Capitolul 16. Dificultati(2)

16 1 0
                                    

Draga jurnalule,

E surprinzator felul cum viata te poate lua pe nepregatite. Asa-i? De fiecare data cand raman singura incerc sa ma gandesc la aspectele vietii mele. Nu stiu daca ce fac acum vrea sa continui toata viata. Asa ajungi la un moment dat, sa te gandesti ca ce faci acum nu va mai functiona odata cu trecerea timpului. Deseori se intampla acest lucru, lucrurile i-au pur si simplu o intorsatura de 180° . Cine a spus ca viata e corecta? Ea e echilibrata, dar nu corecta.

Nu trebuia sa fi facut aceste lucruri de la inceput. Nu trebuia sa fi folosit ceasul, sa particip la cursa sau sa o ascult pe ea. Anelise mi-a distrus viata, din cauza sunt eu asa. Neajutorata,adica. O urasc si de aceea trebuie sa o distrug. Singura problema e ca nu stiu cum si asta e ceea ce ma nelinisteste de o buna bucata de timp incoace.

Numai vreau sa fiu Rosalinda, o fugara prin timp si fara o casa, familie si cariera promitatoare. Imi vreau prietenii inapoi.

Recent, dupa multe cautari am aflat intamplator ca fiecare calatorie a noastra ne da prezentul peste cap. Eram imposibil ca asta sa nu se intample. Am gasit pe cineva care ne poate ajuta, dar e prea riscant.Toata lumea are de suferit din cauza noastra si pentru asta ma urasc pe mine. Totusi, Anelise ramane singura problema ce trebuie distrusa.

Nu stiu cand iti voi mai scrie, poate niciodata. Sau poate am facut-o deja. Cine stie? Cu aceste calatorii notiunea timpului pentru noi e egala cu zero.

14 noiembrie 2058

25 iulie 2013

Author's POV

Cu ce ar trebui sa incep? E atat de incalcita povestea asta, nu crezi? Tu, ala care citesti, da tu, esti atent la mine? Bun, pentru ca am de spus ceva.

In cimitir, atat July si Harry erau prinsi sub vraja lui Anelise. Amandoi credeau ca merg spre capela, dar se inselau si inca cum. Anelise era multumita, poate mai mult de atat, stia ca ei nu vor reusi. Vazuse asta cu ochii ei si era mandra de ea. Dupa ce Harry a parasit-o si ea si-a pierdut slujba s-a gandit ca singurul lucru pe care ar trebui sa il faca ar fi acela de a se razbuna.

Era singurul lucru la care se gandea. Avea o minte bolnava, ca cea a psihopat. Cine ar fi crezut ca ea va ajunge asa? Nimeni. Si stiti de ce? Pentru ca ea nu era asa, nu credea ca va fi asa. Nu se imagina niciodata ca concepe planuri pentru a se razbuna pe fostul iubit si actuala lui. Daca cineva i-ar fi spus asta probabil ar fi ras. Cliseic, dar adevarat.

Aceasta nebunie nu incepuse dupa despartire si concediere,in niciun caz. Incepuse inca de cand ea aflase ca Harry Styles inca mai tinea la Julia Spears. Putine sapaturi si intr-o noapte Emily/Anelise aflase tot ce vroia si ce nu vroia despre cuplul acesta. Ajunsese sa ii urasca, dar cand Harry si ea au avut prima aventura ei i-a venit ideea. Va ramane cu Harry si ii va da peste nas lui July,pacat ca n-a fost asa.

Il dorea pe Harry mai tare decat si-ar fi dorit altceva si si-o dorea pe July scoasa din peisaj, definitiv. Asa ca atunci ca familia Spears a avut accidentul ea i-a sarit in ajutor, prezentandu-se drept Anelise, asa cum o stim cu totii. Ea i-a recomandat lui July sa-si schimbe numele, dar nu credea ca aceasta o va asculta. Surprinzator a facut-o.

July era disperata, isi dorea sa ingroape viata ei. Asa ca a ascultat-o pe Anelise cuvant cu cuvant. Se sintea hipnotizata de tot ceea ce-i spunea aceasta necunoscuta. Avea incredere in ea, pentru ca stia ca o va ajuta. Insa ceva ii spusese de la bun inceput ca facea un lucru gresit. N-a vrut sa-si asculte instinctul pentru ca de fiecare data cnd o facuse regretase putin. Si-ar fi dorit sa n-o fi facut. Trebuia sa ramana calm si pe picioarele ei, nu sa faca tot ceea ce-i dicteaza o straina aparuta de nicaieri. A facut cercetori cu privire la Anelise si nicaieri nu se gasea nimic despre ea. Se ura ca facuse acest lucru, dar asta era si numai avea cum sa indrepte asta acum.

Love problemsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum