Hoofdstuk 17.

155 18 2
                                    

Pov. Jessie
Samuel komt net terug van een feest, het is 4 uur 's nachts... Ik heb sinds vanmiddag toen ik Lisa in het park tegenkwam alleen maar nagedacht... Ze heeft gelijk! Ik was ook alleen maar met Samuel bezig! Zo erg! Dat ik nieteens doorhad dat mijn BESTE vriendin werd geslagen door haar vader... Ik heb haar vertrouwen beschadigd en moet dat terug winnen!
Samuel wil bij me komen liggen, hij komt steeds dichter bij, het kan niet! 'Sam stop' 'huh wat heb ik nou weer gedaan dan?' Vraagt hij verontwaardigd. 'Je stinkt naar bier'
'Oh nou dan niet! Ik had nou net zo zin in je' hij glijd met zijn hand langs mijn bik. 'Sam KAPPEN NU!' 'Jezus christus, jes, wat heb jij?!'
Ik negeer hem..
'Ben je ongesteld ofso!' 'Hou je bek Sam' ik sta op en ren naar de badkamer, ik draai de deur op slot en laat me tegenen de muur aan vallen. Wat moet ik nou?! Samuel wil mij alleen maar voor de seks... Hij vraagt nooit hoe het met me gaat, wat er die dag is gebeurt, hoe het met Lisa gaat.... Wil ik dit wel? Wil ik wel verder met Sam? Een normaal vriendje zou toch niet alleen maar seks willen? Ik sla met mijn vuist op de grond, begin te huilen.
Ik moet kiezen! Samuel of Lisa?

Pov. Samuel
Wat doet Jes ineens raar.. Pff. Naja, die zal wel bijdraaien. Ik draai me om rn val in slaap.

Als ik een paar uur later wakker word zit Jessie aan het voeteneind. Ze kijkt nogal ernstig... 'Sam..' 'Ja wat is er?' Ze huilt.... 'Ik kan niet met je verder...' 'Huh what?! Hoe bedoel je je kan niet met me verder?!' 'Ik moet kiezen. Jij of Lisa... En aangezien Lisa mij harder nodig heeft als jij mij nodig hebt kies ik voor haar...' 'Hoezo heb ik jou niet nodig?! Ik heb jou hartstikke hard nodig Jes, dat weet je!' 'Ja dat weet ik, maar jij hebt mij nodig voor de seks! En Lisa om haar vader, en haar moeder of course'
Ik voel me warm worden van binnen, ik bal mijn handen tot vuisten, boos om het feit dat ze het gewoon uit wil maken! Niemand maakt het uit met mij, Samuel Leijten! Ik ben nog nooit gedumpt! Meestal dump ik omdat de seks saai word! 'Godverdomme' ze schrikt, wil weglopen..
Dat kan ik niet laten gebeuren, ik druk haar tegen de muur, kus haar in haar nek, druk mijn lippen op de van haar, ze stribbelt tegen maar ik zet door. Ze maakt zich ruig los uit mijn greep 'klootzak!' ze rent weg. Ik pak haar arm. 'Jij gaat helemaal nergens heen...'

Alleen alleen..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu