Oled just lõpetanud jooksmast hommikust ringi, mida sa iga päev teed. Sa oled väga varajane ärkaja ja kohe kindlasti hommiku inimene. Nagu tavaliselt jõuad sa täpselt kell neli tagasi oma korteri ette ja seegi kord ei lähe teisiti.
Kui jõuad oma korteri ukse taha, et leida toa võti tervitab sind su naabrinaine, kes samuti oma koeraga jalutama läheb. Sõnad naeruselt ilusat hommikut ja astud sooja tuppa. Kuna on esmakordselt vihmane ilm raputad sa oma kehalt maha vihmakeebi ja kisud jalast oma jooksu jalanõud.
Umbes tunni aja pärast oled jõudnud higi enda kehalt maha pesta ja sa jalutad juba täies riides köögi poole, et endale kohv tassi teha.
Enne kui sa jõuad vee keema vajutada heliseb su telefon taskus ja sa peatad oma tegevuse ja võtad selle taskust.
Imestad kui näed, et helistajaks on Joe, sinu poisssõber, kuna tead, et ta armastab alati kaua magada.
"Kallis S/N. Mis sa teed?" Joe sõnab reipalt ja sa saad juba sekundiga aru, et ta on purjus. Ja ilmselt on ta alles baaris, kuna sa tuvastad vali muusika ja mitmed kilked.
"Hommikust Joe," sa naerad, "sa oled ikka veel baaris?"
"Ei," ta naerab, "ma olen kodus. Ausõna."
Raputad tusaselt pead. "Ära valeta mulle Joe, ma tean, et sa lubasid täna Caspariga ja Oliga baari minna ja sa oled siiani seal."
"Aga sind ei ole siin, love. Ja see on probleem."
"Mu tööpäev algab umbes kolme tunni pärast Joe," sa pahandad ja jalutad oma magamistoa poole.
"Aga sa võid ju selle minu pärast edasi lükata!"
"Joe, ma töötan kontoris, graafiku alusel, mina ei saa oma aega planeerida. Sa tead seda väga hästi." oled juba tõsiselt pahane, kuna tead, et ta valetas sulle. Ta lubas sinuga koos lõunatada, mis ilmselgelt täna ära jääb.
"Ära vihasta S/N. Meil läks lihtsalt kauem ja Alison tahtis, et ma jääks?"
Sa kortsutad kulmu. "Kes see Alison veel on?"
"Minu fänn loomulikult, ta teab kõike minust, isegi rohkem kui mina ja ta armastab meid mõlemaid. Pealegi seletas ta mulle lõpuks selle 'shippimise' sisu lahti." kuuled kuidas arvatavasti Alison kõrvalt karjub, et ta on Alisa.
"Väga tore, ütle nüüd kus Caspar ja Oli on?"
"Mis sul neist, babe? Mina olen sinu poisssõber," Joe naerab ja siis kestab vaikus, "Oota korra Oli?"
"Joe anna palun Olile telefon." sa sõnad tüdinenult ja paned endale kiirelt selga mantli.
Oled juba jalanõud jalga saanud ja korterist välja astunud kui lõpuks Oli tervitust kuuled.
"Oli sina oled kindlasti kõige kainem. Palun ütle kas te olete veel baaris?"
"Jah ja Caspar ja Joe on mõlemad minuga. Ära muretse ma hoian neil silma peal."
"Väga hea, ma helistan kui kohale jõuan. Ja palun ära lase Joel enam juua, tal on vaja täna õhtul uus video filmida."
"Muidugi ja sõida ette vaatlikult, ilm on üsna jube."
"Aitäh." sa naeratad ja tõmbad oma kapuutsi pähe, et räästa alt vihma kätte astuda.
Sul kulub veidike alla tunni, et jõuda baari, kus Joe ja Caspar alati käivad. Pargid auto tänava võrra edasi ja kiirustad vana hoone poole, kus rahvas sisse ja välja käib.
Õnneks märkad juba eemal Olit seismas, Caspar ja Joe tema kõrval. Kiirustad nende juurde ja avad oma vihmavarju, et see neile ulatuda.
Oli väristab külmast õlgu. "Nüüd on kohe kindlasti see üks viski läinud."
Sa naeratad ja vaatad Joed, kes su pilku eirab. "Tänan, Oli."
"Sa saad mulle selle heaks teha, kui meid koju viskad." sõnab Oli ja ulatab sulle tagasi vihmavarju, kuna ta on oma kapuutsi pähe tõmmanud.
"Ei, aitäh." sa naeratad.
"Muidugi me ei vii Olit koju, kas sa siis ei näe, et ta lihtsalt flirdib sinuga?" Joe karjatab ja püüab su pilgu.
Vaatad teda vihaselt. "Tõesti Joe, see on ainus asi mida sa praegu suudab mulle öelda. Et ma flirdin sinu sõbraga?"
"Aga see on ju ilmselge." ta sõnab pahuralt.
Sa plahvatad vihast. "Mida kuradit? Ma sõitsin tund aega siia, et tulla ainult sulle järgi, sest sa oled end pildituks kaaninud. Mul on ainult teine tund, et jõuda tööle, sest mina ei saa käia siis baaris joomas kui ma tahan!"
"Ma ei käskinud sul endale järgi tulla!" Joe vihastub ja sa ei suuda talle isegi otsa vaadata. Kas ta tõesti mõtleb nii? Pärast kõike?
"Rahunege palun," Oli sõnab ja püüab su pilgu," on parem kui me lahkume."
"Ilmselgelt ei tule Oli koos meiega! S/N sa ei ole nii loll, et sellest aru saada."
"Ära sa mitte mõtlegi midagi enam öelda Joe, kas sa mõtled ka mida sa räägid?"
"Vali! Vali kas mina või Oli!"Joe karjatab.
Sa tardud. Ta ei saa seda ju tõesti mõelda. Ma ei jäta neist ühtegi siia niimoodi sellises seisus maha. "Sa ei mõtle ju tõsiselt Joe?"
"Ma ütlesin, sul on valida kas mina või Oli. Kui sa valid tema siis ma lahkun, ma lähen kas või jala."
"Mis su kuradi probleem on bro, sa ei saa midagi sellist S/N öelda. Kas sa ei näe, et ta sõitis sinu pärast siia! Ja kui ma tekitan mingi probleemi siis ma lähen ise taksoga. Aga ma olen sinus pettunud, sõber!" Oli langetab pea ja vaatab sind, "ma saan ka ise. Tõesõna."
"Ei, Oli. Sa tuled minuga, te kõik tulete ja ma kurat ei hooli praegu sellest. Te kas kobite autosse või lahkun ma ise. Joe, ja mina olen ka praegu täiesti tõsine."
"Kas ma tõesti saaks koju?" Caspar sõnab, ise näost lumi valge. Ta juuksed on vihmast lokki tõmmanud ja ta väriseb vihma käes.
"Jah." sa sõnad närviliselt ja jooksed oma auto poole. Õnneks suudab Oli Caspari ja Joe taha istmele sättida ja istub ise nende vahele.
Oled terve sõidu aja liiga vihane, et midagi rääkida, seega paned lihtsalt mängima raadio ja vahetad vahel mõne sõna Oliga. Joe vajub poole sõidu peal magama ja sa tead, et nii ongi parem.
Esimesena sõidutad koju Oli, keda südamest tänad abi eest. Sul on tõesti oma viisteist minutit, et tööle õigeks ajaks jõuda.
"Te saate siit ise edasi." sõnad Casparile ja Joele kes on ka vahepeal üles tõusnud. Peatud nende maja ees.
Joe vaikib ja Caspar noogutad hädiselt pead. "Aitäh S/N."
Naeratad kurvalt ja vaatad kas nad jõuavad ka tuppa. Kui näed neid mõlemaid tuppa sisenemas heida hetkeks pilgu majale ja kiirustad siis tööle.
~ˇˇ~
Oled kurnatud kui õhtu poolikul koju jõuad ja end diivanile pikali viskad. Kulub vaid viisteist minutit pikutamist, kui su uksele koputus kõlab.
Jalutad ukseni, kuid tead juba kes seal on. Ilmselgelt ei saa see keegi muu olla kui Joe.
Su poisssõber seisabki su ukse taga vihmast läbi ligunenud, juuksed krussis ja su lemmik šokolaadikarp käes.
Sa muigad. "Kui šokolaadid on ka kuidagi märjaks saanud ei võta ma vastu vabandust."
"Siis võin ma edasi astuda, sest ma tõesti hoidsin neid vihma eest." Joe naeratab ja haarab su kallistusse.
Kilkad naeruselt. "Aga karamelli omad on minu, Joe."
"Sina oled minu S/N." ta naeratab ja surub oma külma ja märja keha sinu vastu, et sind suudelda.
Järgmine osa: Ta õpetab sulle matemaatikat
YOU ARE READING
Joe Sugg imagines; eesti keeles
Teen FictionMõned kujutlused youtuberi Joe Suggi kohta. Tegu ei ole tavapärase raamatuga, mis jookseb loogilises järjestuses. Olen vaid kirja pannud mõned imagines/prefeneses-kujutlused. Tegu on lühikeste jutukestega, mis kirjeldavad mõnda päeva, tegevust või s...