!!!!!S/N- sinu nimi!!!!!
Terve su pere peab kolima uude majja, kuna su ema leidis juuksurina parema töökoha väikses Londoni ilusalongis. Sulle ei meeldi see mõte, sest sa pead jätma oma sõbrad lasteaiast.
Kallistad oma nukku Bellat ja kammid ta juuksed heleroosa kammiga läbi. "Emme, aga kas me peame kõik uued asjad ostma, sest need jäid ju siia!?"
"Ei kallis, need toob hiljem kolimisauto järgi." vastab su ema ja paitab pead, kui isa auto käivitab pigistad sa kurbusest oma nukku ja lubad talle, et te leiate endale sealt veel paremad sõbrad.
"Olete valmis mu neiud?" isa hõiskab roolist ja sõidab teie kodu juurest minema.
"Ei ole," sa nukrutsed ja lausud oma nukule, "Minule ja Bellale ei meeldi see, issi."
"Kallis, küll Bella ja sina leiate endale sõbrad, ära muretse. Meie naabritel on sinu vanune poiss ja paar aastat vanem tüdruk. Kindlasti saad sa nendega sõbraks ja küll Bella ka endale mängukaaslase leiab."
"Mina ei taha poisiga mängida, poisid sikutavad ainult mu patse ja teevad nukkudele haiget." sa torised vastu.
Isa naerab. "Küll sa leiad endale sõbra."
"Aga kas ma enam siis Anat ei näegi?" sa puhked nutma ja lased oma peal vajuda su roosasse tooli.
"Kallis, Ana tuleb meile kindlasti külla, palun."
"Sa lubad?" sa küsid vaikselt. "Emme sa pead lubama."
"Ma luban kallis S/N. Rahune nüüd, meil pole enam kaua sõita." ema proovib sind rahustada ja sa otsustad silmad sulgeda.
Ehmatad kui su ema su turvavöö avab ja sind üles proovib ajada. "Kallis S/N me oleme kodus. Tule vaata."
Sa kortsutad vihaselt kulmu ja astud kõrgest autost välja. Naeratad kui eemal suurt puud ja selle all liivakasti näed. "Emme, kas ma tohin sinna minna?" sa hõikad rõõmsalt, kuna su eelmises kodus ei olnud liivakasti ja sa oled seda endale alati tahtnud.
"Muidugi mine." ema paitab su pead ja läheb isa juurde.
Jooksed rõõmsalt liivakasti poole, kuid jääd seisma kui selle kõrval poissi autoga mängimas näed.
Poiss tõstab pea kui sind märkab ja tuleb sinu poole. Sa kortsutad vihaselt kulmu ja surud oma nuku vastu rinda.
"Mina olen Joe." pruunide lokkis juustega poiss sirutab sulle käe ja naeratab.
"S/N." sa paned käed pahuralt risti ja vaatad teda vihaselt.
"Kas teie oletegi meie uued naabrid?" poiss küsib ja ulatab sulle oma käe. "Tule ma näitan sulle midagi."
"Ma ei tohi kaugele minna, Bella ka ei taha tulla."
"Kes on Bella?" küsib poiss.
"Minu nukk," sa vastad ja sirutad oma nuku välja.
"Ta näeb välja täpselt nagu sina," Joe naeratab, "oota siin, ma käin korra ära."
Sa imestad, et ta sinu nukku kiusama ei hakka ja jääd teda ootama. Istud liivakasti äärele ja paned oma nuku enda kõrvale istuma.
Joe saabub varsti käes poiss nukk ja ta hüüab su nime. "Vaata S/N." ta istub su kõrvale ja näitab sulle oma nukku.
"Tal on samasugused juuksed ja silmad nagu sinul." sa naerad ja palud nukku enda kätte.
"Mu õde Zoe andis selle mulle, sest ta ütles, et see olen nagu mina. Nagu sinu nukk Bella."
"Sul on õde?" sa naeratad ja mängid veidike aega Joe nukuga.
"Jah, on küll. Te saate kindlasti hästi läbi"
"Meie nukud ka." sa naeratad ja vaatad Joed. Mängite veidike aega koos kuni su ema kutsub sind sööma. Lubad Joele, et te kohtute homme hommikul pärast lõunasööki samas kohas. Temal kaasas oma nukk ja sinul oma nukk.
Järgmine osa: Kuidas ta sind tüdruksõbraks palub: Osa 1
YOU ARE READING
Joe Sugg imagines; eesti keeles
Teen FictionMõned kujutlused youtuberi Joe Suggi kohta. Tegu ei ole tavapärase raamatuga, mis jookseb loogilises järjestuses. Olen vaid kirja pannud mõned imagines/prefeneses-kujutlused. Tegu on lühikeste jutukestega, mis kirjeldavad mõnda päeva, tegevust või s...