"Zoe, vaata seda!" sa näitad talle ühte suvist kleiti, Zoe jalutab sinu poole ja vaatab kleiti."Mulle meeldib lõige, aga mitte värv." ta vastab ja sa jätad selle sinna paika.
"Ma tean, see." hõikad ja hoiad enda ees imeilusat kleiti, mis oleks täpselt Zoe joaks. Sa naeratad kuna tead, et tema vaimustunud pilk reetis ta.
"See on võrratu." Zoe sõnab elevalt ja tõmbab selle sult käes, et seda proovida.
"Ja ainult seitseteist dollarit." Zoe hõiskab.
"Jaa, aga ma olen kindel, et kui me tagasi jõuame, ei lase Alfie meid uksestki sisse."
"Kui tema mitte, siis Nala küll," ta sõnab ja keerutab end sinu ees, "see on super ilus, aga samas ka mugav. Ma võin vabalt seda lihtsalt kodus kanda ja ka välja minna, kui tahan."
"Siis me ostame selle." sa naerad ja lükkad ta tagasi riietus ruumi.
"Kas Joe tuleb ka täna Brightoni?"
"Ma ei tea. Ta ei ole mulle midagi maininud, kui ei, siis ma sõidan täna tagasi Londoni."
"Jah, aga täna tulevad ka Poppy ja Seans. Ja pealegi Alfie ja Nala hakkavad sind igatsema nii palju kui mina."
"Ma tean, aga Joe on niigi pettunud, et ma olen juba mitu päeva Brightonis. Ja ma ei taha nii kaua kodust eemal olla."
"Ah ole nüüd, S/N, Joe on täiskasvanud mees, ta suudab paar päeva ilma sinuta olla."
"Sa tead, kui kannatamatu ta vahel on."
"Jah, eriti veel kui see puutub sinusse ja ta ei oska üldse kõrgeid emotsioone taluda ja kontrolli all hoida."
"Sul on õigus, oled sa muidu valmis?" küsid ja Zoe astub riietunult kabiinist välja.
Järgmisel hommikul otsustad sa tagasi Londoni sõita ja seega jätad sa kõigiga hüvasti. Kuna tahad Joele üllatust teha, ei teata sa talle, et sõidad tagasi.
Kui ukse avad tervitab sind kohe Caspar, kes ütleb, et on hea, et sa tagasi oled. Küsid Joe kohta ja suundud teie magamistoa poole, kuna kell on alles üheksa magab Joe alles sügavalt ja sa jalutad tema juurde, et ta pehmetesse lokkidesse üks musi suruda.
Kui huuled talt eemaldud avab ta silmad ja vaatab sind uniselt, tal kulub vaid hetk, et aru saada, et see oled sina ja ta tõmbab su ootamatult enda peale voodisse.
"Joe," sa naerad kui ta terve su näo täis ilastab, ta põimib oma jalad ümber sinu ja hoiab sind tugevalt.
"Ma juba mõtlesin, et ma pean sulle järgi ise tulema."
"Ma olin ainult paar päeva Joseph." sa naerad ja suudled teda viivuks.
"Ja aga mulle ei meeldi, kui sa nii palju aega Zoe'ga oled, mina olen sinu poisssõber ja sa pead minuga olema."
Sa muigad ja lükkad näolt ta loki. "Jaa, aga sa ei saa mind kinni hoida."
"Selles ma kahtlen, love." ta naerab ja pigistab sind veel tugevamini.
"Joe, mul hakkab varsti jopega palav, kui sa mind nii tugevasti pigistad."
"Pole probleemi love, me võime üldse riided ära võtta." Joe sõnab ja tõmbab lahti su jope luku.
Järgmine osa: Ta tahab kaisutada
VOUS LISEZ
Joe Sugg imagines; eesti keeles
Roman pour AdolescentsMõned kujutlused youtuberi Joe Suggi kohta. Tegu ei ole tavapärase raamatuga, mis jookseb loogilises järjestuses. Olen vaid kirja pannud mõned imagines/prefeneses-kujutlused. Tegu on lühikeste jutukestega, mis kirjeldavad mõnda päeva, tegevust või s...