Hoofdstuk 24.

112 14 2
                                    

Pov. Kaj
Ik loop erop af, zal ik het lezen? Ik durf het niet. Tranen rollen over mn wangen... Ik heb al heel vaak in films gezien dat als mensen het moeilijk hebben dat ze dan zelfmoord plegen.. En als afscheid schrijven ze een brief.. Maar het ging toch goed met Lisa? 'JESSIE KOM GAUW' een paar seconden later staat ze naast me, starend naar de brief snikken we nu allebij, bang voor de woorden die erin staan.. 'We moeten het lezen Kaj!' Ze loopt op de brief af... Opent hem...
'Lieve Kaj en Jessie,
Ik ben even naar mn tantes huis, ik moet nadenken. Ik wilde jullie wel appen maar het internet deed het op de een of andere manier niet, ik kom om 7 uur naar huis, eet maar zonder mij.
Xx Lisa'
Een diepe zucht verlaat mijn mond. Opgelucht. Jessie rent op me af en omhelst me. 'Omg ik was zo bang dat het een afsch..' 'Ik ook' onderbreek ik haar. Ik kijk op de klok. Half 6. Ik ga niet wachten tot ze thuis is, ik moet haar zien, NU!

Pov. Lisa
Ik haal mijn hoofd van het kussen dat op de bank van mijn tante ligt. Oei, het was een wit kussen maar er zitten nu 2 zwarte vlekken op van mijn ogen. De bel gaat. Ik kijk uit het raam. Shit! Kaj! Hij mag me niet zo zien, niet nadat ik heb gehuild! Ik ren naar de wc en haal met een wc papiertje de mascara onder mijn ogen weg. De bel gaat nog een keer en word gevolgd door 'LISA! Ik weet dat je hier bent, doe alstjeblieft open'.
Ik maak nog snel mijn gezicht nat. Kijk in de spiegel, kan er mee door. Ik ren naar de deur. 'Sorry ik sliep' kaj omhelst me, hij huilt. 'Ik was zo bezorgd. Ik dacht dat je...' 'Het gaat goed met me Kaj' lieg ik. De woorden doen me pijn, waarom lieg ik tegen hem? Dat verdient hij toch helemaal niet. Maar ja wat moet ik dan zeggen. 'Ik ben helemaal niet gelukkig, en het ligt echt niet aan jou, maar na morgen zul je geen last meer van me hebben' ? Nee, dat kan niet...

Alleen alleen..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu