Pov. Lisa
Ik sta onder de douche, ik denk na, over Kaj... Wat heeft hij nou aan mij? Een vriendin die alleen maar verdriet heeft... Misschien is het beter voor ons allebij als... Ik word uit mijn gedachten verstoord door de deur die opengaat. Ik was nog snel even de shampoo uit mijn haar, stap onder de douche weg, droog me af. Snel pak ik een slipje uit de kast en het shirt van kaj dat over de badrand hangt. Ik open de badkamerdeur en ga boven aan de trap staan. 'Kaj?' Hij kijkt naar boven. 'Hey Lisa' ik loop naar beneden, ga voor hem staan. 'Wat ben je mooi' zegt hij terwijl hij naar mn lichaam kijkt. 'Nu even niet schat!' Ik leg mijn hand in zijn nek. 'Waarom heb je niet tegen me gezegd dat je je schuldig voelt, heb ik jou dat gevoel gegeven? Want dat was dan echt niet mijn bedoeling! Het is NIET jouw schuld Kaj!' 'Weet ik, ik heb het aan de dokter gevraagd' 'i know, ik las je briefje' ik kijk hem aan, zal ik het vragen?
'Wat zei de dokter?' 'Kom Lisa, even zitten' hij begeleid me naar de woonkamer en we gaan op de bank zitten. 'Vertel nou maar!' 'Ja.. Ehm.. Je vader had door zijn alcoholverslaving ernstige hartproblemen...' Ik kijk hem verbaasd aan... Waarom heb ik daar nooit iets van gehoord? 'Zijn hart was er zelfs zo slecht aan toe dat het er elk moment mee op kon houden. Natuurlijk, ik heb die klap gegeven, maar hij had sowieso niet lang meer....' Hij kruipt naar me toe, slaat een arm om me heen, trekt me tegen zich aan.. 'Ik snap dat je schrikt Lisa..' 'Waarom heeft hij het me nooit verteld?' 'Je vader wist het zelf ook niet..de dokters zijn er in het ziekenhuis achtergekomen... Je vader kreeg een hartaanval en daardoor is hij overleden..' Ik sta op. 'Ik denk dat ik even ga joggen... Ik moet even mijn frustaties kwijt!' 'Vind je het fijn als ik mee ren?' Hij kijkt me aan met een glimlach. 'Dat is lief van je, maar nee... Ik moet even alleen zijn..' 'Oke is goed lieverd!' Hij staat op, loopt naar me toe, buigt voorover en geef me een kus. Ik knuffel hem nog snel en ren dan naar boven om me om te kleden.Ik ren weg, ver weg, ik wil alleen alleen zijn....