•Needitat•
•Perspectiva lui Aaron•
"Petrecere maine la mine acasa ... Sa aduceti cadouri , mai ales tu Aaron te iubesc" m-am uitat mai bine si am vazut ca era de la .... Jen ... daca asta crede ca o sa vin se inseala , e doar o tarfa si in plus maine ma duc dupa cadouri pentru prietenii mei:
1. Luke lui trebuie sa ii iau ceva simplu ... nu ii plac cadourile mari asa ca un tricou personalizat ar merge .
2. Kate ... un lantisor din argint...
3. Mike ... Aici o sa ma mai gandesc.
4. Harry ... el isi doreste inapoi permisul deci o sa ii zic lui tata sa vorbeasca cu politia.
5. David pe el nu il cunosc ... O sa o intreb pe Kate.
Si cam atat ... Dar Rebecca si Ryder? ... Ai dreptate o sa fie si ei acolo.
6. Ryder ... Habar nu am ... O intreb pe Kate.
7. Rebecca ... din cate am citit eu nu e o fitoasa asa ca ceva simplu nu ar strica nu? Adica pana la urma s-ar multumi si cu recapatarea amintirilor mele.
O sa fie o zi grea ... Trebuie sa ma intalnesc si cu parintii mei ... Asa ca urati-mi bafta si dupa acasa la Luke o sa fie o mini petrecere intre prieteni ... Cei enumerati mai sus deci in nici un caz nu ma duc la Jen.
••••
•Perspectiva Rebeccai•
M-am trezit din cauza alermei si am vazut ca era 6 ... De ce m-am trezit atat de devreme? Ei bine pentru ca ma duc la cumparaturi si trebuie sa fiu singura.
Mi-am luat pe mine o pereche de blugi negrii , un pulover alb si pufos , mi-am luat bocanci si am iesit afara din casa incercand sa nu fac zgomot ... Am lasat un mesaj cum ca am plecat la Kate si mi-am luat geaca si am issit afara din casa intrand cu grija in masina si am pornit spre mall ... Nu era foarte plin asa ca pot sa ma bucur de lucruri ... Am inceput sa caut un cadou pentru Kate si am gasit ceea ce cautam ... Se pare ca inca nu a fost cumparat si era singurul ... Deci Kate o sa fie multumita ... Am luat mica bratara din argint ce avea un pandantiv cu un fulg ne nea si eu am mai cumparat unul cu R&K si l-am pus pe bratara ... Am luat cutiuta si am impachetat-o. Am cumparat o cana pentru tata pe care scria "Cel mai bun tata" am imachetat si cana ... Am continuat sa ma invart prin mall pana am dat de ceea ce pautam ... Am luat cu mine un stic pe care am facut un colaj cu pozele mele si ale lui Ryder inca de cand aveam 7 ani si am mers la jn artizanat sa mi-o dea drept poza si am inramat-o si pe langa am mai pus si o macheta de la un BMW.
Am impachetat si cadoul lui si am inceput sa umblu dupa un cadou pentru Luke ... Ma invarteam pe acolo pana cand am dat de un ceas ... Era atat de superb si am zis sa il cumpar dar ca sa ii fac o micuta farsa am cumparat si o carte ... Defapt era o cutie in forma de carte ... Avea dimensiunile uneia si ca titlu scria "Mandrie si Prejudecata" asa ca am pus ceasul inauntru am am impachetat "cartea".
Lui David i-am luat o chitara noua ... pe cea veche a stricat-o.
Pentru Harry am cumparat o servieta iar in interiorul ei erau 3 sticle de vin de colectie ... ca sa fie intre noi el si-a pierdut permisul pentru ca s-a imbatat si a inceput sa conduca o masina si l-a prins politia ... Lui Mike i-am luat un tricou ... Nu stiam ce sa ii iau si am ajuns si la Aaron ... Ce naiba sa ii iau lui? Asa ca am sunt-o pe Zoey.
