ...totul se derula in capul mei atunci o amintire m-a surprins complet ...ea era ingerul meu ...ea m-a smuls din gearele mortii ... Ea a fost in tot timpul asta fata pe care o caut fara neincetare , ea era fata de care sunt indragostit .Am ajuns langa masin si am inceput sa trag de portiera auzimdu-se un pocnet ...si am vazut-o pe micuta mea cum incearca sa se zbata sa traiasca ...am mai tras o data de portiera si un al doiea pocnet s-a deschis ...facand lumina in masina am vazut cum ochii ei s-au dat peste cap si cum incearca sa respire ... Am scos-o din masina si am tipat la ceilalti sa cheme o ambulanta ...am vazut cum din capul ei curge mult sange ... Fata ei perfecta fiind acoperota de sangele uscat ...buzele ii erau vinetii iar pielea ei era complet alba ...
-Iubito te rog , fii puternica am spus si i-am luat mainile in ale mele si le-am sarutat ...am vazut cum lacrimile mele ii uda fata si atunci am vazut ce eu chiar plang ...si meria. Am vazut o ambulanta venid si a luat-o punand-o pe targa ...in ambulanta a uracat Luke iar eu am niste treaba de terminat. M-am dus direct catre Tobias si l-am prins de tricou.
-Iti jur ca daca moare o sa te vanez si o sa iti ucid familia de fata cu tine ...iar apoi o sa mori in chinur groznice. Am tipat in fata lui si i-am dat un pumm. Ai intels? Am tipat la el si se uita cu scarba la mine. Am scos pistolul din buzunar si i l-am dus la tampla.
-Te-am intrebat ceva. Am tipat si am impins pistolul in tampla lui.
-A-am in-inteles. A spus cu vocea tremurata.
-Bine. Am tipat si atunci a venit Gale.
-Aaron tu du-te si vezi de Printesa ma ocup eu de fraier. A spus si eu i-am aruncat pistolul si am inceput sa alerg spre spital ... Alergam pe strazi pana cand am vazut semnul spitalului ... Am intrat in el si am ajuns langa ceilalti ce priveau speriati ...atunci un doctor iese din salon , acelasi doctor ce m-a readus pe picioare.
-Cum e? Intreb eu iar el ofteaza exasperat.
-Daca in mai putin de 4 ore nu gasim un donator ...o sa moara. A spus iar eu am mutit.
-Sa doneze ce?! Am tipat exasperat.
-Sange ... A pierdut mult sange si nu are puterea sa supravietuoasca.
-Fac eu testu. Am spus iar Ryder , Harry si Luke au fost de acord sa faca si ei testul ...dupa analize ... Doctorul iese din camera si spune ca a gasit un donator.
Am vazut cum vorbeste cu o asistenta iar apoi a dat verdictul final.
-Domnule Russell ... Sunteti compatibil cu sangele fetei. A spus iar eu am zambit ... Am intrat in salon si m-am asezat pe patul de langa ingerasul meu ... I-am liat mana intr-a mea si am inchid ochii.
•Perspectiva Rebeccai•
Am deschis incet ochii si am vazut un trup pe patul alaturat ... M-am ridicat putin si am vazut ca cineva ma tinea de mana. Am vazut ca pe patul celalat era Aaron si se uita cu ochii lui ciocolatii la mine. Se rodica si el si scene de la accident imi inunda capul.
-Esti bine? Intreaba slabit si se da jos din patul sau si vine langa mine.
-Cred. Am zis iar el se uita insistent la mine.
-Esti atat de frumoasa. A spus si am deschis gura surprinsa.
-Aaron ...ce cauti aici? L-am trebat iar el se incrunta si mi-a soptit incet.
-Am venit sa imi salvez ingerasul. A spus iar eu m-am uitat socata la el.
-Cum adica? Intreb iar el zambeste.
-Stiu ca tu ai fost cea care m-a salvat ...mi-am adus aminte. A zis iar fata mea a devenit una surprinsa. Si stii ce mi-am mai adus aminte? A spus iar eu am intrebat:
-Ce?
-Sa fac asta. A spus si si-a lipit buzele de ale mele ...la inceput am ramas impietrita dar dupa l-am acceptat.
-Te iubesc atat de mult. A spus in timpul sarutului.
-Si eu te iubesc. Am spus iar el rupe sarutul si ma trage in bratele sale eu facandu-ma ghemotoc.
-Dormi iubito. A spus iar eu am inchis ochii.
Nu imi vine sa cred ca el si-a adus aminte.
•Dupa vacanta de vara•
-Aaron ... Lasa-ma in pace. Am tipat la el.
-Tu te auzi ce zici acolo? Esti josnica. A spus iar eu m-am incruntat la el.
-Bine ...oi fi eu josnica dar macar nu eu sunt cel ce m-am dus in club si mi-am pus-o cu toate parasutele. Am tipat la el.
-Stii ai dreptate mi-am pus-o cu toate parasutele de aia sunt cu tine. A tipat iar atunci am simtit mici intepaturi in ochii.
-Pleaca , nu vreau sa te mai vad in viata mea esti un nemernic. Am tipat si l-am impins afara din camera mea.
-Spune fata perfectiune ...stii chiar imi pare rau ca te-am placut ...dar tu singurica cu fapul ca nu ma lasi sa te ating ...sunt baiat in pana mea. A tipat si a dat cu pumnul in perete.
-Stii ceva ar fii mai bine ca sa ne vedem de drumul nostru ... Asa ca te rog sa pleci si sa ma lasi in pace.
-Iti jur ca nu o sa fie ultima oara cand o sa ne vedem si iti jur ca o sa te chinui exact cum faci tu acum cu mine ... O sa te doara si o sa te rogi sa te las in pace. A tipat si a iesit afara din casa. M-am lasat in jos pe perete si am inceput sa plang , e asa un prost ...il urasc.
-Te urasc. Am tipat si atunci am aruncat cu o perna in usa dar usa s-a deachid si pe ea a intrat Ryder ...
-Becca ...esti bine , l-am vazut pe Aaron iesind nervos din casa si injura in legea lui , nici macar nu m-a vazut.
i-am zis totul iar el ma imbratiseaza.
-O sa fie bine ...era doar nervos. A spus Ryder.
-Nu ...nu o sa fie bine. Am spus iar el a oftat exasperat.
-Timpul trece iar ranile se vindeca. A spus iar eu m-am pus pe canapea ... Aaron e persoana pe care nu am vrut sa o vad vreo data ... Il urasc.

Hei hei hei , nu am lasat cartea ...am zis sa o continui , deci daca nu va rugati de mine sa nu o termin avea un Happy End ... Dar situatia dintre Aaron si Becca e naspa ... Am niste idei pentru carte ceea ce o implice personaje noi , limbaj licentios , batai , consum de droguri si scene cu conotatii sexuale .
La media e Luke ... Si cred ca o sa postez maine :3

Rebecca♔♚|In curs de editare|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum