Capitolul 19.Scrisoarea

5 0 0
                                    

Author's POV

July e fericita. Harry e fericit. Toata lumea e fericita. Da, fericirea e cea care conteaza in acest moment.

De cand a iesit din acea 'coma', July nu s-a mai gandit la nimic din ce se intamplase pana in acel moment. Nici Harry nu s-a gandit. Fiecare isi amintea ceva din calatoria lor prin spatiu si timp, dar nu destul. Doctorul le spusese ca asa va fi. Acesta era pretul platit de ei pentru a avea o viata normala. Erau fericiti, ce conta un detaliu minor ca acesta?

Problema era ca cu cat treceau zilele, cu atat ei erau mai frustrati, mai nelinistiti si...nu se simtea cum trebuie. Stiau ca lipseste ceva, dar nu-si puteau da seama ce anume. Era ca o amintire de mult pierduta, o amintire de care ei incercau sa se agate si nu reuseau.

Ca sa intelegeti mai bine sa luam un exemplu concludent. Imagineaza-ti ca este sambata seara si esti la o petrecere bestiala. Nu erai pregatit/a sa te duci dar te-ai lasat convins/a de amicii tai ca petrecerea era o idee buna. Cum nu aveai nimic de pierdut ti-ai spus sa incerci. Asa ca te-ai dus la acea petrecere despre care se vorbise toata saptamana. Toata lumea e prezenta la petrecere, cu exceptia tocilarilor. Ei erau intotdeauna exclusi de la astfel de petreceri. Ai ajuns la casa unde se tinea petrecerea si ai intrat inauntru. Mirosea a bautura, tigari si droguri, poate? In orice caz ai continuat sa inaintezi si sa iti demonstrezi tie insuti ca a fost o idee proasta asa cum ai crezut de la inceput. Dar, pe masura ce orele treceau si tu ajunsesesi la al treilea pahar cu bautura, parca te simteai mai bine. Dupa paharul cu numarul 5 esti deja in culmea fericirii, euforic/a si gata de orice. Asa ca te duci pe ringul de dans si incepi sa te misti. Te misti cum stii tu mai bine si observi ca lumea vine spre tine invitandute la un dans. Dupa fiecare melodie cineva iti ofera un pahar cu bautura sau ceva ce are gust de bautura. La un moment dat numai stii nici cum te cheama sau unde esti, in asemenea hal te-ai imbatat. Stiti expresia 'ti s-a taiat filmul'? Ei bine, asta patesti tu si te trezesti la 12 dimineata cu soarele batandu-ti in ochi si dezbracat/a cu un tip/o tipa langa tine gol/goala. Daca esti baiat nu-ti pasa, dar pentru fete e diferit. Realizezi ca numai esti virgina, ca o sa dai de necaz si ca toata lumea isi va aminti de asta, cu exceptia ta.

Asta traiau si July cu Harry. Nu-si aminteau mare lucru si doreau sa afle ce li s-a intamplat. July vroia cu tot dinadinsul sa afle, doar ea fusese cea care apelase la ajutorul Doctorului. Pana la urma a fost o idee proasta tot ceea ce s-a intamplat. Dar ce puteau face?

Daca a-ti putea da timpul inapoi, a-ti face asta? De obicei cand cineva face o greseala isi doreste sa dea timpul inapoi. In cazul nostru insa, umblarea la timp este o adevarata greseala. Ei nu puteau rescrie istoria, cel putin nu din nou. Poate daca si-ar fi amintit tot ceea ce facusera idea de a da timpul inapoi ar fi total nepotrivita. Dar nu-si amintesc mare lucru, asa ca ceea ce e total nepotrivit devine potrivit.

Au incercat sa afle ce se intamplase, dar au esuat in repetate randuri. July a incercat sa-si citeasca jurnalul, dar fara succes. La un moment dat ajunsese sa creada ca asta era doar in imaginatia ei, dar nu era si noi stim asta foarte bine. Harry nu avusese mai mult noroc. Asa ca au lasat balta jurnalele.

Nici sa intrebe oamenii din senin nu puteau, ar fi foat desemnati nebuni cu acte in regula. July stia ca de fiecare data ca se uita in oglinda ceva este gresit. Pe de alta Harry facea tot mai multe vizite la cimitir, acolo unde ar fi trebuit sa se afle Rosen Made. Cripta era acolo, dar ei nu vroiau sa intre, nu fara un motiv intemeiat, bineinteles.

Intr-un fel stiau ca acolo vor gasi o parte din raspunsuri. July a facut o vizita la Spa Solt cu Harry. Insistase sa vina cu ea pentru a nu fi atrasa de la obiectivul ei. Baietii cu patratele si vedetele renumite erau prezente acolo, desi le vedeai foarte rar. Doar era un spa la marginea Londrei, evident ca nu venea multa lum acolo.

Love problemsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum