Ta viib su uisutama

352 31 7
                                    

Oled just jõudnud oma poisssõbra Joe poole, et talle ja ta toanaabrile Casparile midagi korraliku süüa tuua.

"Hei, Caspar." sa tervitad meest kui ta sulle altkorruselt vastu jalutab ja sind poekottidega aitab.

"Palun ütle, et sa tõid ka pizzat!" Caspar paneb ühe su poekottidest laua peale ja vaatab sind paluvalt.

"Ei," jätkad enne kui Caspar pea norgu laseb, "aga ma tellisin pizza, mis on iga hetk siin."

"Sa oled kullatükk, S/N." Caspar naerab ja aitab sul asjad poekottidest välja võtta.

Kui olete kõik asjad külmkappi paigutanud on ka pizza saabunud ja Caspar ruttab sellega diivanile, et jätkata sarja 'kupli all' vaatamist.

"Ühined?" Caspar tõstab üles pizza tüki ja vaatab sind lootusrikkalt.

"Ma parem lähen vaatan mis Joe teeb," sa vastad naeratades, "ta ilmselt toimetab oma uue 'Sugg Sunday' video kallal."

"Viimati kui kontrollisin oli see nii." naeratab Caspar.

Muigad kiirelt vastuseks 'head isu' ja kiirustad trepist alla, et Joe magamisruumi minna. Kui ukse avad, istub su poisssõber oma arvutitoolis ja tegeleb video filmisega. Ilmselt oma mängukanali jaoks kuna ta mängib walking dead'i. Ta naeratab kui ta sind näeb.

"Ma tulen hiljem tagasi," sa sosistad.

"Mul ei lähe kaua," ta vastab ja muigab laialt.

"Ma ootan sind üleval," sa naeratad.

"Oota?" Joe paneb mängu pausile ja tõuseb toolit püsti. Ta jalutab sinu juurde ja suudleb sind kiirelt huultele.

"Ma tahtsin sind suudelda," ta muigab ja surub veel ühe suudluse su pehmetele huultele, "siis läheb mul mängus alati hästi."

Sa punastad õrnalt ja eirad elu mis su kõhus ärkab, kui Joe sind puudutab. Sa soovid talle veel kiirelt edu ja sulged ukse. Kuuled veel kuidas ta ütleb, et ta on tagasi ja siis mängima hakkab.

Jooksed taas trepist üles ja jalutad Caspari juurde. "Ma ikkagi võiks ühte tüki pizzat endale lubada ja üks osa 'kupli all' ei tee ka kunagi paha."

Caspar muigab ja ulatab sulle tüki pizzast, kui sa ta kõrvale diivanile istud. Hammustad tüki pizzast ja süvened sarja.

Umbes pooleteise tunni pärast on Joe lõpetanud ja ta tuleb istub su kõrvale. Ta suudleb sind põsele ja võtab sind enda kaissu.

"Caspar, kas sa tõesti ei võinud mulle ühtegi tükki jätta?" Joe naerab kui ta Caspari tühja karpi süles vaatab.

"Esiteks ma juba jagasin seda S/N. Teiseks palu S/N'lt ja kolmandaks sa pead üldse õnnelik olema, et ma seda kellegagi jagada suutsin."

Joe raputab pead ja vaatab siis sind. "Kas sa paneksid end riidesse ja tuleksid minuga kaasa?"

"Kuhu?" sa naerad, "kell on juba üksteist öösel. Ja nii hilja pizzat või burgerit süüa ei ole hea mõte."

"Tule ja ma näitan. Pane riidesse. Ja see on üllatus."

Sa punastad kui ta sind kirglikult suudleb ja siis püsti tõmbab. Naeratad lummatult ja lähed paned end riidesse.

"Kutid, aga mina?" Caspar seisab kohkunult köögis oma siniste pidžaama pükstes ja vaatab teid paluvalt.

Joe raputab naeruselt pead ja seob sulle salli kaela, kuna õues on tõsiselt jahe.

"Lõbutsege!" kuuled Casparit järele hüüdmas ja sa jooksed enda auto poole.

"Ei, love. Me jalutame."

Joe Sugg imagines; eesti keelesOù les histoires vivent. Découvrez maintenant