EA-5

773 39 0
                                    

Dudakları dudaklarıma değerken geri çekildim. Başımı iki yana salladım ve arkamı dönüp uzaklaştım. Bulabildiğim ilk taksiyi durdururken telefonumun titrediğini hissettim. Mesajın Alisondan olması mesajı açmama isteği uyandırsa da merakım ağır bastı.
'Sana ihtiyacım var. '
Altında bir de adres yazıyordu. Gidip gitmemek konusunda fazla kararsızken anlattıklarına inanmamakta serbest olduğumu hatırladım , herkes biliyordu ki gözlerine bakınca yok oluyordum beni inandırması bir kaç saniye sürerdi.
Taksiden indiğimde buranın eski bina olduğunu gördüm. İçeri girdiğimde pencerelere tahtalar çakılmıştı, birkaç boşluktan ışık süzülüyordu.
" Alison ? " bağırdım.
Cevap gelmeyince bir kez daha tekrarladım ."Alison burada mısın? "

"Emily hayır ! "
Alison'un sesini duyunca sesin geldiği yöne ilerledim. Merdivenlerden çıkarken birkaç çürük basamak kırıldı.
Harabe odaya girdiğimde Alison'u bir sandalyeye bağlı olarak gördüm. Ağlıyordu. " Git." dedi onu çözmeye çalışırken. "Emily git."
Duyduğum ayak sesinin etkisiyle arkamı döndüğümde Jared'ı gördüm. Bir elinde Alison'un telefonu duruyordu, gülümseyerek diğer elindeki tabancayı gösterdi.
"Şimdi ." dedi " Şimdi bir oyun oynayacağız."
Şaşkınlık içerisinde durdum. Alison'a baktığımda ağlamaya devam ettiğini gördüm ."Hayır. " dedi Alison, sesinde bitkinlik vardı.
"Ne dedin ? " dedi Jared silahı Alison'a doğrultarak.
"Ne istiyorsun? " bağırdım.
"Oyunumuzun adı sevimli küçük aşıklar ve oynamak için iki kişi gerekiyor ki sanırım onlar da siz oluyorsunuz. " dedi.
Tiksindirici bir gülümseme eşliğinde devam etti. " Telefondan zamanlayacıyı açacağım ,süre bir dakika. Bir dakika içinde itirafta bulunan kazanır sıra diğerine geçer, bulunmayan ise. ." Silahı bana doğrulttu.
"İlk önce Alison başlasın, nasıl olsa anlatacak çok şeyi vardır." dedi. " Süre başladı ." Silahı Alison'a yöneltti.
"Hayır ." dedi Alison ağlayarak.
"Kırk saniye ." dedi Jared telefona bakarak. "Otuz."
" Videoyu çekmeyi ben istemedim. Orada olduğunu bilmiyordum bile " dedi Alison bana bakarak.
"Güzel. " dedi Jared . Silahı bana doğrulttu. "Süre başladı."
Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyor bana birşey olacağından çok ,olursa Alison'nun hiç şansı kalmayacağından korkuyordum. Düşün dedim. Birşey düşün.
' On ,dokuz.'
" Senden nefret ediyordum." dediğim anda pişman olmuştum.
Silahı Alison'a doğrulttu. "Süre başladı." dedi. Silahın namluyu dikkatlice inceledim. Şarjörü çıkarılmıştı.
"On beş saniye Alison." Jared gülüyordu.
Kenardaki tahta parçasına baktım. Hızla atağa geçerek tahta parçasına ulaştığımda Alison da Jared da şaşkınlık içerisindeydi. Jared silahı yeri atıp cebinden bıçağı çıkardı.
"Emily yapma! " dedi Alison.
"Bunun da boş olduğunu düşünüyor musun ?" dedi. Sesi sinirli çıkıyordu. " Lezbiyenlerin cesaretini hep takdir etmişimdir."
Tam o sırada Alison'un telefonunun titremesiyle bir anlık telefona baktı ve olağan gücümle kafasına vurdum.
Jared öylece yere yığılırken hızla Alison'u çözmeye başladım. Bu sırada Alison sürekli. "Üzgünüm. " diyordu."Burada olmamalıydın."
Tamamen çözdüğümde elinden tuttum ve koşmaya başladık. Kırık merdivenlerden indikten sonra hızlıca ana yola girmiştik. Herhangi bir araba bulana kadar koşmaya devam ettik. En sonunda bir taksi bulmuştuk.
Taksiye bindiğimizde Alison bana sarılıyordu. "Sorun yok Ali." dedim. "Geçti."
Taksi bizi Rosewood parkının hemen önünde bıraktığında akşam olmuştu , güneş yavaş yavaş batıyordu. Boş bir banka oturduk.
"Ne istiyordu ?" dedim. Alison birkaç saniye yüzüme baktı.
" Şantaj yapmaya değecek bilgilere sahipti. Bunları daha fazla aleyhime kullanamayacağını söylediğimde sinirlendi." dedi.
"Ne tür bilgiler ?" diyerek sorguladım.
"Bunları sonra konuşuruz Emily. "
Başka bir yöne baktım "Onunla birlikte olman da şantajın bir parçasımıydı ? " dedim.
"Evet." dedi.
"Neden bana söylemedin ?"
"Yapamazdım." dedi
Gözlerine baktım. "Alison neden korkuyorsun ?" dedim.
"Kendimden." diye yanıtladı.
Alison'a hiçbir zaman sahip değildim ama bugün sahip olmadığım halde kaybetme korkusu yaşamıştım. Kendi hayatımın aksine onunki için endişelenmiştim , her şeye rağmen. Çünkü biliyordum ; Onu kaybedersem dünya yaşanacak en son yer olurdu.
"Polise gitmemize gerek yok mu?" dedim.
Alison duraksadı "Hayır yeterince ders almıştır. "
"Iyi misin ?" dedim gözlerine bakarak. O da bana baktı. " Evet, iyiyim."
Sonra yine aynı şey oldu; Gözlerindeki denize daldım , yok oldum. Geri geldiğimde ise ona her zamankinden daha çok aşıktım.



Some Feelings (Emison)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin