Sa teadsid, et aeg parandab haavad, aga see oli üks raskemaid nädalaid su elus. Sa läksid lahku Adamiga nagu lubasid Zoele, imekombel võttis mees asja väga rahulikult. Tegelikult oli asi selles, et tal oli juba tekkinud kõrval suhe, sellepärast kõik need ööd oligi ta ära. Sa isegi ei olnud vihane või katkine, sa tundsid õnne. Kas ma siis tõesti ei armastanud teda, küsisid sa endalt? Zoe sõnas sellepeale, et sa lihtsalt peitsid oma tundeid Joe vastu Adami taha. Et sa lihtsalt ei suutnud endale seda tunnistada, et sa armastad oma parimat sõpra. Võibolla oli tal õigus. Kuid nüüd oli see rikutud. Zoe küsis iga jumala päev, et ta võib Joega rääkida, kuid sa tahtsid ise hakkama saada.
Joe väsis päris paari päeva helistamast ja jättis su lihtsalt rahule. Sa olid vihane, kuigi teadsid, et sa ei oleks vastanud. Sul oli häbi. Häbi endale tunnistada, et sa armastasid teda rohkem kui sõpra.
Pärast väsitavat tööpäeva kutsus Caspar sind välja sööma ja kuna sa teadsid, et midagi lõbusat teha on just praegu see mida sa vajad, siis otsustasid sa nõustuda.Muidugi ei meeldinud sulle mõte sellest, et sa pead ise Casparile järgi minema, aga kuna mees sind nii väga palus siis sa tegid seda. Pealegi ei olnud Casparil autojuhi lubasid ja sa päästsid ta tüütust ühistranspordist.
Oled selga pannud kitsalõikega musta kleidi ja koputad närviliselt uksele. Palun mitte ainult, et Joe ukse avaks, sa palud mõttes. Ootad üsna kaua kuni kuuled jooksusamme.
Su kõige hirmsam unenägu saab tõeks, kui Joe ukse avab. Sa pöörad häbist pilgu alla, sa ei suuda isegi talle otsa vaadata.
"Hei sina. Väga hea sa jõudsid, tule edasi S/N." Joe haarab su käest ja tõmbab su sisse.
Kortsutad kulmu. "Vabandust, aga ma ootan Casparit!"
Joe juhib su diivanile istuma ja laseb su käest siis lahti. "Soovid vett, kohvi, teed?"
"Kus Caspar on?" sa ärritud ja tõused diivanilt püsti.
"Mmm...sa pead mind kuulama." Joe istub su kõrvale ja tõmbab su käed enda sülle.
Sa vihastud ja tõmbad käed ta sülest. Kas ta lihtsalt mängib su tunnetega ja saa tead, et karm tõde on see, et sa ei suuda temaga enam lihtsalt sõber olla.
"Joe palun, ma ei vaja selgitusi. Mul on lihtsalt kahju, et see nii läks."
"S/N mina vajan selgitusi ja sind."
"Nagu ma näen Caspi siin ei ole ja ma lihtsalt lahkun."
"Ei Caspar ei tule, ta lihtsalt..." Joe hakkab seletama, kuid sa saad juba kõigest aru ja peatad ta.
"Mida sa teed enda arust, Joseph?" sa vehid närviliselt kätega ja hakkad ukse poole astuma.
"Oota, S/N, palun ära mine." Joe palub nutuselt ja astub su ette, "palun räägi minuga."
"Millest? Kuidas ma end veel häbistada saan?"
Ta ohkab raskelt. "S/N sa oled juba mulle kõige imelisemat asja öelnud. Et sa armastad mind. Ja mina ka, ma armastan sind. Tõesti armastan. Ma tahan sind paluda enda tüdruksõbraks ja sind suudelda, kaisutada ja hoida ja teha kõike mida paarid teevad. Sa lihtsalt pead mul lubama. Palun."
Joe haarab su käed ja lükkab su juuksesalgu kõrva taha. See on kõige imelisem asi mida sa kuulnud oled. Ta tõesti armastab sind.
Sa naeratad. "Ma luban."
"Sa oled minu tüdruksõber ja parim sõber? Palun?" Joe muigab laialt ja kallistab sind.
"Jah olen." sa naerad.
"Väga hea, sest siis saan ma sind suudelda." Joe muigab ja püüab su pilgu. Teie vahel on hetke vaikus ja sa sulged oma silmad kui ta sind suudleb.
Ta naeratab läbi suudluse. "Ma olen oodanud seda meie kohtumisest saati."
"Sa mõtlesid juba kuueaastaselt minuga suudlemisest." sa naerad ja suudled teda uuesti.
"Kas Casparit tõesti ei ole?" sa muigad vaikselt.
"Ei ole." Joe muigab kavalalt ja suudleb su kaela.
"Väga hea." sa oigad ta võlust ja poed ta soojade käte vahele.
Järgmine osa: Ta viib su uisutama
YOU ARE READING
Joe Sugg imagines; eesti keeles
Teen FictionMõned kujutlused youtuberi Joe Suggi kohta. Tegu ei ole tavapärase raamatuga, mis jookseb loogilises järjestuses. Olen vaid kirja pannud mõned imagines/prefeneses-kujutlused. Tegu on lühikeste jutukestega, mis kirjeldavad mõnda päeva, tegevust või s...