Ta töötab liiga palju

216 25 6
                                    

"Joe, kas sa palun tuleksid sööma!" sa hõikad kui asetad lauale pasta, millele terve õhtupooliku kulutasid. Casparile sa aga seda mitu korda ei pea ütlema, sest mees tuleb jooksuga sinu juurde ja kallistab sind mööda minnes tänutäheks.

"Kuidas Joel veab," Caspar muigab ja tõstab endale toidu taldrikule.

"Tundub, et me peame siiski taas ilma temata alustama, ilmselt ta laadib oma videot üles."

"Oh jah. Küll on hea, et ma selle üles sain, terve päeva võttis aega."

Sa naeratad hädiselt, kuna sa ei näe oma poisssõpra üldse. Igakord kui sa tuled tema juurde lootuses midagi teha, on tal tegemist uue videoga.

"Joe töötab ennast eesliks, ausõna. Ma ei saa aru, miks ta peab seda mängu kanalit ka veel üleval pidama. Ta uuendab iga päev, kuigi fännid näevad sellest vaid kolmekümne minutilist videot ja meie näeme, et sellele kulub terve päev ja teine ka otsa."

Sa noogutad hädiselt pead. "Sa tead, kuidas ta pingutab."

"Jah." Caspar nõustub ja jätkab einega.

Pärast õhtusööki pole Joe siiani enda toast välja ilmunud ja sa otsustad tema juurde ise minna.

Naeratad kui su poisssõber oma arvuti taga istub ja töötab.

"Ma tahan sind suudelda," sa naeratad ja jalutad oma mehe juurde.

"S/N mul on tõesti praegu liiga kiire." Joe sõnab ja ei vaatagi isegi sinu poole.

"Nii, kiire, et sa ei saa isegi oma tüdruksõpra suudelda?" sa pahandad ja istud teie voodile. Ei, tema voodile.

"Palun, love. Mul on tõesti vaja selle kallal töötada ja uus episood mu mängu kanali joaks ära filmida."

"Selge, ma leian siis oma kodu ise üles." sa turtsatad ja kõnnid ta toast välja.

Kõnnid järgmise ukse kõrvale, et Caspari juurde minna, kuid näed, et ta istub oma kaamera taga, mikrofon ta tossu sees ja ta filmib videot. Ta teleportis ennast sinna?

"Tore," vihastud ja lähed Joe tuppa, et enda kott võtta.

"Kus sa lähed?" Joe küsib, kui ta näeb sind oma asju kokku korjamas.

"Sinna, kus mulle aega leitakse Joe." sa sõnad pahuralt ja pööritad vihaselt silmi kui ta sinu juurde jalutab.

"Sa ei pea minema."

"Aga sa töötad koguaeg ja ma tõesti hindan seda, tõesõna. Lihtsalt ma ei taha sind koguaeg segada."

"S/N, kallis. Sa ei sega mind." Joseph haarab su enda kallistusse ja suudleb sind.

"Veeda paar tundi Oli või Zoega linnas ja ma luban, et ma ei jäta sind õhtul tähelepanuta."

Sa muigad. "Kõik loeb sellest, kuidas sa minuga käitud, Joe. Helista mulle, kui sul minu joaks aega leidub."

"S/N," Joe halab ja kallistab sind hüvastijätuks.

Paned selga oma mantli ja jätad hüvasti Caspariga. Ta soovib sulle kõike paremat ja sa helistad Olile, kui oma autosse istud.

"Hello, Suggy." Oli naerab su häält kuuldes.

"Mis sa arvad õhtusest kohvist ja koogist?" sa naerad ja käivitad oma auto.

"S/N sa tead kus mind leida." Oli sõnab ja sa lubad talle, et korjad ta peale.

Teil on Oliga suurepärane õhtu ja ta räägib sulle oma uutest ideest video filmimise ajal. Kui oled peaaegu teel oma koju kuuled sõnumit, mille muidugi Joe saadab.

Hei, love. Olete oodatud tagasi Suggy majja, kus teie poisssõber teile seltsi pakuks. Ei mingeid videosid. Vaid meie.

Anna andeks.

Jään sind ootama, Joe xx.

Naeratad ja keerad oma auto ümber, et pakkumine vastu võtta. Saadad Joele vastuse, et oled teel ja tänad Olit, et ta sinuga koos aega veetis. Joe vastab kiiresti.

Ma armastan sind S/N. Ootan.

Joe x.

Järmine osa: Ta ei pööra sulle tähelepanu


Joe Sugg imagines; eesti keelesDove le storie prendono vita. Scoprilo ora