Hoofdstuk 1.

389 26 15
                                    

Pov. Lisa:
'Pap ik ben thuis!' roep ik als ik terugkom van Jessie.
Papa ligt op de bank in de woonkamer, op de tafel naast hem staan 3 lege wodka flessen..
'Papa heb je nou al weer zoveel gedronken'
'Verdomme Lisa, bemoei je toch niet steeds met zaken die jou helemaal niet aangaan!'
'Mama had dit nooit goed gevonden!'
Hij kwam rechtop zitten en keek me woedend aan. Hij stond op en duwde me tegen de kast. Ik zakte in elkaar en huilde.

Ik pak mijn jas en fiets zo snel als ik kan naar tante Jessica.
'Ach lieverd wat doe jij nou hier?'
De tranen rollen over mijn wangen.
'Hij heeft me tegen de kast geduwd', ik trek mijn shirt omhoog en laat de blauwe plek op mijn rug zien.
'Ach meissie toch, kom we gaan bij het ziekenhuis een foto laten maken'
Uit de foto blijkt dat ik een gekneusde rib heb, ik heb wat medicijnen tegen de pijn meegekregen.

De bel gaat. Jessie komt me ophalen voor school.
'Liessss, ik hoorde van iemand dat er 2 knappe jongens bij ons op school komen! Komt mooi uit, 1 voor jou en 1 voor mij!'
'Hahaha ja is goed'

In de pauze heeft Jessie helemaal geen oog meer voor me, ik lijk wel lucht, ze is alleen maar met Samuel bezig, een van die nieuwe jongens..
Ineens word ik op mijn schouder getikt. 'Hey ik ben Kaj. Hoe heet jij?'
'Ohh ehm heeyy ehh ik ben Lisa' stotter ik.
'Vind je het goed als ik bij je kom zitten?'
'Jaaa natuurlijk! Gezellig'
Ik zie dat hij naar mijn armen kijkt, ik schrik en doe snel mijn mouwen naar beneden, straks ziet hij al mn blauwe plekken nog...

Na school wacht hij me op bij de fietsenstalling. 'Heb je zin om wat te gaan drinken bij mij thuis'
'Jaaa leuk!'

Bij hem thuis verteld Kaj wat hij ervan vind om in een boyband te zitten en hij heeft me gevraagd een keer naar hun concert te komen.
Toen ik opstond om naar huis te gaan zei hij dat hij het gezellig vond en gaf me een knuffel.
Ik sprong snel weg.
'Wat is er? Heb ik iets verkeerds gedaan? '
'Nee dat is het niet, ik kwam er net achter dat ik veel te laat ben, ik had allang thuis moeten zijn, sorry, ik zie je morgen!'

Alleen alleen..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu