Ta tahab kaisutada

217 28 4
                                    

Joe ei suuda kõrgete emotsioonide kontrolli all hoidmisega hakkama saada, aga see eest, oskab ta ise enda tundeid väga hästi väljendada. Sa tead alati ennegi kui sa jõuad voodist üles tõusta, et tal on täna armastusvajadus päev.

Seega poeb ta alati su külje alla ja mängib su juustega seni kaua kui sa alla annad ja naerma hakkad. Selle peale kingib ta sulle pika sooja suudluse, mässib oma keha tugevalt ümber sinu nii, et sa saad vaevu hingata. Kuna sulle ei meeldi kaua liikumatult pikutada näksad sa õrnalt teda kõrvalestast mille peale ta alati närvi läheb.

Ta manitseb sind ja karistuseks tõmbab keelega üle su kõrvarõnga, mida sa vihkad. Sa karjud ta nime ja ta vaatab sind oma süütute silmadega.

Ta põimib taas end sinu vastu ja lausub lapslikult, et ta tahab kaisutada. Kuna tead, et see on tema väljendusviis end armastust sinuga jagada võtad sa ta enda rinna vastu kui äsja sündinud beebi. Joe võib niimoodi mitu minutit olla, kui ta tahab nüüd sind enda käte vahele võtta. Sellepärast vahetate kohad, algul Joele ei meeldi see lamamisasend ja te proovite niikaua rahu leida, kui sa täielikult kui täht Joe peal lamad. Ta silitab su selga ja suudleb sind põsele, kinnitades, et ta tahab, et see hetk peatuks.

Järgmine osa: sa lööd teda

Joe Sugg imagines; eesti keelesWhere stories live. Discover now