For BrittGetter
"Joseph, palun tõuse üles!" sa raputad oma poisssõpra ja kallistad teda läbi paksu tekikihi. Sa tead, et ta kuuleb sind, ta on lihtsalt liiga laisk, et end üles ajada. Ta oli lubanud sind täna hommikul kooli saata, kuid nüüd paistab, et sellest ei tule midagi välja. Hakkad juba tõsiselt vihaseks saama, seega raputad teda veelkord.
"Britt..." ta vingub vastu ja vehib uniselt käega.
"Joe?" sa raputad teda uuesti ja uuesti. Sul on juba tõsine tahtmine lihtsalt ta voodist alla lükata.
"Ah?" ta tõmbab teki üle pea ja keerab sulle tagumiku. Taod teda kätega vastu selga ja karjud ta nime veelkord.
"Kas sa mäletad, et sa pidid mind saatma kooli, et ma saaksin rohkem kontrolltööks õppida?" sa küsid ja vaatad teda ootavalt. Ta ei saa niimoodi sinuga käituda.
"Palun, Britt. Lase mul magada." ta vingub ja poeb patjade alla.
"Joe, sa lubasid. Palun tõuse." sa manitsed teda ja tirid talt teki pealt. Näed ta sassis juuksepahmakat ja sa tõmbad kätega üle ta lokkide, et sinna paras segadus korraldada. Sa tead, et see ei meeldi talle üldse.
Hüppad ta rinnale ja kisud teki ta näolt. Haarad ta põskedest ja surud oma huuled vastu tema omi.
Ta naerab ja avab silmad. "Mida sa teed kavalpea, ma ei ole isegi veel silmi avanud?" ta tõmbab su enda kõrvale.
Sa muigad kavalalt. "Mind ei huvita."
"Tunnid algavad alles kahe tunnipärast Britt. " ta anub sind ja poeb su külje alla.
"Aga mina olen valmis ja toit jahtub ka muidu ära."
"Mis sa tegid?" ta silmad löövad sätendama.
"Tule üles siis näed," sa pilgutad kavalalt silma ja surud viivuks ta põsele ühe sooja suudluse. Kargad voodist püsti ja jalutad ukseni.
"Palun Britt. Ma pean pesema ka." ta naerab.
"Vii mind kooli, Sugg."
Järgmine osa: kujutlus NikeZoella'le
Mul on praegu tõsiselt kiire gümnaasiumiga ja seega vabandan, et kujutlus on tõsiselt lühike. Kui sina soovid ka endale kujutlust anna märku, kuid pean tõdema, et sellega võib siiski paar päeva aega minna.
Kui kellegil on soov siis palun märgi:
1) Oma eesnimi/ nimi mida soovid kasutada jutus(kasutad)
2) Idee, sõna mingi sündmuse vms kirjeldamiseks. (Kui sul ise soovi pole, pole muret, mul on ise ka mõned ideed)
Kirjuta sõnumitesse lihtsalt "soovin endale imagine..." Ja märgi ka eelnevad punktid (nimi, idee?)
Loodan, et on soovijaid ja ma saan teie erilised kujutlused teoks viia ;)
Armastusega Greete!
STAI LEGGENDO
Joe Sugg imagines; eesti keeles
Teen FictionMõned kujutlused youtuberi Joe Suggi kohta. Tegu ei ole tavapärase raamatuga, mis jookseb loogilises järjestuses. Olen vaid kirja pannud mõned imagines/prefeneses-kujutlused. Tegu on lühikeste jutukestega, mis kirjeldavad mõnda päeva, tegevust või s...