Capitolul 13. A devenit o parte din mine.

34 0 0
                                    

Draga jurnalule,

Viata nu e corecta cu nimeni. Niciodata nu a fost si nici nu va fi. Dar toata lumea stie asta, corect? Iti ofera placere atat de multa intr-o secunda si aproximativ tot atata durere dar cu o durata mai mare de timp. Toata viata mea n-am cerut prea multe desi mi-a fost oferit extra.

Evident in acest moment lucrurile sunt exact cum n-ar trebui sa fie, dar poate asa e scris. Nu, asta e o prostie. Categoric, o mare prostie. Dar apoi stai si te gandesti ca asta e. Asta e si n-ai ce-i face, desi mereu exista o cale, o solutie, un mod de a ne rezolva problemele. Trebuie sa existe, cel putin asta cred. Dar daca nu e asa?

Ray sigur ar sti, el intotdeauna a stiut raspunsurile potrivite care trebuiesc date. El mereu vorbea cu mine inainte de un interviu, sau inainte ca noi sa intram in belele. Si mai este si Niall, care era mereu acolo cu noi, facand parte din planurile noastre, un complice. Cu toate ca eram pedepsiti in egala masura cu totii, ei ne luau lucrurile dragi nou. Mie imi luau dulciurile si ma obligau sa merg la cat mai multe lectii de balet si canto pe care le uram la vremea aia. Pe Ray il obligau sa invete cat mai mult, ii suspendau orele de fotbal dar il lasau consolele cu jocuri mereu. Daca stau si ma gandesc, Niall era singurul care nu vorbeau prea mult despre pedepsele sale. Poate pentru ca atunci cand o intrebam pe mama care era mereu informata, ea imi spunea ca nu i-au facut prea multe in afara de o morala extrem de lunga si plicitisitoare din punctul meu de vedere despre cum nu e bine sa faci ceea ce noi tocmai facusem. Dupa morala, mama spunea ca nu il lasau la tv, afara sau unde ii placeau lui. Saracul se plangea mereu mamei, dar la noi nu m-au ajungeau aceste cuvinte si noi nu stiam de ce. Dar nici nu insistam pentru ca Ray mereu spunea ca e mai bine asa, ei oricum vorbeau mai mult decat o faceam eu cu Niall.

Jurmalule iti aduci aminte cum ne-am cunoscut? Nu, nici eu si e pacat. Imi voi aminti, iti promit. Desi nu stiu cat de mult, in ultimul timp fac numai greseli si asta imi displace groaznic de tare.

Ray's POV

Am incurcat-o, o sa ma omoare. Oficial sunt unom mort. Si tot ce am facut a fost sa vars suc pe jurnalul ei. A fost o greseala, bine poate o semi-greseala. Curiziotatea era prea mare din moment ce eram in camera ei asteptand-o de mai mult de jumatate de ora sa iasa din baie. Mai am si intalnirea cu Tiffany, care apropo e singura careia am reusit sa-i retin numele in decurs de o saptamana de cand ma intalnesc cu ea. Evident este o prietena ca si celelalte cu care-mi fac proiectul la istorie si ei bine si ea vroia. Nu puteam sa o refuz nu?

Ce s-a intamplat? Pai e o poveste tare amuzant, defapt nu chiar asa amuzanta. Ma pregateam sa plec la intalnirea cu Taylor, sau Tiffany...oricum, cand sa ies pe usa ma striga July si ma intreaba unde merg si cand afla ca plec la Escobar -locul de intalnire- vrea si ea sa vina dar mai intai trebuie sa se pregateasca. Asa ca m-am pus sa o astept si am asteptat-o cam un sfert de ora pana m-am plictisit si am vrut ceva de baut. Asa ca am mai vorbit cu ....acea fata a carei nume deja nume l-am uita. Mda, halal iubit sunt si eu. Cum spuneam, am venit cu sucul la July in camera si am inceput sa ma uit prin camera si ei si am dat de jurnalul ei. Ei bine, nu stiam ca eu un jurnalul pana cand nu am deschis prima pagina ce incepea cu "Draga jurnalule," si am stiu ca am dat de sursa veritabila de informatii. Evident, puteam afla de ce nu mai e impreuna cu Harry, de ce s-a certat cu Niall si de ce s-a inscris la Escobar. Atatea curiozitati si raspunsuri, toate intr-o carticica care era ascunsa chiar in dulapul cu cheita. Si de obicei era inchis, dar acum era foarte deschis si disponibil pentru mine. Dar evident eu am facut o prostie si am varsat suc, un pahar adica, pe tot jurnalul. Cred ca scrie de ceva timp pentru ca ultima data in care a scris era cea de azi. Pacat ca n-am sa mai aflu nimic acum deoarece sunt un impiedicat si neatent si...cred ca July va mai continua lista.

Cand o sa afle o sa se crizeze atat de tare si o sa tipe la mine asa de mult si de tare ca o sa aflu de ce s-a despartit de Harry fara prea mult efort.

Love problemsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum