Capitolul 8.Dragostea e complicata.

48 1 0
                                    

Author's POV

Andre si Miranda plecasera la masaj pentru ca cel care se ocupa cu asta era in tip tare sexi si ii lasasera pe cei doi in pace. July inca isi revenea dupa acea despartire. Cu toate ca Harry intr-un fel suferea si el dupa July, doar a suferit atat dupa ea. Era suparat ca ea aflase si-ar fi dorit sa nu. Adica de ce sa afle July nu era treaba ei..sau era? Nici el nu mai stia sigur, dar o iubea si asta conta.

Niall pe de alta parte incepuse sa aiba sentimente pentru fiints in cauza numita July. O cosidera draguta atunci cand era mica dar pe masura ce au crescut July se facea tot mai frumoasa si Niall o placea tot mai mult. Intr-un fel sau altul a aflat ca July va termina ultimul an de liceu in Londra si deci Niall s-a inscris la liceul ei. Era dezamagit atunci cand a vazut ca July era impreuna cu unul din colegii lui de trupa dar atunci cand s-au despartit a fost ceva ....parca o oportunitate oferita lui. Si a profitat de asta, le-a intrebat pe Miranda si Andre unde este July si a venit dupa ea sa-si puna planul in aplicare. Dar nu era singurul, pentru ca si Harry procedase in mare parte la fel. Stia ca July nu va dori sa vorbeasca cu el asa ca Harry fiimd Harry a pornit dupa ea. Nu putea sa o piarda,avea un plan simplu. Se despartea de cealalta si ramanea doar cu July.

Revenind! July era suparata pe Harry dar inca il iubea si era suspicioasa cu faptul ca Niall se afla aici.

July's POV

"Deci, Niall? De ce ai venit aici?"

"Am venit pentru ca te iubesc July. Te iubesc asa de mult si as vrea sa-mi oferi o sansa." spune cu speranta in ochi.

Poftim?! De ce? Adica nu inteleg....intr-un fel asta explica sarutul de dupa cursa. Nu stiu daca ar fi bine sa accept, nu ar fi corect fata de Harry. Adica eu doar am plecat si l-am lasat asa, ignorandu-i toata ziua apelurile(nu ca ar fi fost multe) si in plus nu vreau sa il folosesc pe Niall ca sa il uit pe Harry.

Sau vreau?

Ohh! Nici macar eu nu stiu.

Si daca nu stii tu,atunci cine sa stie?

Dar daca as alege sa fiu cu Harry?

Esti nebuna sau proasta, sau proasta sau nebuna? Cum poti sa mai fii cu el dupa tot ce ti-a facut? Nu esti intreaga femeie! Imi e rusine de tine!

Tu vorbesti? Esti constiinta mea, la naiba. Cum sa-ti fie rusine de mine daca suntem una si aceeasi persoana? N-are logica!

Daca zici tu...tot nu esti intreaga la minte.

Am sarit peste un tren condusa de toate sentimentele alea idioate pe care le simti atunci cand persoana pe care o iubesti cel mai tare decide sa iti calce si sa-ti farame fiecare bucatica a sufletului tau si a inimii tale. Deci da, chiar nu sunt intreaga, pot spune draga constiinta. Acum taci si lasa-ma sa fac ce trebuie!

Artagoaso! Bine, dar dupa sa nu te smiorcai si sa nu spui ca nu ti-am spus.

"Julyyy!!!"

"Aa...da Niall?"

"Te strig de 5 minute si tu nu raspunzi. La ce te gandeai?"

"Scuze. La intrebarea ta."

"Si??"

"Raspunsul e..."

Harry's POV

Haide, haide, haideeeee!!!!!! Raspunde pentru numele celui de sus!

Era a cincea oara cand il sunam pe Niall si nu raspundea. Probabil ca si el se duce dupanJuly dar ea e deja a mea. De cand o place? Eu de ce nu stiam nimic despre asta? Nu vreau sa cred ca am pierdut-o! Nu vreau sa se intample asta pentru ca asta ar insemna....ar insemna ca...ca ea nu m-a iubit. Da asta insemana. Daca se desparte de mine, de tot, atunci nu m-a iubit in deajuns de mult. Dar nu cred ca faptul ca eu am inselat-o atata timp se pune ca dovada de iubire.

Love problemsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum