5.♔Petrecerea♚✔️

8.8K 491 13
                                    

•Editat•
•Perspectiva Rebeccăi•

M-am trezit din cauza alermei care anunţă că e 19:00 aşa că dau drumul la apă şi cobor până în bucătărie unde am început să îmi fac de mâncare... mi-am făcut o omletă şi o salată... am înfulecat tot şi am spălat farfuriile... după am fugit în camera mea... am intrat în baie şi am oprit apă deoarece cadă e plină... mi-am dat hainele jos şi am intrat în apă... simţind cum muşchii mi se relxeaza... încep să îmi spăl părul... după corpul ,un miros de mentă inundandu-mi nările. Ies din cadă şi dau drumul la apă... îmi înfăşor un prosop în jurul corpului şi îmi pun unul pe cap ... ies din baie şi în camera mea dau de Luke împreună cu Aaron. .. aşa că am ţipat şi am strâns mai tare propopul în jurul meu... asigurându-mă că nu o să cadă.
-Ce ... Sfânta Maria căutaţi voi aici? Întreb eu enervată.
-Scuze ... îmi pare rău că nu te-am crezut... doar că, m-a luat valul ... şi am crezut ce a spus Jen ... sper că mă poţi ierta. A spus Luke.
-Bine te iert dar acum ieşi afară din camera mea... trebuie să mă pregătesc, Kate mă târâie la o petrecere la un tip Adam... sau aşa ceva gen în chema. Am spus eu impingandu-i pe amândoi să iasă afară din camera.
-Ai grijă la prosop... s-ar putea să ne faci un show pe cinste. A început să radă Aaron iar eu i-am ararat degetul din mijloc înainte să închid uşa camerei cu cheia... mi-am luat lenjeria intimă pe mine ... urmată de o pereche de pantaloni scurit din blug... un maieu negru pe care scria cu albastru "Diamond" mi-am luat în piciore perechdea de bocanci negri ... mi-am îndreptat părul... am aplicat puţin tuş, rimel şi un ruj de culorea piersici. Mi-am luat geacă de piele... telefonul , câţiva bani şi cheile de la maşină... am văzut că e 21:20 şi am coborât în living unde se aflau Aaron şi Luke ... se pare că şi ei merg la petrecere având în vedere că Luke avea o pereche de blugi negrii rupţi în genunchi şi un tricou alb ce se mula perfect pe corpul lui scoţându-i în evidenţă musculatura şi o geacă din piele... iar Aaron avea o pereche de blugi negri ... un tricou negru şi geacă... am văzut că ei se uitau ciudat la mine iar eu ridic o sprânceană şi întreb:
-Am trecut testul?
-Becca tu eşti? Întreabă Luke.
-Nuu sunt o altă persoană care a pus stăpânire pe corpul Rebeccăi. Spun eu ironică.
-Pentru o tocilară arăţi destul de bine. S-a gândit să comenteze şi Aaron ... şi acum mi-am adus aminte că el e cel pe care l-am salvat ... aşa că privirea mea cade pe mâna lui ... are brăţară ... atunci când am văzut am împietrit ... o parte din mine crede că el e brunetul ăla dar altă părticică ... încă mai are spernta că să nu fie el ,am salvat un diavol ,am fost întreruptă din şirul nemuritor al gândirii de soneria de la uşa ... deschid uşa şi dau de o Kate zâmbăreaţă.
-Wow ... arăţi superb. Spune ea ...
-Kate ... eşti cu mult mai presus decât mine. Spun şi chiar e adevărat ... era îmbărăcat într-o fustă negra lejeră ,cu o palmă deasupra genunchiului şi un maieu alb ... pe desupra având geacă de piele negra şi în picioare bocanci ... lucru ce m-a făcut să zâmbesc ... părul îi era drep iar la machiaj folosise puţin tuş ,rimel şi un ruj roşu-sângeriu.
-Acum că aţi terminat cu complimentele haideţi să mergem. Spune Aaron.
-Cum adică să mergem? Întreb eu şi Kate la unison.
-Voi veniţi cu noi ... a spus Luke şi a lăut-o pe Kate de braţ trăgând-o până la maşină ... lucru ce l-a făcut şi Aaron cu mine.
Am urcat pe locurile din spate ale maşinii lui Aaron şi atunci el vorbeşte.
-Când vreţi să plecaţi ne anunţaţi şi va ducem acasă ok? Am dat amândouă aprobator din cap şi porneşte motorul maşinii ... lucru ce m-a făcut să zâmbesc ... având în vedere că l-am bătut la cursa aia.
-Aaron ... de unde ai brăţară? Îl întreb eu ... gură luanadu-mă pe dinainte.
-Nu ştiu ... tot ce ştiu e că am primit-o ... nu întreba de unde pentru că o să mă crezi nebun dacă îţi răspund. A spus iar muşchii lui s-au încordat.
-El crede că un înger păzitor l-a salvat de la moarte şi tot de la el are brăţară asta. A spus Luke. Şi acum totul era clar ... eu sunt îngerul lui Aaron ... asta îl face pe el demonul meu?
-Uhh ... interesant spun şi îmi duc mâna la gât şi simt lănţişorul primit de la mama ... ce avea aceeaşi cruciuliţa cu brăţară lui Aaron ... era atât de mică încât nici nu o observai de la distanţă ...
-Şi eu am o brăţară de la îngerul meu. Spun eu chicotind şi îi arăt lui Luke brăţară lui Ryder ... era negra formată din două cureluşe şi pe ea scria Becca ...
-E de la Ryder? Întreabă Kate.
