for powersheepslove
Sa võtsin töölaualt fotokaamera ja asetasin selle enda silma juurde, et Joe fookusesse saada. Kui suutsid eristada selgelt ta nägu muigasid laialt.
"Ma võin kinnitada, et sul on täielik movember."
Joseph astub sinu poole ja lükkab kaamera alla. "Triin, ma isegi ei suuda endale vuntsi joont kasvatada. Mul ei ole mingit movembrit."
Sa asetad kaamera tagasi lauale ja haarad ta kaela tagant, õõtsud juba tunde kestnud klaveri mängu saatel ja asetad oma pea ta õlale. "Aga, ma võin alati sulle oma kulmupliiatsiga vuntsid joonistada. Ja sa tead, et ma tegelikult vuntse ei eelistaks. Mina sooviks pigem seda, et sa tõesti hoolitseksid oma tervise eest."
"Love, ma olen täismees ja ei suuda endale isegi vuntsi kasvatada, mis ma arvama peaks. Isegi Caspar saab hakkama."
"Joe, mind ei huvita mis teised arvavad ja et Caspar saab hakkama. Sa oled lihtsalt tusane."
"Jah, aga ma olen alati teistest lühem ja alati teistest vähem mehelikum ja ma alati-"
Asetad oma sõrme ta suule ja klammerdad ta pilgu endale. "Joe, sa oled alati minu. Ja mina ei hooli teistest meestest." Ta muigab rahulolevalt ja tõmbab su enda kallistusse.
Pärast paari päeva möödumist kui päiksekiirte hellituse tõttu vannituppa suundud näed Joed bokserites hambaid pesemas. Naeratad talle õrnalt ja jalutad tema juurde, et endagi hambahari haarata. Ta loputab enda suud ja surub su põsele musi.
"Joe!" karjud ja tõukad ta eemale, kuna ta habe on vastikult terav ja kraabib su nahka.
"Aga hommikumusi?" ta muigab.
"Palun, see on vuntsi kuu mitte habeme."
"See on üks ja sama."
"Mina, ei suudle sind enam, kui sa enda habet maha ei aja." sa sõnad pahuralt ja asud oma hambaid pesema. Joe seisab käed puusas ja vaatab sind ootavalt. Sa tead, et ta ei lepi su argumendiga.
Kui sa suu loputad paned kiirelt oma juuksed patsi. "Ma olen raudkindel praegu."
"Triin, ma ei kavatsegi sinu argumenti aktsepteerida." ta tõmbab sind enda vastu ja hõõrub oma nägu vastu su põske.
Karjatad pahaselt ja seisad abitult. "Joe, palun. See on vastik."
"Aga ma olen nagu väike siilipoiss, love."
Sa naerad. "Ausõna, ma uputan sind külma vee all kui sa ei lõpeta."
Sellepeale nühib ta oma nägu vastu su kaela, ise sind pihast pigistades.
"Sa oled maailma halvim poisssõber."
"Sa armastad mind, love. Ja sina kullake, pead vaid mulle hommikumusi andma."
"Sa oled karvasem kui Nala, Joseph Sugg."
Sa tõukad teda kätega ja sul õnnestub sul ta vastu dušši nurka suruda. Naerad võidurõõmsalt ja avad kraani, nii, et te mõlemad jääkülma vee lahmaka kaela saate. Joe tõmbab sind enda vastu, nii, et sina täpselt veesurve all seisad.
"Joe, palun. Kallis, Caspar peseb ja see vesi ei kavatsegi soojaks minna." sa värised ja sasid Joe märga pead.
"Aga sa vajad pesu." ta nuriseb ja tõmbab sind järsku kirglikku suudlusse.
Alistud ta tahtele ainult selleks, et külma käest pääseda ja astud siis külma vee alt välja.
"Sa võlgned mulle tass kohvi, Graham." sõnad ja jalutad rätiku järele.
Järgmine osa: kujutlus Merkukene'le
Kui sina soovid ka endale kujutlust anna märku, kuid pean tõdema, et sellega võib siiski paar päeva aega minna. Palun mitte juba kujutluste soovijatel paanitseda/muretseda, kes on oma soovist teada andnud olen üles märkinud, sellga kujub lihtsalt tõesti aega.
Kui kellegil on soov siis palun märgi:
1) Oma eesnimi/ nimi mida soovid kasutada jutus(kasutad)
2) Idee, sõna mingi sündmuse vms kirjeldamiseks. (Kui sul ise soovi pole, pole muret, mul on ise ka mõned ideed)
Kirjuta sõnumitesse/kommentaaridesse lihtsalt "soovin endale imagine..." Ja märgi ka eelnevad punktid (nimi, idee?)
YOU ARE READING
Joe Sugg imagines; eesti keeles
Teen FictionMõned kujutlused youtuberi Joe Suggi kohta. Tegu ei ole tavapärase raamatuga, mis jookseb loogilises järjestuses. Olen vaid kirja pannud mõned imagines/prefeneses-kujutlused. Tegu on lühikeste jutukestega, mis kirjeldavad mõnda päeva, tegevust või s...