[enne lugemist]

716 34 10
                                    

Hei!

Kuna olen olnud hädas pikkade juttude kirjutamisega sai otsustatud luua raamat oma lemmik youtuberist Joe Suggist. Peamiselt koosneb see küll üsna loogilises järjes jooksvatest lühikestest peatükkidest. Selleks, et lugeda ei pea sa teadma palju eelnevat tema kohta ja kui midagi jääb arusaamatuks on võimalus alati küsida. Raamat on üles ehitatud väikeste sündmuste, tegevuste ja muu kirjeldamiseks sinu ja Joe Suggi kohta.

Kui märkad raamatus märki/väljendit S/N siis see tähendab sinu nime. Ja peamiselt on raamat kirjutatud sina vormis, ehk peategelasteks oled sina ja Joe Sugg.

Kes ei ole varem kokku puutunud imagines/preference ehk siis kujutlused minu välja valitud iidoli Joe Suggi kohta. Peamiselt elu koos Joega, kui sa oled ta tüdruksõber.

Nii palju veel, et ma olen üsna kindel, et sellistel raamatutel tavapäraselt on juba enam vähem kõik olukorrad/sündmused läbi korratud siis loodan, et suudan lisada ka sinna enda poolset vürtsi.

NB!! Samuti ei ole ma palju sarnaseid eesti keeles raamatuid täheldanud ja kellel vähegi samasugune mõte peas liigub siis palun jagage ka neid raamatuid minule, sooviks väga ka mõnda sellist eesti keeles leida. Soovitavalt siis kas poiste bändidest või youtuberitest.

Ja kellel jäi midagi veel siiski arusaamatuks siis pole hullu ja kirjuta mulle kommentaaridesse :) muidugi jagan ka rohkem infot ja selgitust tulevate peatükkide all :)

PS! Pildil Joe Sugg :3

-Greete


Joe Sugg imagines; eesti keelesWhere stories live. Discover now