Pov. Lisa
We zijn naar huis gegaan. Kaj heeft de hele weg naar huis mn hand vast gehouden. Zo lief. Maar hij kan beter krijgen.We lopen naar binnen. Het is 7 uur. 'Zal ik wat eten voor je maken?' Vraag ik aan Kaj die er nogal hongerig uitziet. 'Ik heb eigelijk niet zoveel honger...' 'Same'
Hij loopt naar me toe, drukt me tegen zich aan, pakt mn hoofd vast en drukt zijn lippen op de mijne.. 'Ik hou van je Lisa. Ik zou echt niet weten wat ik zonder je zou moeten'
Mijn ogen prikken. Hij is zo lief. Maar echt. Hij kan beter krijgen! Ik kan niet meer. 'Ik ook van jou' ik trek mijn shirt over mijn hoofd.
Kaj lacht naar me. Hij kijkt naar me.
Hij streelt met zijn hand over mijn rug tot hij bij de sluiting is, hij maakt hem los en doet nu ook zelf zijn shirt uit.Ik lig tegen hem aan. Lepeltje lepeltje.
Hij geeft me kusjes in mn nek. Op een gegeven moment houden de kusjes op. Hij is in slaap gevallen. Dit was de laatste keer dat ik seks met Kaj zou hebben.... Het was geweldig. Ik ben hem eeuwig dankbaar voor wat hij allemaal voor me heeft gedaan.Ik ben moe... Nee, niet zomaar moe. Levensmoe... Ik kan niet meer, wil niet meer..
Ik wil naar papa en mama. Mama zei altijd dat we naar de hemel gingen. En dat als 1 van ons dood ging, we elkaar altijd wel weer tegen zouden komen, daarboven. Dat zou geweldig zijn, mn moeder weer in mn armen kunnen sluitem. Ik voel dat mn wangen vochtig zijn, van het huilen.
Het is beter zo...