Ta õpetab sulle matemaatikat

216 25 2
                                    

                  

Ühel talvisel õhtupoolikul on palunud su ülemus teha aasta aruande, sa vihkad alati seda, kuna tead, kui halb sa matemaatilistes tehetes oled. Tõesõna, vahel oled sa nii hajameelne ja saamatu, et sa suudad isegi liitmise ära unustada.

Oled end sättinud mugavalt sinu ja Joe voodile istuma, kuulad rahustavat muusikat ja naudid küünla hõngu.

Su poisssõber Joe on arvuti taga ja tegeleb oma mängukanali uue video filmimisega. Seega ehmatad sa alati, kui ta mõne jumpscare peale ehmatab, sa muigad alati selle peale, sest tead, et tavaliselt polegi see jumpscare nii hull kui Joe karjatus ja reaktsioon.

Sa oled tõsiselt süvenenud oma töösse, kui Joe hüppab järsult sinu kõrvale voodisse, nii, et su raamatud veidike õhku tõusevad.

"Joseph," sa manitsed teda ja saadad talle ühe etteheitva pilgu.

"Sa pole üldse lõbus täna, S/N." Joe muigab ja paneb su raamatud öökapile.

"Joe, mul oli neid veel vaja." sa karjatad.

"Ei ole, kell on juba palju ja sa peaksid magama minema."

"Sa tead, et ma pean selle arvestuse ülehomseks valmis saama ja ma juba lubasin homme sinuga välja minna."

"Aga ma tahan kaisutada." ta sõnab. Vahel on ta nii lapsik.

"Mina ei sega sind kui sa töötad ja sa võid ise magama heita. Ma pean vaid ühe asja ära lõpetama."

"Sulle ei meeldigi matemaatika, S/N." Joe naeratab ja suudleb sind põsele.

"Jaa, aga Joe mul on vaja see lõpetada."

"Aga ma võin sind aidata, S/N." Joe sõnab magusalt ja imeb su kaela.

Sa hingad raskelt ja tead, et ta on jätkuvalt selle vastu, et sa proovid tööd teha.

Ta suudleb sind põsel. ,Üks plus," ja siis hammustab õrnalt su õlga, "üks," ta lükkab su enda alla," on kaks."

Sa ägised ta all, kui ta su arvutiekraani kinni paneb, kuid enne kui sa jõuad selle avada palub ta luba su huulte vastas sind suudelda.

Pööritad silmi. Sa kiljatad naeruselt kui sa ta enda pealt maha lükkad ja mees kiiruga pettunult tagasi püsti tõuseb.

"Me isegi ei jõudnud arvu kaks lahti seletada," Joe muigab ja haarab su selja tagant kallistusse.

"Joseph, kui ma selle arvelduse lõpuni saan siis me jõuame selleni ka, aga sa pead lubama, et sa ei sega mind hetkel."

"Kas sa ei suudagi nii keskenduda?"'ta muigab ja kingib sulle mitu musi põsele.

"Ei, Joe, ma ei saa niimoodi keskenduda."

"Aga mis sind siis häirib?" ta imeb su õlga ja suudleb su lõuajoont.

Naerad ja otsustad oma arvuti kapi peale panna, poed ta käte vahele ja lausud. "Nüüd olen valmis ma keerulist kahte lahti arutama."

Joe Sugg imagines; eesti keelesWhere stories live. Discover now