-Da ... mi-a dat-o când era pe patul de spital încercând să se lupte cu moartea ... am spus eu şi atuncii maşină a oprit în faţă unei case imense ... deja era prezent aerul intoxicat cu alcool şi frum de ţigară ... iar muzică răsună atât de tare încât se putea auzi de pe cealalată stradă ... am coborât din maşină iar Luke a prins-o de mâna pe Kate ... lucru ce a vrut să îl încerce şi Aaron cu mine dar mi-am tras mâna şi mi-am dat ochii peste cap ... mergând în faţă lui ... ajungând lângă Kate ... am luat-o pe Kate se mâna şi am tras-o de lângă fratele meu şi ne-am pierdut prin mulţime ... am început să dansăm atunci când melodia Ragga Boom de către Skrillex a început să inunde casă ... atmosfera era genială ... am început să dansăm pe mai multe melodii ... până ne-am întâlnit cu Mike şi cu Harry ... Kate a început să danseze cu Mike iar eu cu creţul asta. Am dansat pe încă 5 meldoii şi am mers să luăm ceva de băut.
-Dansezi bine. Spune creţul şi zâmbeşte.
-Şi tu ... măcar nu am dansat cu un tip de pe aici ... cine ştie la ce se ajungea. Am spus.
-Crede-mă ... nu se ajungea la nimic ... Aaron şi Luke ar fii omorât orice băiat care se atinge de ţine şi de Kate ... crede-mă dacă te uiţi atentă o să observi cum că băieţii va caută din priviri ... a spus iar eu am rămas şocată.
-Şi de ţine nu se iau? Întreb eu jucăuş.
-Ne cunoştem din clasa I ... de când a venit Luke ... noi am format un grup înţelegi? Deci eu pentru ţine sunt total inofensiv ... spune şi îndreaptă un pahar cu suc spre mine.
-Înţeleg ... hai să dansăm îmi place melodia asta spun şi intrăm înapoi în living ... încep să dansez împreună cu Harry pe melodia Trigger de Gioni şi atunci îmi rotesc privirea prin încăpere până îl văd pe Aaron uitându-se insistent la mine ... în timp ce dansăm, Harry a spus că trebuie să plece ... eu cred că e vorba de vreo faţă dar nu am întrebat nimic ... dau să mă duc în bucataraie dar o mâna îmi prinde încheietura ...
-Hai la un dans păpuşă. A spus.
-Nu mulţumesc ... spun şi mă uit după Aaron, dar observ că Jen e în braţele lui sarutandu- l ... iar Luke e de negăsit ... am încurcat-o.
-Nu a fost o întrebare. Spune şi mă strânge de şolduri.
-Te rog da-mi drumul. Spun iar el mă lipeşte de perete.
-O să mă rogi să fac alt ceva păpuşă. A spus el şi am simţit mirosul de alcool ... semn că e beat. M-a tras afară din casă ... eu am încercat mă trag din strânsoarea lui dar fără folos ... m-a lipit de un perete al casei şi a început să îmi dea geacă jos.
-Hai ... cooperează păpuşă. A spus el muscandu-mă de ureche ... mă uităm speriată şi un plan mi-a trecut prin minte ... am ridicat genunchiul şi l-am lovit fix în punctul sensibil ... am alergat dar m-a prins de mâna şi m-a lipit iar de perete ... lacrimile începând să curgă ... nu vreau că să trec din nou prin ce am mai trecut ...
-Curvă ce eşti, o să ... a vrut să mai zică ceva dar am observat cum cineva l-a tras pe tipul ăla de pe mine şi a început să îi dea o ploaie de pumni ... am observat că era Aaron ... a început să îl lovescă pe ăla şi am văzut că nu mai mişcă ... atunci am reacţionat ... mi-am pus mâna pe umărul lui Aaron şi i-am spus să înceteze. Acesta s-a ridicat şi gestul lui m-a surprins imediat ... el luându-mă în braţe.
-Rebecca eşti bine? Întreabă el încă strângându-mă la pieptul lui.
-Da ... nu a apucat să facă nimic. Am spus eu.
-Şi atunci de ce plângeai? Întreabă el dezlipindu-se din îmbrăţişare.
- Uite ... nu pot să vorbesc despre asta. Spun eu.
-Ai fost violată? Întreabă el şocat.
-Nuu ... sunt virgină dobitocule , aproape am fost violată dar ... îngerul meu a apărut.
-Uhh ... haide acasă ... îl sun pe Luke şi îi zic că te-am dus acasă iar el o să o ducă pe Kate ,ok? Am aprobat ... nu aveam starea necesară să ripostez. Am urcat pe bancheta din spate şi m-am întins pe ea ... am simţit cum ochii mei se lipesc şi cad într-un somn adânc.
Am simţit cum două braţe mă cară şi mă pun pe o suprafaţă moale ... mi-a dat jos bocanci şi geacă , iar atunci o pătură a fost pusă pe mine şi am simţit cum acea persoană îşi lipeşte buzele de fruntea mea şopteşte ceva dar nu îmi dau seama ce din cuza oboselii.
•Pespectivă lui Aaron•
I-am dat jos geacă şi bocanci şi am pus o pătură pe ea ... m-am gândit să îi dau jos şi hainele dar nu am chef că mâine să urle la mine aşa că m-am abţinut. Am sărutat-o pe frunte şi i-am şoptit:
-Acum eu pot fii considerat îngerul tău. Şi am ieşit fără din camera ei.

Hei hei hei ... ce mai faceţi? Ştiu ştiu e aproape 2:30 dar hei ... acum am terminst de scris. Va aştept pareile.
La media e Aaron atunci când se uită insistent la Rebecca.


Rebecca♔♚|In curs de editare|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum