Capitolul 9. Escobar.

44 2 0
                                    

Draga jurnalue,

Escobar. Acolo a cam inceput totul. Escobar este...de fapt el este acea combinatie intre bar, pub, restaurant, club. Iti poti imagina cum arata. E mare, adica cam cat o vila, astfel incat nici eu si nici fetele n-am crezut ca acesta este Escobar. Semana mai mult cu...nu stiu, orice in afara de un loc unde te duci sa te distrezi. Dar noi oricum am intrat, pentru ca nu aveam nimic de pierdut.  Si din chestia asta am avut de castigat, foarte mult as putea spune.

Aflasem de Escobar din liceu defapt. Toata lumea spunea ca este supertare, interesant si asa mai departe dar eu am zis ca e o prostie. Miranda si Andre auzisera si ele de local dar nu ii pasisera niciodata pragul. E ciudat totusi, eu asa cred.

Dupa ce am terminat liceul, acum 2 luni, Miranda a venit cu ideea sa mergem in Escobar. Era ceva cool si super si misto si....intelegi tu ideea. Asa ca zis si facut. Am ajuns in fata Escobarului si am grezut ca e vreo gluma proasta pentru ca din fata puteai spune ca este locuinta cuiva. Si chiar era. Un tip pe nume Cody era proprietarul si inca este.

Stii atunci cand te duci la acele petreceri si gazda vine sa te intampine si atunci cand deschide usa muzica iti inunda urechile aproape surzindu-te? Ei bine, exact asa era si atunci. Oricum am intrat inauntru si parca intrasem intr-un club. Exact desta se spune sa nu judeci o carte dupa coperta....sau in cazul nostru o vila dupa exterior (asemanare proasta, stiu).

In seara aia era concurs de talente, karaoke si tot ce are legatura cu muzica. Am iubit din prima clipa localul. Fetele stiau ca eu cant si asa ca m-au pus urmatoarea pe lista la karaoke. Inca imi amintesc si acum(nu ca as putea uita) de ce s-a intamplat in acea seara. Am avut parte de o surpriza dar si de...un contract pana ce eu aveam sa renunt.

*Flash Back*

"Un cockteil, te rog." ii spun barmanului care doar da din cap .

In mai putin de 5 minute imi este pus in fata un cockteil de cuoarea sangelui cu o umbreluta decorativa. Zambesc zand o vad, aducandu-mi aminte de zilele ploioase din Londra.

Ma intorc apoi pe scaunul de la bar, scanand cu privirea tot ce se afla in jurul meu. Ochii mei cad pe anuntul care mi-a atras privirea inca de cand am pasit in aceasta parte a localului Escobar. In seara asta este karoke si ..mai spunea anuntul "celui care va canta cel mai bine i se va oferi un premiu" . Ma intreb care va fi premiul. M-as inscrie si eu dar cred ca as fi groaznica asa ca mai bine nu.

Deodata o vad pe Miranda alergand spre mine cu Andre zambind in spatele ei. Ce o fi cu graba asta pe ele?

"July nu o...... sa-ti vina ...sa crezi....ce s-a intamplat!" imi spune printre gafaituri Miranda.

"Uimeste-ma"spun nepasatoare savurandu-mi in continuare cockteilul.

"Te-am inscris la karoke." spune Andre entuziasmata.

In secunda urmatoare incep sa tusesc puternic. Cred ca m-am innecat cu bautura.

"Te simti bine?" ma intreaba Miranda ingrijorata.

"Fetelor de ce a-ti facut asta?" intreb serioasa.

"Pentru ca am iesit sa ne distram si tu ai o voce superba."

"Dar si voi aveti! Voi de ce nu v-ati inscris?"

"Dar ne-am inscris si noi." imi spune vesela Andre.

"Doar ca la concursul de talente." continua Miranda cu o privire vinovata.

"Haide sa mergem ca acum incepe." ma impinge Andre de la spate .

Posomorata ma resemnez si le urmez. Imi pare rau ca nu a putut sa fie si Niall astazi. Cand l-am intrebat daca vine cu noi a spus ca are treaba si ca-i pare rau. Mda, tipic pemtru baieti.

Uneori imi lipseste Harry. La naiba, l-am iubit si cred ca inca o mai fac. Dar nesimtitul m-a inselat si trebuie sa plateasca.

Pana sa-mi dau seama ce se intampla eram urmatoarea la rand si eu nici macar nu eram pregatita. Fetele au spus ca n-am de ce sa-mi fac griji dar cand o persoana iti spune sa faci ceva tu faci exact contrariul. Deci sunt extrem si foarte panicata si deloc pregatita pentru ceea ce are sa urmeze.

Macar de stiam ce avea sa se intample.

"Si urmatoarea concurenta este July Spears. Hai sus July!" tipa prezentatorul in microfon.

M-am urcat oarecum tematoare pe scena si am incept sa ma uit la persoanele ce se aflau in fata mea. O multime considerabila, as putea spune. Erau si prietenele mele in multime, dar mai era si un mic grup ce purta ochelari negri de soare. De ce ai purta ochelari de soare intr-o incapere slab luminata?

Ignor acel micut grup si imi concentrez atentia pe un ecran undemera scris titlul cantecului. "Radar" de Britney Spears. Oh da, mama e faimoasa iar eu ii stiu melodiile pe de rost. Eram imbracata pe masura.

Parul facut cu placa, gloss de buze, ochii conturati cu negre, o fusta sclipiciosa de club in valuri in fata si o pereche de cizme rosii imi alcatuiau tinuta din seara asta. Melodia se pare ca este una pe masura la fel ca toate melodiile mamei de altfel.

Incepusem sa cant si pe masura ce cantam lumea parca era in extaz. Mama cred ca ar fi fost mandra de mine atunci. Da, lucrurile mersesera bine atunci.

Dupa ce am terminat de cantat un ropot de aplauze s-a auzit dinre multime.

"Multumim, July!" imi spusese prezentatorul. " Sa vedem ce parere are juriul." in acel moment micutul grup si-a scos ochelarii si lumea a inceput sa tipe.

Ghiciti cine erau?

"One direction, oameni buni. Ei sunt juriul nostru in aceasta seara."

Dragut nu? Da, de unde.

"Si care este parerea juriului?"

Toti ridicasera cate un cartonas cu "10" scris pe el. Sper ca am primit nota  pentru ca m-am descurcat, nu pentru ca ma cunosc.

"Se pare ca avem un castigator. Jult, felicitari!" ma felicitase el.

Cody urcase pe scena atunci si imi oferise premiul. Un contract pe o anumita perioada(nu stiu exact cat) pentru casa de discuri "Time Records" care apartine de Escobar.

Am acceptat fericita pentru ca cel putin nu era un loc unde sa-l vad pe Harry zilnic.

Cat de tare ma inselasem atunci.

*End of flashback*

In noaptea aceea ne-am format noi. Fetele desigur castigasera si ele la concursul lor si ...eu nu am vorbit cu toti baietii. M-au felicitat si toate cele, dar am hotarat sa nu vorbesc cu Harry si Niall era disparut. De atunci tot cantam. Unele piese sunt scrise de mine dar majoritatea de studio. Pur si simplu ei au zis ca-i mai corect ca ei sa scrie piesele si noi sa le cantam. Eu n-am nimic de comentat atata timp cat ma distrez si sunt platita.

Imi inchid jurnalul si il pun impreuna cu stiloul in micuta mea geanta. Astazi am liber si tot ce vreau este sa stau. De cand cat am descoperit cat de la maximum pot trai totul. Si imi place asa de tare.

Deci da, anul asta totul a luat-o razna.

M-am despartit de Niall.

M-a inselase in seara in care am castigat cu o chelnerita. Se vede ca petrece timp cu Harry foarte mult.

***
Necorectat.

Love problemsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum