Sina ja Caspar mängite fifat võidu peale. Kuna oled alati olnud väga sihikindel ja võiduvalmis teed kõik, et ka võita. Kuid ka Caspar pingutab väga, kuna võit käib siiski ühe karbi pizza peale ja te teate, et kui üks teist võidab ei jaga seda kumbki. Mitte, et sa nii väga seda pizzat tahad, tegelikult on asi lihtsalt võidus.
"Ära sa mitte püüagi," Caspar karjub ja jookseb sinu eest koos palliga minema. Sa ei kavatsegi alla anda.
"Pane proovile, Casp." sa karjub võidurõõmsalt.
Kulub vaid sekund, kui kõik aegluubis juhtub, sul üritab Caspar üle kavaldada ja nüüd on vaid sul vaba tee, et värav lüüa. Mis ka juhtub. Kuna sa oled liiga rõõmus tõstad sa oma käed ette ja järgmisena libiseb su käest hooga mängupult.
Karjatad nutuselt kui see vastu Joe pead lendab. Joe on liiga šokis esialgu ja ka Caspar, seega nad lihtsalt vaikivad. Sa tõused püsti ja kui sa näed, et su poisssõbra pea on verine jooksed sa ta juurde ja hakkad nutma.
"Oh jumal, Joe. Mul on kahju, nii kahju." sa sõnad ja käsid tal istuda.
Ilmselt on ta sinu reaktsioonist veel rohkem närvis ja ta proovib sind lohutada, kuid sa tunned end nii süüdi.
"Ma tõesti ei tahtnud." sa nutad ja isegi ei julge teda puudutada.
Caspar on seeaeg Joele külmakoti toonud mida sa ta peapeal hoiad.
"Palun anna andeks," sa ei suuda nutmist lõpetada ja seega otsustab Joe ise oma haava ravida, kuna su käed värisevad kohutavalt.
"Palun rahune, love. Ma ei ole sinu peale vihane, rahune ometi." Joseph sõnab ja kallistab sind pikalt.
Pärast hoiad sa tal mitu tundi silma peal ja hiljem suudab Caspar selle kohta isegi nalja visata. Sa tunned end siiani süüdi, kuid oled suutnud maha rahuneda, see ei olnud ju meelega.
"S/N, kas me võiks nüüd sellest pizzast rääkida," Caspar naerab.
"Ma ei taha ausõna sellest pizzast mitte midagi teada, Caspar."
Järgmine osa: Ta on vihane
YOU ARE READING
Joe Sugg imagines; eesti keeles
Teen FictionMõned kujutlused youtuberi Joe Suggi kohta. Tegu ei ole tavapärase raamatuga, mis jookseb loogilises järjestuses. Olen vaid kirja pannud mõned imagines/prefeneses-kujutlused. Tegu on lühikeste jutukestega, mis kirjeldavad mõnda päeva, tegevust või s...