EA-3

933 47 3
                                    

Yıllardır uyuyormuş gibi bir hisle dolu uyandım. Göz kapaklarım açılmamaya direnirken zihnim de ona katıldı. Uyandığınızda bir saniye vardır ; Uykunun ardından gerçekte neler yaşandığını hatırladığınız. Uyursanız herşey geçer ta ki uyanana dek.
Yataktan kalkıp kıyafetlerimi giydim, dışarıya adım attığımda evin önünde bekleyen Aria'yı gördüğümde gülümsedim.
" Herşey daha iyi gözüküyor." dedim. Aria dikkatlice bana baktı.
" Kesinlikle ama hiçbir şey daha iyi değil. " dedi.
"Burası teselliye devam etmen gereken kısımdı Aria."
"Sanırım o hakkını dün fazlasıyla kullandın." dedi.
Okula doğru yürürken Aria duraksadı. " Edebiyat dersi için Othello'yu almam gerekiyor. Bir kaç dakikaya gelirim." dedi.
Başımla onayladıktan sonra kitapçının önünde beklemeye başladım. Şehrin panosundaki ilanlara bakerken bir anda korna sesiyle arkamı döndüğümde arabanın üstüme doğru geldiğini gördüm. Bir anlık şok içerisinde haraket edemezken son anda araba durdu.
Arabadan hızlıca bir kız indi ve yanıma koştu. "Sen iyi misin ?" dedi.
" Kaldırımda araba kullanmamalısın yani kaldırımlar bunun için vardır." dedim bağırarak.
"Evet biraz pratik yapmam gerekecek." dedi gülümseyerek.
"Biraz." dedim ve çıkmakta olan Aria'nın yanına ilerledim.
" Bir üst sınıftali Juliet değil miydi o ? " dedi Aria.
"Bir üst sınıftaki Juliet az önce beni ezmeye çalıştı." dedim.
Rosewood Lisesi'nin merdivenlerini tek tek çıkıyorken Hanna ve Spencer da orada bekliyordu.
"İlk dersim favori hobisi öğrencilere bacaklarını hissetmeyene kadar koşturmak olan Katie'ye ve sayenizde on dakika geç kaldım." dedi Hanna.
"İlk dersinin İngilizce olduğunu sanıyordum." dedi Aria.
"Öyleydi, program değişene kadar". diye yanıtladı Hanna.
Spencer üstünde program yazan kağıtları bize verdi.
" Karma Drama mı bunun ne anlama geldiğini bile bilmiyorum." dedi Aria.
" Tüm sınıflar birlikte aldığı için karma deniliyor. Benim de ilk dersim o" dedi Spencer .
" Benim de." dedim.
"Gerçekten mi?" dedi Hanna.

Üçümüz drama sınıfına ilerlemeye başladık. Sınıftan içeri girdiğimizde herkes toplanmış gibi görünüyordu. Salonun en arkasında oturan Alison'u gördüğümde bana baktığını farkettim ve gözümü kaçırdım.
"Özür dileriz." dedi Aria.
Öğretmenin eliyle oturmamıza yönelik yaptığı haraketten sonra hep birlikte oturduk.
"Pekala ben Robin ve bundan sonra drama derslerini birlikte göreceğiz. Karma bir ders olmasının amacı yetenekleri ortaya çıkarmak veya geliştirmek amaçlı. Öncelikle bugün Shakespeare'dan Romeo ve Juliet'i canlandıracağız. Çok klasik dediğinizi duyar gibiyim bunun için fark tam da şöyle olacak; Kızlar kızlar ile erkekler ise erkeklerle çalışacak."
Sınıftan fısıltılar yükselirken konuşmasına devam etti. " İlk olarak ben seçeceğim ve örneğe göre eşlerinizi de siz seçeceksiniz."
"Sen." dedi bana bakarak. Kendim olduğundan emin olamadığımdan "Ben mi?" diye sorguladığımda başıyla onayladı.
Sahneye doğru ilerlerken içimden lütfen Alison olmasın diye geçirdim , lütfen Alison olmasın.
Öğretmen Alison'un olduğu tarafa baktı ama onu seçmedi; Onun yerine bugün neredeyse beni ezecek olan kızı seçti. "Ve sen."

Some Feelings (Emison)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin