Capitolul 4.Amintiri din trecut

82 4 0
                                    

July's POV

Draga jurnalule;

Nu stiu cum as putea incepe; povestea; la ea ma refer.Oh e atata de...nu stiu....de aiurea pentru ca eu nu ma pricep la inceputuri si nu imi plac nici sfarsiturile.Cuprinsul e cel care ma intereseaza.

Oh; dar totusi sa incep de unde am ramas.Dupa ce am vorbit cu Niall;atunci;in masina lui; a fost destul de placut.Mi-am amintit de toate momentele petrecute impreuna cu el si mai ales de toate farsele pe care le faceam.

Imi amintesc ca; odata de 1 Aprilie; familia lui Niall a venit la noi acasa.Mama pregatise mancarea si tot ce era necesar; dar nu imi mai aduceam aminte motivul pentru care ei venisera la noi.

Asa ca ieri l-am intrebat pe Niall si el mi-a spus ca ei venisera pentru ca mama avusese un succes extrem de mare la ultimul sau concert si asta era un motiv de petrecere.

Din moment ce mama era si este cine este iti pot da seama ca aceea nu era o petrecere cu doar 7 persoane.Nici gand.Petrecerile parintilor mei erau mari si pline de vedete sa zic asa.Foarte mult personal era angajat si o companie de agenti de paza erau angajati.Nici presa nu lipsea si mama ma proteja foarte mult pe mine si Ray de aparatele de fotografiat.Nu imi place presa; chiar deloc.Se tot baga cu picioarele in propriile vieti ale vedetelor care sunt tot oamenii ca si ei.Cu mai mult succes;bineinteles.Dar tot oameni.Corect?

Oricum despre acea zi s-a scris multa vreme in ziare iar eu;Niall si fratele meu am fost pedepsiti .Planul a fost simplu si ne-a adus o si mai mare atentie in ochii presei.Probabil ca te intrebi ce am facut?Pai unul din noi a facut rost de un microfon pentru a atrage atentia asupra noastra.

"Ma scuzati;putina atentie;va log" a spus fratele meu.

"Oh dragul meu;ce s-a intamplat?"a intrebat mama dorind sa stie.

"Aaa...pai...as vlea sa va uitati in sus si sa va tineti respilatia".

Lumea a inceput sa se uite mirata la micutul baietel care facuse o asemenea cerere destul de ciudata; dar s-au uitat in sus.Atunci cand au facut asta;eu si Niall am tras de o franghie care am facut sa cada peste urat mirositor din "cer".A fost tare amuzant pentru noi;niste pusti de 10 ani dar a meritat.

Mi-a parut rau cand a venit vremea sa plecam.Ma obisnuisem cu Niall si imi era greu.Dar ne-am promis in ziua cand ne-am luat ramas bun ca vom face tot posibilul sa ne reintalnim din nou.

Dupa cativa ani; cand eu aveam frumoasa varsta de 16 ani;la unul din concertele mamei am cunoscut un adolescent cu un par plin de carlionti si niste ochi verzi in care pur si simplu m-am pierdut.Atunci ;in acea zi;l-am intalnit pe Harry Styles.Nu imi pare rau ca il cunosc;de fapt nu imi pare rau pentru ca nu am de ce.Viata este prea frumoase pentru a avea regrete;nu trebuie irosita.

"Buna"am spus timida.

"Buna; stii cumva unde e Ray?"

"Fratele meu? Ce treaba ai tu cu el?" intreb eu confuza.

Cum de un necunoscut;unul frumos;il cunoaste pe fratele meu?

"Nu stiam ca are o sora.Ai priten?"

"Poftim?Ma cunosti de cateva secunde si nu imi stii numele si ma intrebi daca am prieten?Cu-"

Dar n-am mai apucat sa intreb pentru ca a venit Ray.

"Hey frate ce faci?"

"Bine; vroiam sa fac cunostinta cu sora ta" ii raspunde carliontatul fratelui meu.

Love problemsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum