3 Ianuarie 2014
A trecut aproximativ un an de cand July si Harry au infruntat pericolele ce le-au stat in cale. Dupa acea zi din cafeneau Starbucks, cei doi au inceput sa vorbeasca din ce in ce mai mult, fiind astfel mai apropiati ca oricand.
Din acea zi friguroasa s-au intamplat multe. Cateva dintre ele ar fi necesar, cred eu, de mentionat. July si trupa ei au devenit mai cunoscute dupa concertul dat de ele la Escobar. Au semnat cu o alta casa de discuri faimoasa, insa mai canta uneori in Escobar. Criss e nervos pe chestia asta pentru ca pentru ca JAM (trupa fetelor) era mult mai buna decat altcineva. Dar asta e, din punctul lor de vedere nu puteau ramane acolo pe vecie, nu?
In orice caz, July a inceput sa compuna cantece care au legatura cu aventura ei si a lui Harry. Cu toate ca nimeni nu banuieste nimic despre asta, Andre si Miranda, dar si Ray au o oarecare banuiala. Lor li se par cunoscute versurile, dar e mai bine daca doar cei doi vor sti adevarul.
Harry a lansat impreuna cu trupa melodii noi, pentru care se va face si un concert. Relatia lor e solida, cu toate ca se vad rar. Ei reusesc sa se mentina pe linia de plutire si fac o treaba foarte buna. In legatura cu scoala, atat Niall cat si fetele au terminat liceul. Asa cum va amintiti probabil, July a spus ca daca nu era cantareata ar fi aleas o alta meserie, poate una de detectivi. Insa acesta este un vis care nu se compara deloc cu realitatea. In cazul lor, realitatea e mult mai buna ca visele.
Cand nu are ce face, July scrie foarte mult. Harry se decide intr-o zi sa-i daruiasca un jurnal nou. Initial nu-si da seama la ce i-ar putea folosi, apoi ii vine o idee geniala. De ce sa nu scrie toate aventurile lor din ultimul an de liceu sub forma unei povesti? Asa ca asta si face. In fiecare luna scrie cate ceva si e extrem de palpitant, deoarece reinvie fiecare amintire. Isi aduce aminte momentul in care Harry a intrat iar in viata ei, momentul in care Niall si-a facut si el aparitia. Cursa cu peripetii in care sar ea si Harry peste un tren, dar si momentul in care se cearta cu Harry. Isi aduce aminte cum a fugit la acel spa si a acceptat sa fie iubita lui Niall, doar pentru a se desparti putin mai tarziu de el. Pana si cele mai mici detalii cu privire la acel concurs de karaoke de la Escobar care a facut-o celebra. Dar cel mai mult isi aduce aminte despre accident si cate au trebuit ea si Harry sa fac pentru ca totul sa revina la normal. La un moment dat, July isi da seama ca in afara de ea si Harry, nimeni nu ar crede partea cu accidentul si ce a urmat dupa. Deci, odata terminat jurnalul, aceasta isi da seama ca ar fi o poveste numai buna de spus unor copiii sau chiar vanduta in librarii. Insa Harry o sfatuieste sa pastreze poveste doar pentru ei. Ea poate fi doar cantareata.
"As zice sa lasi scrisul sa fie doar un hobby." ii spune acesta intr-o noapte.
"Dar nu ar fi grozav ca si altcineva sa citeasca ceea ce scriu?" intreba aceasta cu speranta.
CITEȘTI
Love problems
Fanfic"Dragoste cu probleme" este povestea Juliei Spears,fiica celebrei Britney Spears. Este o adolescenta in varsta de 17 ani si fiindca mama ei este vedeta si tatal manager ea este nevoita sa calatoreasca mereu. Călătoria ei o aduce înapoi în Londra, un...