-Alo Zo ... Ce cadou sa ii iau lui Aaron?
-Wow ce directa ai fost ... Eu fac bine si lui Aaron poti sa ii iei ceva micut dar sa fie scump , am vazut ca se invartea in jurul unui ceas si a unei camasi dar daca nu si le-a cumparat insemna ca costa destul de mult.
-Asta e o idee buna ... Unde le-a vazut?
-Pai este un magazin perin centrul Londrei unde sa vand numai lucruri de firma ... Asa ca bafta.
-Mersi mult esti geniala.
Am iesit din mall si am pus cadourile in masina. Am mers pana in centru si acolo am vazut-o pe Jen era in magazinul ala.
Am intrat iar cele doua nu m-au observat.
-Mona uite asta e ceasul de care zicea Aaron ieri. A spus sa batand din palme si atunci atentia mea a fost captata.
-Cat costa? Intreaba Mona iar vanzatoarea a raspun simplu.
-200$. A spus iar fata lui Jen pica ...
-Ohh ... Ne intorcem cu bani. A spus Jen ai a iesit in secunda urmatoare din magazin.
-Nu se mai intorce. A zis vanzatoarea si a inceput sa rada.
M-am uitat la acel ceas si era intradevar superb ... Bun am gasit ceasul iar acum camasa ... M-am uitat in jur si cred ca am gasit-o era una singura pe manechin si era negra m-am uitat la ea si era simpla ... Nimic special , am luat pretul si am vazut ca era 50$ ... Nu costa chiar atat de mult.
-Puteti sa imi impachetati camasa si cesul la care se uitau cele doua fete.
-Ok ... Face 250$. A spus iar eu i-am dat banii ... Iei am terminat cu cumparatul de cadouri ... Am pus si cadoul lui Aaron in masim si am mers catre un magazin alimentar de unde am cumparat tot ce avem nevoie pentru a face 3 platouri cu aperitive ... Apoi am cumparart totul pentru un pui la cuptor ... Si dupa am liat totul pentru prajituri ... Am platit tot si am iesit afara din magazin ... Am intrat in masina si cadourile le-am lasat intr-o masina sub bancheta din spate ... Am incuiat masina si am plecat in casa cu celelate cumparaturi ... Casa era linistita semn ca nimeni nu e acasa . Am urcat in camera mea si m-am schimbat in o pereche de egafi cu motive de iarna si un plover rosu ce avea pe el un ren ... In poicioare mi-am luat papuci de camera si am coborat in cuatraie ... Mi-am strans parul si am pus sortul si am inceput sa gatesc ...
Dupa cateva ore am terminat totul si am urcat in camera mea ... Azi aprindem pomul ... Am vazut ca era 15:30 si atunci usa s-a deschis semn ca tata si cu ceilalti au ajuns acasa.
-Heii. Am spus eu si ei s-au asezat pe canapea ...
-Copii eu plec la cina cu familia lui Aaron , Kate , Mike si Harry asa ca voi veniti in seara asta aici nu?
-Da. A zis Luke.
-Bun ... Becca ai facut meniul?
-Da tata ... Puiul e in cuptor , parjiturile sunt in frigider si totul e aranjat.
-Bun ... Fugiti si va imbracati a spus tata si eu am plecat jn camera mea Ryder si Luke facand la fel. Mi-am facut o baie si dupa m-am imbracat cu o pereche de blugi negri si jn genunchi aveau doui fulgi brodati si o bluza alba cu fulgi pe ea ... Parul l-am last pe spate si am folosit putin rimel ... Si un strugurel incolor ... Am pus cadourile sub brad unde erau si celelalte si atunci s-a auzit soneria. Am deschis usa si langa mine a aparut Luke si Ryder. Pe usa intrand ceilalti.
Au pus toti cadourile sub brad si ne-am asezat la masa ... Am adus toata manacrea si m-a ajutat si Kate ...
-Kate er trebui sa il ierti pe Luke. Am spus in timp ce scoteam prajiturile din frider si din cuptor.
-De ce zici asta? Intreaba ea.
-O sa afli cand o sa deschidem cadourile. Am spus si am plecat in living unde celalti vorbeau si radeau.
M-am asezat pe scaun fiind intre Kate si Ryder in fata mea fiind Aaron.
-Rebecca ... Ce zici daca am pretinde ca ne cunostem de zi? Intreaba Aaron iar eu zambesc ... Se pare ca daca nu o sa fiu iubita lui o sa fiu prietena cu el ... Oricum orice e mai bun decat sa pretinda ca nu exist.
-Ok ... eu sunt Rebecca si am 17 ani. Am spus cu o fata inocenta iar el incepe sa rada ceea ce m-a facut si pe mine sa rada.
-Eu sunt Aaron si am 18 ani. A spus iar eu i-am zambit ... Asta e un pas spre bine.
Am jnceput sa radem si sa vorbim pana cand Harry porneste muzica si incepe sa danseze langa el alaturandu-se Kate asa au facut pana cand la masa a ramas doar Aaron.
-Eu nu dansez. A spus iar eu si cu Kate l-am luat de maini si l-am tras langa noi.
-Nu e atat de greu. Am spus eu iar el se uita la mine.
-Ba da ... Daca nu stii cum sa dansezi. A spus iar noi ne uitam la el iar Luke ii zice doar sa danseze cum ii vine lui. A spus si asa a incepu un adevarat balamuc ... Eu fiind acum dupa umeri lui Ryder.
-Da-ma jos. Am spus iar el incepe sa rada.
-Niciodata. A spus iar Kate a patit la fel ea fiind in spatele lui David.
-Vrem si noi. A comentat Luke si Mike si asa Luke a fost pus dupa umeri lui Aaron si Mike dupa a lui Harry.
Si atunci au inceput sa alerge prin casa iar eu strangeam din ochii pentru ca imi era prea frica ca sa privesc ce se intampla. Am simtit cum picioarele mele au atins podeaua si am rasuflat usurata ... Dar nu pentru mult imp pentru ca am fost luat in brate si am iesit toti fara ... Acum toti fiind in zapada ... Am inceput sa aruncam cu bulgarii unii in alti si ne patem cu zapada doar la lumina beculeteleor colorate ... Si dupa am ddcis sa dacem patru echipe ... Eu eram in echipa cu Aaron , Kate cu Luke , Mike cu Harry si David cu Ryder ... Si am inceput sa fugim si sa me ascundem dupa case si sa aruncam cu bulgari ... Cel care era lovit nu mai juca si asa am iesit eu si cu Aaron castigatori.
Am jntrat toti in casa ... Fiind uzi din cap pana in piciore si am vazut ca era ora 1 ... Ne-am schimbat toti in hainele pentru somn si me-am asezat langa brad si ne-am luat fiecare cadourile ... La mine erau 6 ... Lisea unul , cel de la Aaron gandul ca m-a uitat m-a introstat dar Aaron se scuza si a zis ca a uitat un cadou in masina ... A adus cadoul si mi l-a dat si a zis sa il deschid pe a lui primil ... Am rodicat capacul cadoului si cand am vazut ce era acolo am muti ... Era ...Hei hei hei , am ramas fara mega asa ca o sa postez putin mai rar ... Cred Adica eu o sa scriu capitolele dar nu stiu daca o sa le postez in fiecare zi ... Dar cand o sa le postez o sa fie de la cineva care are wi-fi :)) ei bine va pup si sper sa pot sa postez in fiecare zi.
CITEȘTI
Rebecca♔♚|In curs de editare|
Roman pour AdolescentsCartea are greseli de ortografie si de scriere , daca nu va plac greselile puteti sa nu aruncati nici o privire acestei carti , scriu de pe telefon si nu e foarte usor ...in fine , cum am zis daca nu va place cum scriu ...abtineti-va comentariile. C...