Sina ja Joe olete olnud lapsepõlvest peale parimad sõbrad, kuid viimasel ajal on hakanud Joe sind tõrjuma. Ta ei naera enam su tobedate naljade üle, mis sa teed poliitika või ilma kohta. Pealegi eirab ta igat su kutset koos midagi teha. Ta ei helista sulle igal hommikul, et lihtsalt 'tere hommikust' öelda, nagu ta oli teinud seda juba oma kümme aastat. Võibolla ilustab asjaolu ka see, et sul on juba kuu aega olnud oma poisssõber, Adam. Sa küll proovid jagada nende kahe vahel oma aega, aga see läheb aina raskemaks. Sinu joaks. Adam nõuab aina rohkem tähelepanu ja Joe tõmbub lihtsalt vaikselt tagasi. See teeb sulle väga haiget, aga sa ei oska ka kuidagi olukorda lahendada. Sa ei saa ju päevi ära jagada, millal sa oled Joe või siis Adamiga. Sa armastad neid mõlemaid omal moel, kuid ikkagi tundub sulle, et sellest on lihtsalt mõlema joaks vähe.
Su ema ja isa kolisid aasta tagasi USA'sse kuna su isa sai seal parema töökoha. Sina elad nende majas ja hoolitsed selle eest hästi. Kõik on muutunud. Joe ka. Sina töötad juba aasta väikeses firmas sekretärina, palk on hea, katab su kulud. Joe tegutseb 'youtube' maailmas. Ta on tegelikult üsna kuulus. Sa küll proovid mõista seda maailma kus ta elab aga see on liiga raske. Ta elab kümne minuti kaugusel oma toanaabri Caspariga, kes on samuti youtuber. Sina ja Caspar olete head sõbrad ja sa veedad seal tihti oma nädalavahetused. Vahel tundub sulle raske see, et meedia märkab sind, aga sa elad koos Joe unistustega ja sa lepid sellega. Samuti sinu hea sõber, Zoe, Joe õde, ka tema on avastanud enda joaks youtubi ja ta on seal väga edukas. Ta teeb üsna palju videosid moest, mida sa lausa armastad. Vahel sa lausa kadetsed seda kui hästi neil kõigil läheb. Kuid sa proovid sellega leppida, et sinu lapsepõlvesõbrast on saanud keegi, kes on terves maailmas tuntud. Pooled fännid teeksid kõik, et sinu asemel olla ja sa hindad seda väga, et sul on see võimalus olla Joe Suggi parim sõber. Sa tunned paljusid youtubereid ja elad nende väikeses unistuste maailmas.
~ˇˇ~
"Babe, kas sa burksi viitsid tooma minna?" su poisssõber Adam haarab su oma käte vahele ja nurrub su juuste vastas. "Palun." Sa naased mõttest reaalsusse ja avad silmad.
"Külmkapis on ju eilsed makaronid, need saab ka soojaks teha." sa muigad ja keerad end ta poole. Ta naeratab sulle oma siniste säravate silmadega ja valab näole kõige armsama näo mida ta suudab.
"S/N palun, palun, palun." ta suudleb sind mitu korda põsele, "mul on ilge burksi isu. Mine palun Mc' Dondaldisse."
Sa ohkad raskelt ja tead, et sa ei saa vastu panna. "Maci eine?"
"Jah, palun. Kõige suurem." ta suudleb sind viivuks tänuks suule ja haarab su kallistusse.
"Ja ma pakun, et sa ei tule kaasa. Jalka?"
"Ma tuleks küll, aga sa tead, et ma pean täna endast parima andma, et Inglismaa annaks endast parima. Ma ei saa enda riiki ometi ju reeta."
Sa muigad tasa. "Anna mulle enda auto võtmed, minu oma on garaažis."
"Sinu maja, sinu garaaž. Ma võin enda oma eest ajada kui tahad."
"Sa lihtsalt ei taha, et ma sinu autoga sõidan?" sa kortsutad kulmu.
"Babe, mul pole selle vastu midagi. Olgugi, et ma pean pärast istet kolm miili taha poole lükkama." ta haarab su oma kallistusse ja surub juustesse musi. "Kas ma nüüd saaks selle burgeri?"
"Olgu. Autovõtmed?" sa naerad ja ta viskab sulle oma autovõtmed.
"Tee ruttu." ta hüüab kui sa ukse sulged ja ta auto juurde lähed. Käivitad masina ja sätid tooli ning vaatad üle tahavaatepeegli.
Umbes viieteist minuti pärast oled jõudnud kesklinna, Londoni südamesse. Sa pargid auto Mc Donaldi ette ja sulged uksed. Õnneks on rahvast üsna vähe ja sa ei pea kaua ootama, et sööki tellida.
ESTÁS LEYENDO
Joe Sugg imagines; eesti keeles
Novela JuvenilMõned kujutlused youtuberi Joe Suggi kohta. Tegu ei ole tavapärase raamatuga, mis jookseb loogilises järjestuses. Olen vaid kirja pannud mõned imagines/prefeneses-kujutlused. Tegu on lühikeste jutukestega, mis kirjeldavad mõnda päeva, tegevust või s...